Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello,

ha ebben a topicban teszed fel a kérdést, feltételezem hogy valamilyen nagy naked-bike tartozik hgozzád is. Ez a plexi téma visszatérő kérdés itt a fórumon. Kicsit visszább lapozva olvashatsz részletes tapasztalatokat a már kipróbált típusokról.
A GIVI az A760-at kimondottan ilyen nagy túramotorokhoz gyártja. Magasabb pilótáknak is kényelmes vele az utazás,zajosnak ez is zajos, ha nincs egy jó sisakod mellé (nekem nincs, marad a füldugó. az bevált).
A kinézete sem ront a motor megjelenésén, bár ez ízlés kérdése. 50 e körül tudsz hozzájutni
..hja plexi! Nekem mindegy , mert kicsi vagyok , másik kedves barátom szerint kisebb vagyok mint az íróasztala, így nekem elég volt a legolcsóbb, legparányibb darabot megvenni. nem helyeztem rá túl nagy hansúlyt, nem csináltam belőle túl nagy ügyet, mint a többi barátom sem. Jó hogy nem a műszereken csattanak a bogarak, megvégi a kavicsoktól az elejét, és kicsit kitolja sebbeséghatárt ami még nem nyaktörő.De turbulencia pont a sisak elött jön létre, égy a legcsendesebb sisak is üvölt nyitott álszellözővel...
Kb 20€ nem nagy összeg, nekünk ennyiért pont megfelel a nyújtott teljesítmény.
Csatolok egy képet hogy milyen tág határok között!
Hello!

Plexi ügyben csak a saját tapasztalatomat tudom megosztani veled, de a háttérben látható kedves Pita barátom mocija és valószínű, hogy személyes érintettség és rengeteg tapasztalata lévén ő is megosztja a gondolatait veled.
Az enyémen sötétített Louis-os plexi van (egyébként most akciós) kb 130-140-ig élvezhető vele a motorozás.
Ha ennél gyorsabban megyek, akkor már muszály kapaszkodni!
De ennél nagyobb plexit nem akartam venni, mert nem akartam elrontani naked feelinget.
Én kipróbáltam a Givi A600-at. Az első úton elrepedt a tartója környékén. Igaz egy "kicsit" többel mentem, mint amennyi engedélyezett (asszem 120 körül), de ez olyan dolog, hogy ha 120-szal akarnék menni, akkor nem kéne semmilyen plexi.
Legközelebb biztosan négypontos tartóval vennék csak ekkora plexit, vagy ha kétpontos, akkor inkább kisebbet. Láttam másik GSX-en Givi A605-öt (minimálisan tér el az A600-tól) szintén berepedezve a tartók környékén. Azon sok kicsi repedezés volt, az enyémen 1 nagy. Az a baj, hogy túl kicsi felületen fogja a tartó a teljes felülethez képest.
Azért egy kis barkácsolással, valamint némi ragasztó, NYÁK-lap, és szilikongumi segítségével megjavítottam és megerősítettem.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Szeretnék beszerezni egy plexit a gépemre, talán akad valaki, aki tud javasolni esetleg egy már kipróbált típust. A Louis katalógust nézegettem eddig, de nem szeretnék látatlanba rendelni.
Válaszaitokat előre is köszönöm...
Szia!

Neked ilyen Lidl-s tanktatyód van? Olyan 5500 körül vesztegetik ha minden igaz. Ma láttam párat Veszprémben, gondolkodtam, hogy veszek, de már mindennek utánaolvasok neten, hiába, paranoia. :)
Neked bevált? Valami véleményt tudnál róla írni ha megkérlek?

Köszi:
Blade
Szevasz Czegle!
Na én is valami ilyesmire gondoltam!
Pedig már kezdtem azt hinni az itteni hozzászólások után, hogy az érzékszerveimmel van baj…
Pedig nem!
Szevasz István!

246 gps-szel mérve de nem forgattam el teljesen.
1 busa ellen ennyi is elég volt...

czegle
Igen, de ez más. Kilazítsz két csavart, bedugsz egy inbuszt és odaállítod a ricnihez. Ez egyből forgatha a túloldalt is. Inbusz megfeszít, kész. Amúgy a babetta is excenteres:D
...én lézerrel bescannolom, háromszor, utánna kiértékelem a mérést, majd leszarom és úgy hagyom...

Nekem ~5 éve jók a ricnik a prizmánál a beállításhoz, bár most van egy király lézernyalábom ami remekül helyetesiti a régi léces, vagy deszkás módszert, majd megnézem mire jó...

Lehet , hogy tévedek, de az körhagyós feszítőbe is belefér egy kis szöghiba... , vagy nem ?
Nem foglakoztam vele ez idáig ...
Zöldi! A Pannoniákon a kezdetektől fogva excenteres a láncfeszítés! Igaz kétoldani, de akkor is!
Nézem a beosztást a villán. Attól nem lesz egyenes?




Muszály elmondanom, Kawasaki san '82-ben feltalálta az excnteres láncfeszítőt, amivel a láncfeszítés 5 másodperces műveletté zsugorodik és még elrontani sem lehet. Azóta láttam más vasakon, utángyártott villákon stb. Szerintem ez a prizmás, ami a motorjainkon van, halál béna ahhoz képest.
Hogy szoktátok belőni a hátsó kereket, hogy egyenes legyen?
Én most kitaláltam egy módszert a GSX-hez, csak esztergányolni kéne pár cuccot hozzá.Csak kíváncsi vagyok, hogy más hogyan csinálja.
Szerintem házi körülmények között nem lehet pontosan beállítani, bár nem tudom mennyire kell, hogy pontos legyen.
No, én is húztam a kormánycsapágyon, mielőt Zordnak/Zöldinek adom a "célszerszámot".
Ok, de csak kölcsön!
Ez jó ár, szerintem a gyári gumicső is ennyi lenne, amit 4 évente kéne cserélni, de senki sem szokott Az enyémben csak 16van, kopás 0.
http://www.x-bike.hu/termekgoo...
Itt a tavalyi árlista (a felső PDF). Féknyergenként szines cső nélkül 8000. Így a függetlenül , hogy elöl a 1-2 vagy a 2 szálas verzió érdekel 16000+8000 a hátsó, és 8000a kuplunk+ 1650 a 250ml DOT4 folyadék.~34000HUf.
Dicséretes milyen gondosan bánsz a féknyergekkel. Én mivel még ~37000km táján is az eredeti betéteket koptatom és még mindig 30%van rajta, így csak néha féktisztitóval lemosom...
Add má' kölcsön légyszíves csütörtökön, visszaadom
Én egy darab rézcsővel csináltam, de jó a bronz is. A lényeg, hogy puhább anyagú legyen, mint a csavar.
khm...gáz. Mennyi most egy ilye szett? A banditra 40-ből körül kijön az első-hátsó-kuplung kombó?
A féknyergeket minden télen kitakarítom, fogkefével+féktisztítóval. Fékbetétet meghúzom párszor vizes vásznon, a dugattyúkat megtakarítom, oldalukra vékonyan szilikonzsír, fékbetét hátuljára hajszálvékonyan rézpaszta+ össsze.
Akkor marad nekem is a szukcesszív approximáció.
Mivel kocogtattátok, bronz rúd jó?
Látod hogy van mindig téma!Nem kell tölteni a sorokat értelmetlen beköszöngetésekkel, elköszöngetésekkel, csak hogy növeljük az oldal hozzászólásainak számát. Vigyázni kell szinvonalra, és akkor több kedves ember is benéz hozzánk akik tovább szinezik a témákat...
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Csatolnám a tapasztalataimat az X-bike tekintetében. (04.26 hsz.) Mindenképpen javaslom neked az eredi 1-2 felállású elsőfék rendszert, mert beépítése könnyebb, és látványa szebb mint a végig 2 szálas verzió. Leírtam, de hangsúlyozom, érdemes ilyenkor leszedni a féknyergeket és ki ,és letakarítani...
Én a banditon túra közben nem próbáltam, de légtalanítéskor azt tapasztaltam , hogy nem igen lehet már lekoppintani a a fékart a kormányhoz, jóval a fele előt rohadtul felkeményedik, és onnan mintah követ markolnál...a sajátomon ez még elöbb úgy 1/3-nál történik meg. Eddig sem volt rossz a fékem, de határozottan előnyére vált a dolog. Nem koptatnám most a jól adakolható, határozott nomáspont, stb kifejezéseket, egyszerübben konfortosabb lett...
Sporoltunk annyit a dolgon , hogy nem kértünk rá szép parasztvakítós szines csövet, csak simán a acélhálóval rendeltünk, így féknyergenkét 3-4 ezret lehet spórolni, ami 3 nyeregnél , vagy esetleg még a kuplungot is hozzávéve 4x ennyi a végén. A burkolását mi magunk oldottuk meg a csöveknek, de ez nem publikálnám, ha érdekel privátba kérdezz rá... , de annélkül is szépen mutat, csak ne érjen hozzá semmihez!
Örülök, hogy mexűnt! Én is érzésre állítottam be a Banditán, mert nekem sincs kütyüm hozzá. Úgy voltam vele, hogy az ellenállás a semminél egy picit nagyobb legyen, de nem baj, ha nem éri el a 20 dekát. Előtte mindig magától beesett a kormány egyik végállásba.
A fékcsőről mesélj már légyszíves! 4. szülinapra a Bandit is fog kapni, én is az "örök garanciás" Goodridge-t néztem. X-bike-ban vetted ?