Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi Johny! Nesze! Örvendj vala!

Kurva jó lett vagy kurva jó lett?
Sziasztok!
Pár hónap múlva szeretnék venni egy 1100-as GSXR-t.
93-as évjárat felett valamit.
Mire figyeljek a vételnél és mit érdemes megnéznem jobban a motoron? Minden motornak vannak tipikus hibái erre gondolok.
Valamint mennyi kilóméterrel szabad venni?
Véleményekre is kíváncsi lennék a motorral kapcsolatban.

Köszi szépen a segítséget előre is!

Balázs
Na ja, a jó munkát meg kell fizetni! Ez alap nálam!
Már kezdtem volna hiányolni a csíkokat róla.

Tárcsa téma: Híííj, ezek nem 1szerű műveletek. Meg kell találni hozzá a jó helyet. Síkcsiszoltatni, edzetni, elég nehéz ügy. Horgany?
Hmmm...ez nem is hülye ötlet, h a gyáriba vágatni "wave" mintát.
Tudsz vízzel vagy lézerrel vágatni? Kameratartó?
100-150 között
ami jó azt meg kell fizetni. Sosem voltam ennek a ,majd a haver megcsinálja két sörért típusú munkáknak híve. Félre értés ne essék, csak még mielőtt valaki elkezd prüszkülni. Gixxerre is visszakerül ,majd a gyári tigriscsík, persze egy kicsit másképp, de ez legyen az én titkom. ;) Még spórolok :P

Tárcsa: Mondjuk azt ,hogy illik, de inkább síkolni :D Nekem a hátsóm ki lett ütve ,síkolás, horgany és kész. Így járok, tökéletes. Az elsők gyári Brakingek, haya fékkel. Így erről nem tudok neked beszámolni, de elől is megállná a helyét egy vágatott.
Amit látsz most, hogy egy gyári tárcsába vágatom bele a Braking mintáját. Akkor mondhatni az edzett? :P Így paliba leszünk Jani1100-el. Ő a pasim :D:D:D Csak neki a gyári körprofilos középrész marad, ennyi. Majd lefújja szépen feketére. Arra talán megvan a képzettsége ;)
De lesz még egy közös cucc a két motoron, ha végre megjön amiból, de legyen meglepi ;)
Állat szép lett ez az RF900!
Mennyibe fáj egy ilyen festés kb?
Látom megy a tárcsa project. Ezeket még edzeni is kell ugye?
Újabb tárcsafék project ;)

Itt egy két kép az RF-ről.
Kéne nekem balos lábtartó konzol, rudazat, balos fejidom betét, + a két belső takaró a fejidom két oldalához a tükröknél!
Ha valakinek van vagy tud ,rikkantson!
suzuki gsxr 1100 alkatrészek eladók, hengerfej,streetfighter fejidom, hátsófelni,40-es mikuni karburátor,sport légszűrők,olajhűtők,első futómű,villahid, és még több alkatrész. telefonszám: gixersanyi:30-2137897, inkább telefonon érdeklődj. képek.
Tessék. Fényezés, kárpitozás. + Félig meddig tesó a blokk.
Remélem jövőhéten már elvihetem vizsgára.
Ahhoz képest, hogy 1 hónapja úgy érkezett még eleje sem volt, egész jól állok.
Az alapvető szervizelésen kívül, szerencsére szabad kezet kaptam az optikában így a 90-es évek szörnyű színvilágát, lila, narancssárga, padlizsán, stb azonnal száműztem a motoról. A gyári narancssárga ,féltégla indexeket, meg olyan messzire hajítottam,ahogy tudtam ;)
Moto rock aug.1. tisza part gergelyiugornya!gyertek,jó buli lesz!
Marással ez kicsit körülményes lenne, de ezt még síkolni kell.

Ez így amit látsz 12 pénz. + síkolás és horgany. A végén olyan 20-25 ből áll meg egy tárcsa.
De van újabb project ;) Majd Jani gépén megláthatod az első tárcsákat is ;)

Talán Ő is dekoratív köntösbe bújtatva tálalja ;)
Köszi a tárcsát!
hi Indy ! Ez most melyik verzió, a vizes vágásos vagy marással készült a tárcsa? Egyébként kurva jó! kéne nekem is ! ;-) és ki csinálta az RF fényezést, te magad vagy embered?
Kész a féktárcsád Jani! ;)
Meg nesztek egy etalon fényezés. Rakok most egy Rf-et is a sok szar mellett össze. Szerencsére a tulaj áldoz rá.
Hát, kinek milyen a szervízháttere ;)
Kaptam egy szöget a hátsó gumiba, bosszantó. Mérgemben csináltam is gyorsan egy fotót ! :-p
Köszönöm a hozzászólásokat.Leengedtem 490.000 re,hátha valaki rámar,ez az utsó ajánlatom,költöttem rá majd 100 ezret az utóbbi idöben,ugyhogy nagyon egybe van.De már igyis többe van,csak tényleg sürgös.
Hát ja, ja...köszi!
Lesz még jobb kép is, csak várd ki ! ;-) :-ppp
E85 ? Jó lesz az... szerintem addig kéne az előgyujtást visszaállítani ami az európai modellek közt a "leghamarabb" (14 fok) körül van, mondjuk 15-re. Így nem fog azért kopogni benyával se, viszont nagy különbség lesz a mostani 3 vagy 4 foknál (mert most iszonyat későn gyujt ez a szar californiai beállítás szerint). Tényleg, a szervíz manuált letöltötted, sikerült? A karbi dolog: szerintem jó ez a 36-os ha a fúvóka föl lesz dörzsárazva 140-150 körülire (most kb.112-es!), mert nem több levegő ÉS több üzemanyag kéne neki, hanem CSAK a több üzemanyag (a több levegő nélkül) szerintem ezért föfösleges a torokátmérő növelése (egyelőre). Van ráció a gondolatmenetben? Más: a yoshi dob amit ajánlottál tényleg hibátlan, karcmentes? És eredeti Yoshimura ?
Jah! Van légszűrő is a képen?
Te sem panaszkodhatsz

Amúgy nagyon ragaszkodsz ehhez az E85-özéshez?
Én megcsinálom neked, eltolom az előgyújtást is, de ha eccer E85 híján benzint kényszerülsz tankolni, s átég a dugód?
Amúgy találtam 40es Mikuni gyári vizes karbisort! Kő kemény 30.000 ft-ért. Tudom szarrágó vagyok :P
Százszorta több értelme lenne sz.tem. Csak nehogy az olcsó húsnak ,híg a leve hibába essél ezzel a projectel!

Holnap (ma) hívlak.
u.i.: Kalkuláld bele azt is, hogy hol tudsz kis hazánkban E85-öt tankolni.
fú ez a yoshi fighter de meleg.
gyönyörű ez a blokk, időtlen szépség!
Indy jó ez a képed -ha kész a mocim majd megpróbálom überelni! ;-) Addigis OFF- engedjétek meg, hogy a kis bolondot belinkeljem, szerintem a telefonodon a képen nem igazán látható...itt meg a vaku jól kihozta a szemeit ! -ON
Na itt a ki tudja hány éves légszűrő. Elég durva, bezabálhatott egy papagájt minimum. :-D
Nem is rossz ez az épített figter 1.1 Kenyér!
Bár nem vagyok a pártolójuk!

Már rikkantottam egy barátomnak, hogy méltóztasson feljönni ide a fórumra, s megnézni a vasad. Ha már motort venne, valami értelmeset vegyen ;)
Igen? ;)

Szerintem meg ez!
u.i.: Jó volt a hétvége ;)
Ja 580 000 az irányár,és ilyen a sisak.