Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nyugodtan allj neki te legfeljebb osszehozol egy nagytestu simson ereju csodagepet
Gáborgyereknek szeretném itt is megköszönni a Hayabusa könyvet pdf-be amit elküldött Elég részletes a leírás ebből sok mindent lehet tanulni mit hogyan és milyen szerszámokra van szükség.
Olvasgatva szinte kedvet kaptam a szétszedéshez.
Na mi van hol vagy? Gondolom lerohant a garázsba és kivágja a légszűrőt.
1.Csak mint "érdekesség" írtam a légszűrő átalakítást mert elég sokan kivágják ahogy néztem.Túl sokat nem hoz az igaz de a véleményekre kiváncsi az ember na
2.kipufogó
Na figyeljél te kamionos de ez akkorát durran mint a poénjaid tehát elég szarúl
3.Na ez egy jó hozzászólás volt köszönöm.
Szakemberek erre biztos okosabb valaszt adnak de sok busat ismerek 100e feletti teljesitett kmrrel-persze a betartott szervizekkel-es a gyari szszarszimmel sose volt bajuk. En altalaban hiszek ez miatt is a gyari hayabusa alkatreszekben. Persze hogy a magyar boltban mit adnak gyarinak nevezve eppen melyik beszallitotol, erre figyelve szerintem a gyari ok. De hogy magamnak mondjak ellent picit pl a lanc eseteben lehet a gyarinal nem rosszabb egy jol valasztott did pl.
A durrogas egy szep hangu rendszerrel hogyismondjam hogy egy véregér is megertse KIRÁLYSÁG
Mar a tuningon tori a fejét egy nap hasznalat utan
Lenne egy kérdés ha szelepszár szimeringeket kell cserélni melyiket válasszam a gyárit vagy ilyet ami viton-os erről is írkálnak jókat.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Úgy látom ezt a szelepet is elég sokan ki szokták dobni a motorból főleg ha új kipufogó rendszert kap a sárkány. Ezzel megszüntethető a durrogás.
http://www.hayabusa.org/forum/...
Találtam egy cikket hogyan lehet még egy simson teljes erejét hozzáadni a busához
http://www.superstreetbike.com...
dzsuvás az a szelep.
Hayabusa k8-ra sötét plexi eladó. Motoron még nem volt.
Középdöntő
A szívónyíláson befotózva ilyesmi a kép.
Nem sikerült megnézni a kompressziót mert rendes gyertyához való mérőt kaptam kölcsön.Majd szerzek rendeset vagy elviszem Csunderlikékhoz ahol lemérik meg beállítják padon még nem tudom.Viszont az olajszintet ma néztem és félig volt tehát nem fogyott le olyan "sok"mint ahogy írtam.Amit észre vettem hogy a 2-es henger gyertyája kicsit feketébb a többinél.
A motor egyébként feketén is füstöl gázfröccsöknél és durrog is.
Kartergáz szinte semmi sincs.
Lecseréltem az olajat szűrőt ma arra amit régen használt az eladó és figyelnem kell az olajfogyasztást hogyan változik majd meglátjuk.
Ha nem javul márpedig szerintem nem fog akkor motor kiszed és lehet meg tudják oldani hengerfej levétel nélkül a cserét gyertyanyíláson keresztűl befújt levegővel megtámasszák a szelepeket és úgy.
Neked szerencsed volt igen. Az a baj erre nem lehet szamitani, legalabbis nem nagyon
Ilyen átrohanásos balesetem volt nekem is ,macskák kergetőztek az egyik belémkergette a másikat,a kanyarbol gyorsítottam ki 1,2 full gáz és csatt a macsek feltekeredett a hátsókerekembe ,Én és a tl megusztuk.
Én ugy tudom csepelen nem a zebrán ment át az ember.
Sajnos ez maskepp alakult ebben a helyzetben
Nem volt szerencseje semelyikojuknek
De ha igy tortent hogy kiszallt a kocsibol es atszaladt akkor szegeny kollega eselytelen volt kivedeni a bajt
Két embert ütöttem el motorral. Az első kb.50-el volt, a motor 30m csúszott az oldalán (mindkét esetben vétlen voltam, a biztosító fizetett). A másik 30-al ott is 15m. 120-al esel egy idomos motor 80-100m is tud csúszni az aszfalton ha nincs előtte akadály. Ld. Hungaroring bukótér.
Faszbuknemzedék és kegyelet?Egymàst kizàro dolgok!Részvétem...
Csepeli motorbaleset: Pánikkeltés helyett tisztelet és kegyelet
Írta Kutya - 04/18/2017 - Kategória: Kiemelt Cikk 9 Hozzászólás
Szörnyű balesetre ébredtek tegnap a II. Rákóczi Ferenc út lakói: egy autóból kiszálló, s az úton átszaladó férfit ütött el egy motoros, ráadásul az ütközésnek az áldozat fia is szemtanúja volt. A balesetben az autó vezetője életét veszítette, míg a motoros rendkívül súlyos sérülésekkel került kórházba.

Honda
Valószínűleg mindenkihez eljutott maga a hír, nem is boncolgatnánk tovább a részleteket, azt viszont annál inkább, ami a szerencsétlen tragédiát övezte. A hírműsorokban szokás szerint „eszeveszett száguldás, hatalmas sebességgel érkező motor” és hasonló szalagcímek futottak, tovább fokozva azt, ami már önmagában is szörnyű.

Balesetben összetört motorkerékpár a XXI. kerületben, a II. Rákóczi Ferenc úton, 2017. április 17-én. A motoros eddig tisztázatlan körülmények között elütött egy gyalogost, aki életét vesztette. MTI Fotó: Mihádák Zoltán
Ennél is meglepőbb, hogy a motorosfórumokon és Facebook-csoportokban egymást túllicitálva harsogtak a motorosok, mintha csak valami nagyotmondóverseny lenne. „Hallottam, hogy 120-szal jött, nem, 150-nel, valaki látta, hogy 160 km/h is volt az!” Videókat töltöttek fel a motorról, beleértve annak rendszámát is, no meg a letakart, szegény áldozatról. Nesze, Facebook-nemzedék…

Emberek, kegyelet!

Ha hibázott is a Hayabusát hajtó motoros, könyörgöm: Éppen ez életéért küzdenek, elveszítette a lábát, és ha felépül, akkor is azzal a tudattal kell élnie, hogy részese volt egy ütközésnek, melyben meghalt valaki. Ha egy másodpercre is beleéled magad a helyzetébe, biztosan nem posztolsz ilyet, barátom.

Arról nem beszélve, hogy a fizika törvényei szerint egy 160-nal ütköző motor mennyire törik össze és hol áll meg a csattanás után? Nézd csak meg, a ‘busáról jóformán csak a fejidom hiányzik, s mint az a TV2 helyszíni riportjából kiderült, „a motorkerékpár hozzávetőleg 10 méterre (!) állt meg az ütközés helyszínétől…”

Rendőrségi helyszínelés a csepeli baleset helyszínén (KÉP: Police.hu)
Ma Csepel, holnap Karakószörcsök – bárkivel megeshet…

Szóval ha gyorsan ment, ha nem, tegyük szívünkre a kezünket: Aki autót vagy motort vezetett már életében, az biztosan követett el egyszer (többször) gyorshajtást városban. Lássuk be, előfordul ilyen, aki tagadja, az meg simán hazudik.

Ezek után pedig aligha van jogunk pálcát törni bárki felett, főleg úgy, hogy valójában az ítélkezők és a kommentelők gyakorlatilag 100%-a még azt sem tudja, pontosan mi is történt a szerencsétlenség előtti pillanatokban.
Tisztelet, kegyelet, barátaim – az öncélú okoskodás és a szenzációhajhászás semmit nem tesz jobbá! Hagyjuk meg a felesleges szószaporítást a kereskedelmi tévék bemondóinak és a bulvárújságoknak, zengik ők nélkülünk is éppen eléggé, hogy „száguldó motoros.” Zengik akkor is, ha fogalmuk sincs a valódi sebességről, tovább táplálva a renitens motorosok városi legendáját.

Kapcsolódó anyag: A városi motorozás és a jellemző vészhelyzetek elhárítása

CÍMKÉKCSEPELMOTORBALESET
Előző cikk
Mi értelme hidegen mérni a guminyomást?

KERESÉS

Keresés …
Keresés
HEGYLAKÓK SOCIAL CLUB

INSTÁZZ VELÜNK!
@hegylakokHegylakók Motoros Magazin
Még több kép...Hegylakók Instagrammon
FRISS

Csepeli motorbaleset: Pánikkeltés helyett tisztelet és kegyelet
KUTYA 04/18/2017

Mi értelme hidegen mérni a guminyomást?
R17.HU GUMIÁRUHÁZ 04/18/2017

„Megfenyegettek, hogy ne hívjak rendőrt…”
CSAPÓ ZOLTÁN 04/17/2017

Húzós portéka: Megvan az új Yamaha R6 ára
BITUMAN 04/16/2017
GUMIGURU VÁLASZOL
04/18/20176:30
Mi értelme hidegen mérni a guminyomást?
04/14/20177:40
GumiGuru: Novemberben, esőben is motorozom – mit javasolsz?
04/14/20176:30
GumiGuru: Kezdő vagyok, segíts eldönteni, mi legyen?
04/13/20177:23
GumiGuru: Létezik jobb a Suzuki GS500-ra?
04/13/20174:16
GumiGuru: Féljek az öreg abroncstól?
HIRDETÉS


MARADJ VELÜNK!
14,692Tagok LIKE
0Követők KÖVETÉS
HIRDETÉS
Hihetetlenül alacsony árak és kiváló kiszolgálás az Autoalkatreszek24.hu-n
RÓLUNK
Adatvédelem
Cookie-k használata
Hirdetési formátumok
Impresszum
Kérdezz a Gumigurutól!
Motoros érdekképviselet
Hegylakók © 2010 - Minden jog fenntartva.
X

Keresés
A cookie-k segítenek, hogy az oldal tartalmát tökéletesíteni tudjuk. A weboldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát. Cookie szabályzatBezárás
Köszi.
Leírtam vízszintesen is a Tiéd függőlegesen van .
A normális kompresszió 12-16 bár között van .minimum limit 9 bár, az is baj ha hengerek között 2bár vagy nagyobb eltérés tapasztalható.12 bár alatt utánna kell nézni mi a f.van
Mérés
Meleg motor
Full töltött akku
Fasza szelephézegok
Tank felemel kitámaszt
Gyertyák kivesz
Beszerel nyomásmérő
Full gázkar
Indítóz 2-3 mp
Legmagasabb érték a mérvadó
Nemtom mit sugtal rajt elott a fulebe de bejott vagy belenyaltal