Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazz, így nem talál oda: ebay.de, keresés gsx 1400 motor.
ezt láttátok már? több, mint egy éve árulják.
Hogy mikor fárad el...
Mit szeretnél tudni?
Az idő majd megoldja. Igazi gazdának tartom magam. A motor megkap minden jót, 5000-nél olajcsere, évente szinkron, csak hosszabb utakra használom, városban csak addig, amíg kiérek. Ja, és lassan megyek, a fordulatmérő marha ritkán hagyja el a 4000-et, azt is csak rövid időre. Kíváncsiságom határtalan
Ez is igaz...
De sok esetben a botkezű, és botfülű tulajok azt sem tudják hogy szar a bringájuk, vagy aki tudja, az eladja annak aki nem ismeri fel a hibát, és aztán mélyan hallgat így sok esetben nem kerülnek felszínre a tipus és gyártási hibák. és hát egy kicsit többen motorozunk, mint ahányan fórumozunk, így még soká lesz az mikor lesz egy bazi nagy jól használható adathalmaz a technikákról amikből mindenki kedvére csemegézhet, és nem az valamelyik oldalról éppen megsponzorált újságírók felszínes tesztjein kell majd "elmennünk".
"De 20 éve kifejlesztett blokktól, ami nem is korszerű, nem is könnyű, elvárná az ember, hogy ne kelljen már 150ezer km előtt blokkot túrni..."
Úgy látszik magasak az elvárásink...
De tényleg sok esetben azt látom , hogy kiméletlenül hajtott gépek gazdái támasztanak elvárhatatlan követelményeket a technikával kapcsolatban. A gond tényleg csak akkor bosszantó , ha tényleg egy igazi gazdi alatt ellik meg egy motor...
Na ja. De 20 éve kifejlesztett blokktól, ami nem is korszerű, nem is könnyű, elvárná az ember, hogy ne kelljen már 150ezer km előtt blokkot túrni...
Egyik ismerősömnek 50ezer van a K3-as gixer 750-ben, és érdekes módon semmi baja nem volt még. Pedig az aztán papír bringa ezekhez a dögökhöz képest.
Hja... valahogy így. Amúgy meg más részről mi várunk el sokat ezektől a motoroktól, valahogy nem akar senki tudomást venni , hogy a versenyszerű használat a súlyminimalizálás, maximális teljesítmény hajkurászás, nem egyenlő az oldtimer életkorral, hanem bizony szezonális. Meg azért azt se felejtsük el, hogy most valaki idényben többet motorozik mint nagyapáink az aktív 30évük alatt. és lehet hogy ezek a dugattyúk is képessek megtenni ugyanannyi utat a hengerben mint egy régi Bömösé, csak ez alatt a motor kevesebb utat tesz meg. Meg aki ugye pályára vágyik az ne lepődjön meg hogy 4 alkalom alat annyit kopik a motorja mint másnak egy ~6-10 ezres szezon alatt.
Jellemzően ezeket elfelejtjük belekalkulálni a dologba. Meg hát a rengeteg dilettáns mikor nekiáll, hogy maga csinálja a motorját, de közben ált. isi 5 .be bukott technikából.... és utánna másik szerencsétlem még meg is veszi...
Tényleg magunknak kéne megváltoznunk , és hűen követni a fogyasztói társadalom ideológiáját, ha valami elromlik, akkor azt ki kell dobni. Valószinű nem én leszek az első hirnöke ennek a dolognak...
Érdekes dolgok ezek. Az elnyűhetetlen motorok legendáiban rég nem hiszek. Sokszor felbukkannak 300-500 ezret futott motorokról infók, de én még sosem láttam hiteles cikket ilyesmiről, pedig túrtam a netet eleget. Bandit váltóhiba eddig kizárólag K3-as modelleknél fordult elő. Ismerek K1-et 110e km-rel, semmi baja a váltónak.
Hétvégén voltam szerelő komámnál, jó rég voltam nála, teljesen meglepett, hogy a szokásos 10-25 éves rizskályhák helyett 2-5 évesek álldogáltak az udvarban. A hibák: főtengelyhalál, blokkhalál, annyi olaj fogy, mint benzin...stb. Megdöbentő. Ha enyém is megellik, megy a levesbe én meg hozok egy huszonéves r100-as BMW-t a németektől. Az nem hazudik
Nagyon furcsa nekem az a topic... Írtam is oda egy észrevételt, talán olvastad is. Hasonló ehhez fórumhoz is. Az infók elvesznek a sorok, és hozzászólások között, és az újonnam érkezők már nem találják meg a kivánt infókat, és folyamatosan ismétlődik az a pár lerágott csont annak aki rendszres látogató. nem mondom hogy néha nem jó felelveníteni néhány témát, de heti rendszerességgel...
Igazából nem tudom hogy tényleg publikálni szeretném -e műtétet, mert mivel nem "szakszervíz vagyok" így csak otthoni bütykölés szintem lennem kategorizálva egész. Meg anno a mikor a barátom feldobta a témát ott nem tolakodtak a már beavatkozáson átesetek sem az infó osztogatással, bár ezt betudom annak, ha egyszere kalapács alá kerül a géped akkor , esetleg negatív fényt vet rá a hiba.
Pár gondolat( ha akarod esetleg belinkeled oda) :
Egy hengerfej nélküli amúgy bontatlan , valószinüleg bukott blokkot találtam. Szerencsére nem volt szátrugva a váltója, a henger dúgattyú , főtengely sora gyönyörű állapotba van. Én még beépíteném. Szóval jó úgy nézett ki volt a donor. A banditban kicsit csalódtam, a csavarkötések nagyony silányak egyes helyeken, pedig nem fagyok fakezű , és normális szerszámokkal áltam neki, de pl . a hengerfejbe belerohadt a leömlő csavarja , így sikerült beszekítani, csupán 1,5órát basztam el hogy kiszedjem belőle. nagy mákom volt mert kilógott ~5-8 mm amire ráhegesztéssel, meg fél doboz WD40-el kitekertem a rozsdamentes csavar bent maradt részét, úgy hogy a menetnek nem lett baja.
A kereszthornyos csavarok nagy részét lecseréltem bkny A2-70-re, és volt olyan csavar ami nyomatákhúzásra elött elszakadt. A bontott blokk minősége ehhez kepést páratlan volt. És az a sokszorbontott Gixer 750-é is amin elötte edzettem.
A negyedik fokozat énekelt már , de már az 5. is mutatta a jeleit a kéreghibának. De hogy annyira senki ne érezz magát biztonságba, megnézem mostanában egy pár váltót, de bizony a gixer elödök váltója is ugyan úgy hámlik... úgyhogy mostanában nagyon nem megy a fejembe ez a paradoxon: elnyühetetlen bandit -váltóhibával...
A műszaki topicot nyugodtan szennyezd be vele a bandit.hu-n!
Banditba kellett a váltócsere miatt! Nagy operáciááááá volt!
Veszel tartalékblokkot a GSX-be?
szeva jana!

nekem pilot road van! nagyon jó visszajeézést ad az útról, de elforog mintha jegen mennék.
igaz ez nem a pilot road 2 .

hajrá
czegle
OK!
Hello!
Oké.Én 12-13-ig vagyok otthon.
Üdv
István
Ok, mentettem a számod. Inkább délelőtt mennék, előtte még BP-ről rádcsörgök a pontos címért.
Hello!

Van még üres Lutra albumom , ha kell, természetesen.
Szombat délutánra blokk nézés/vásárlás van beiktatva, de ha lehetőséged engedi , délelött állok rendelkezésedre (vegy késő délután mikor visszaérek? ). A számom itt http://www.gsx1400.hu/index.ph... a hirdetében megtalálod.
Üdv.
István
K.István!

2 kérdés:

Van még elfekvőben bogárszűrőd GSX-re?
Esetleg szombaton elmennék megnézni/megvenni. Otthon leszel szombaton?
Kösz!
sziasztok. nekem volt 180-as gumi de úgy gondolom,hogy nem erre a felnire való. nem is tetszett. jövő héten szervíz (60000) gumicsere michelin pilot road 2.sokat várok ettől a gumitól.remélem lesz olyan jó mint a metz 6-os volt.jó sok mocizást mindenkinek.
Egy árban volt a 180-as, és a 190-es. Sokat vacilláltam, de kíváncsiságból most ezt választottam.
Egy telefonszámom van csak, de nem garantálom, hogy most is tudsz ilyent venni. 70-5130303
Eleinte ódzkodtam tőle, de jött egy nagyobb túra, nekem meg nem volt se gumim, se pénzem gumira Aztán érdekes mód a használt gumi is fogott a lábtartóig, és sokáig is bírta. Azóta sosem kerültem olyan helyzetbe, hogy újat vehessek, de a használtak sosem okoztak csalódást. Hozzáteszem, sosem vettem javítottat.
Amíg tehetem, nem ezen spórolok. Csak az idegesít hogy amerikába, és nyugateurópába, miért vannak barátságosabb árak. Nekünk meg mért kell "vászonig" lejárni a gumit.
Én midnig használt gumival nyomom, 25nél még sosem került több egy pár, és sosem kopott el 10 ezer km-nél korábban.