Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipuff témához: az enyém 2006-os egycsöves, még a gyári trombita van rajta. Mostmár rászántam magam hogy cserélem még a szezon előtt, egyenlőre raptor vagy mastek a befutó, esetleg valamelyik akrapovic koppintás amit a depon hirdetnek. A finster biztos jó de nem tetszik. A Vlado bácsi féle danuviákat is jónak mondják, de amennyire tudom abból csak iszonyat hangos van, nekem kivehető hangtompítós kéne.
Sziasztok!
Hát nem sok mindent lehtett olvasni az elmúlt pér hét alatt!
De azért jelzem, hogy én olvasgatom a forumot és szeretnék mindenkinek:
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI! Szóval BUÉK!
Téli motoros elfoglaltság!
Jóóóó volt!
Ma voltam kicsit gurulni. Kb. 30 km. Jóóó volt, de inkább csak a verdának, mert nekem majdnem lefagytak az ujjaim. Amúgy nem szoktam fázni még 2-3 fokban sem, de a kezem az mindig le akar fagyni, mindegy milyen kesztyű van rajtam.
Hi Tangerine!
Köszönöm a válaszod. Hát most kissé elbizonytalanítottál. Szívem szerint én is Yoshi-t vennék, de a street legal-os arany árban van, lehet, hogy mégsem lesz „E” betű abban a dobban!? Na majd meglátom.
Vegyesek a tapasztalatok. Viszonylag jó hangja van a furulya nélkül, de azért nem annyira, mint a Yoshinak volt a Banditán.
A kivitelezéssel vannak fenntartásaim. Papírvékony lemezből van, alul látszik a ponthegesztés égésnyomai. Nem mondhatni, hogy túl igényes ennyi pénzért. A legnagyobb gond mégsem ez vele, hanem az, hogy elszíneződik. Nem a dob palástja, hanem a csődarab a legvégén, meg a bemenetnél, és az összekötőcső. Már egyszer megpolíroztam, de már kezd megint. Először sárgás, majd barnul, és barna pöttyök is kelezkeznek rajta.
E-legálos, és asszem 74e körül vettem a szexárdi full-gasnál 10% alkuval. Állítólag 10%-ot mindenhol lehet (sőt kell!) alkudni.
Köszi! Viszont!
Hová lett a tavalyi nyár? 2008 július. Suzuki GSX 1400 Special-Edition

“With impressive power and technology combined with bold, big bike styling, the Suzuki GSX1400 has been incredibly popular over many years.”
Szevasz Tangerine!
Hogy vált be a Bódis? Jövőre nekem is kéne egy hasonló (vagy ugyanolyan) dob a verdára. "E" passzos a tiéd? Hol is vetted? Oszt mennyi is volt?
Üdv Egynégyesek!
Mi van? Padlón vagyunk? Ennyire hat a topikra a gazdasági válság? Pedig olyan olcsó a benzin, hogy most kell ám motorozni!
Na jó hát ha mindenki Karácsonyozik, akkor Kellemes Ünnepeket minden GSX 1400-as tulajnak!
Üdv István!
Ha érdekel a cucc, a többit vitassuk meg emilben. A címem megleled az adatlapom alatt.
Fotók sajna nem készültek a folyamatról.
Akkor azért nem ment át az euro3-on.
Ez is szabályozatlan. Tudtommal.
Köszi az infót.
Heló márkatársak!

A bandit is 2004-től lett katalizátoros, igaz, az szabályozatlan.
üdv
Szóval akkor már csak azt mond meg hogy mi az ára a közösítöknek, és a leömlőknek külön-külön és kettőnek együtt! Mit kérsz érte ?

Szóval azt mondod hogy a 2003-as dobban még nem volt katalizátor? Akkor azt kéne tudni, hogy vajon a Szent Peti által szétvégott dob mikori lehetett? Mert a képek alapján abban ugye volt katalizátor az elmondása szerint.
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
És nem haragudnék meg, ha készült fotó a folyamatról és a végeredményről, akkor megosztanád azt .

Üdv.

István
Volt egyébként néhány érdekesség. Ez a rendszer elvileg egy 2003-as verzióról való. Az enyém meg 2004-es. Namost a 2003-as dobok bilincsét fullra szorítva a dob lötyög a gépem csonkján és ki is fúj, magyarán nem egyezik meg tökre a méretük (Persze ezt piszokul egyszerűe orvoslom). Másrészt ezekben a dobokban nem volt katalizátor.
Üdv István!
Ezek szerint sikerült alaposan megnyakatekerni.
Szóval volt hajdanán egy komplett kipufogó rendszere a Yeti gépállatnak, amivel kijött a gyárból. Na erről le lettek véve a kipufogó dobok, amik jelenleg szépen becsomagolva várják az augusztusban várható műszaki vizsgát.
Eddig két cuki Yamaha dob volt a gépen. A hét végén pedig vettem egy komplett kétcsöves 1400 rendszert. Ebben van két dob, a közösítő plussz négy könyökcső. Nameg a krómozott lemezek a közösítő aljáról.
A nőgyógyászati műtét az úgy történült, hogy a dobok a hátulsó lukon keresztül ki lettek belezve, totál üresre. Természetesen megkapta a szükséges belsőségeket. A hangja olyan lett, mint amilyet akartam. Kellemes, csendes, mély bariton. És a legszebb, hogy a dobokon nem látszik semmi.
Szóval jelenleg van egy 4.2-es közösítőm a könyökökkel és díszlemezekkel pocsékba.
Hello!

Akkor lefordítom magamnak... vettél egy komplett gyári rendszert (talán a kétdobos?) és most a régit azt leszedve vagy elteszed, vagy érdeklődés esetén továbbadod?!
Akkor én kérdezem hogy mit kérsz közösítőkért ( az Y-nok a motor alatt) ? ( ugye azok nincsenek átalakítva?)

A nőgyógyászati műtét alatt mi lesz azt nem tudom elképzelni ? Kiveszik a petefészkét vagy a méhét?

Üdv.

István.
Üdv!

Szóval az a szitu, hogy végre sikerült beszereznem egy pár gyári dobot, mégmeg egy komplett rendszer részeként. Holnap kezdem a nőgyógyászati műtétet. A közösítő és a könyökcsövek mennek fel a műhely felára. De ha valakinek netán igénye lenne rá, szóljon bátran.
Én egyetértek magammal!
A megoldatlan probléma nem mondhatnám hogy hagyott nyugodni, és bár aktualitását vesztette, de én csak egyetlen magyarázatot látok amit egy szétszedéssel és összerakással meg lehette oldani. A csatolt metszeti ábrán jól látható, hogy a üzemanyagszivattú a tankban igen magasan helyezkedik el. Ez a tank gerincében van.Igaz van egy alsó pohara ami lejebb van. De a lényeg hogy látható rajta az álétalam csúnyán bekarikázott cső , ami segítségével ki tudja szívni a tank aljáig a benzit, mert ez hátul a legalsó ponton helyszkedik el. Innen már nem olyan nehéz következtetni, hogy talán ez az ág volt elzáródva részlegesen vagy teljesen. lehetet , hogy gyárilag festék került a csonkba, vagy a csőbe marart esetleg valami. És hogy miért nem mondták meg? Talán égő volt... Mert lehet sokkal komolyabb problémára gyanakodott mindenki...

A másik rész amiért érdekes a csatolt ábra, az a légszűrő. Talán sokan még nem látátok, de aki igen az felfedezheti hogy az ebben az országban forgalmazott az nem ilyen. A belépő levegő torka nem nyúlik le a szűrő közepéig, és ennek a torokátmérője is kb 4-5mm-rel kisebb. Talán ez a fojtott változat szűrője...
http://www.gsx1400.hu/index.ph...

Üdv.


István
Továbbá ha van egy kis időd, tanulmányozgasd ezt: http://pdftown.com/Honda-CBR92... (most találtam )
Értem. Hágy így nem egyszerű ilyen helyzetből fordítani. Azért jó ha tudod , hogy az elöző gazdája fele is élhetsz 6 hónap szavatossággal, ha esetleg úgy véled hogy hibásan sózták rád a motort...bizonyítani nem egyszerű, de lehet hogy nem neked kéne fizetned a révészt... főleg hogy így elvágtad a magad alatt a fát és lenulláztad magad....
Nem régen nézetem utánna, más okból az injektoroknak, vissza kell lapoznom majd könyvbe, de a két említett dolgot :
1, A befecskendező kábelánek csatlakozója nem oxidos-e
2, Az alapjárati ( Bypass ) rendszer dugulása.
Ha nem is érzed magad túl nagy hozzáértőnek, azért egy flakon injektortisztítót elfüstölhetnél vele, mert ezt a szervízben biztos nem tették , ugyan is a bezinhez kell adagolni, és kihajtani belőle a tank tartalmát...
Jó lenne ha inkább te magad lennél képes néhány alapvető dolgot elvégezni, mert akkor, kicsit vastagabb maradna tárcád... A vezlánc cserét manapság már a szelepfedélen keresztül cserélik, szétnyomják a régi láncszemet és a régivel behuzzák az újat. ez a legtöbb motornál műkodik, és lánc árán kivül , csak 2-3 óra díjat számolhatnak fel.és jobban jársz ha mondjuk egy PINKmotors-nál megrendeled a DID vezérműláncot elvileg a szervízár töredékért.
Azért kívánom legyen egy kicsit nagyobb örömöd is a választott szenvedélyedben.

Üdv
István
Hello!
Eredmény sajnos nincs.Az igazság az,hogy 2 hónapja vettem a motrot,és ezzel teljesen lenulláztam magam.Arról nem is beszélve,hogy rá 1 hetére vittem el a ,,szakszervízbe"---ahol ugye fizetnem kellett /nem is keveset/-tulajdonképpen a semmiért.Hát nem vagyok most túl vidám. Kimondottan ideges vagyok mert olyan baja van a motornak ami nem egyértelmű.Nagyon is elképzelhetőnek tartom amit mondasz.Az a baj,hogy maguknak a szerelőknek kellene tudniuk mi a baja,de ők inkább lepattintanak úgy érzem azért mert nekik inkább kifizetődőbb olyan munkát elvállalniuk,amit biztosan megtudnak csinálni,és nem napokig csak próbálkozniuk az én/idézem szavaikat:ősrégi,mert nekik a 2000-es évjáratú már az/motrommal.
Most spórolni fogok, és remélem minél hamarabb eltudom vinni szerelőhöz/sajnos az is lehet hogy csak tavasszal,mert ha már szétszedik akkor már nem ártana benne vezérláncot is cserélni//.Addig is várom az ötleteidet. Esetleg leírhatnád nekem hogy pontosan mit is mondjak a szerelőknek---mit nézzenek meg rajta,mit állítsanak be,mit tisztítsanak ki,stb.
Mégegyszer nagyon köszönöm,és ígérem,ha még fél év múlva is,de amint jutok valamire azt biztosan tudatom veled.Már csak azért is mert ha esetleg valaki másnak lenne egyszer ilyen problémája akkor ne kelljen neki ennyit idegeskednie,vesződnie vele.