Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyelj, van egy bodis matricam, zero gravity matricam es egy hotbodies matricaszettem lehet ez hoz még vagy 5 loerot
Ez a táblázat! Én nem is vitatkozom ezen! De gps el mérjétek le magatokat és lesz csodálkozás! Mikor az órád 300 nál jár az valójában még csak 280-285 km/h! Gyári áttétellel! Nekem a fordulat is ki volt tolva a k5 ön akkor sem ment többet 285 nél! gps szerint! De az óra 340 nél járt! Mert 340 es órám volt. De lehet rosszul mért az is! Nem kell elhinni mindent amit írnak! Majd a saját tapasztalat megmutatja! Nézzétek csak Kunmadarason a végsebesség mérésnél miket mennek az agyig hegyezett Hayabusák? 306-307 km/h Volt aki a 300 at sem érte el...Mitől menne jobbat egy utcai? Hosszabb a táv? Vagy nagyobb az akarat a pilótába?
két hengeredről már tudjuk semmi baja,jó lesz ez a végén
Mérés előtt kap egy monsteres matricát is biztos ami biztos
Igen a k8 asomon! 309 Arról beszéltünk! Volt k5 k8 k14 utóbbi még meg van! De itt a k8 ról beszéltünk!
Ja nem 30 loero hanem 40 legalabb a gyertya s a legszuromodositas
Nem lehet hogy a nagy kompresszio tette tonkre aa csodamerot ?
Iridium gyertya sportlegszuro esatobbi..tucc elni vaze
Ha gond van a muszakin van egy hayabusas tarsunk aki vizsgabiztos delpesten s megold barmit
Király vagy Amit írt padon történő befecskendezés állítás a gyári comp.-on,4:1 be rendszerhez,lovak megmérése,szinkron,relatív kompresszió mérés. kb ennyi az elvárás.
Ha te vinnéd akkor tőled az elvárás fél úton nehogy megállj és berúgd az árokba a szaromat,más nincs De még le kell vizsgáztatnom a héten mert pénteken lejár meg össze kell rakjam mert átalakítottam a légszűrőt is meg rendeltem iridiumos gyertyákat(+ 30Le).ami lehet holnap megjön.
Ma kompressziót akartam mérni de nem sikerült, két hengerben 12 és 12,4 az eredmény a másik kettőben nem tudom mert el tört a csoda mérő azon része amit betekerek a hengerfejbe,ott tőbe beletört a gyertyamenetbe az a réz baszás pedig kézzel tekertem be a gumicsőnél fogva,minőségi kínai szar.Még szerencse ,hogy ki tudtam bűvészkedni.
Hivatkozz ram megcsinalja
Vagy elviszem vmikor hetkozben a kicsikedet es megmutatom neki mi az elvaras tole..
De jó lenne egy szombati nap. Na majd rá kérdezek hátha mert hétköznap esélytelen.
Ereje lenne csak mire felmegy 300ig kier az orszagbol
Azt viszont nem tudom,lenne e ereje a motornak +1/-1átételt kipörögni
Igaz igaz. Nekem elég a 3kilo alkalmankent vagyis persze csakis nemetben
Szerintem a csundi neked szombaton is megcsinalja
Szerintem a kamaz barmikor lenyom ahogy vezecc
Ha kipörgi a 11 ezret még így is megy 313-al
Ha busa akkor menjen 300kilot bármikor,ne kettőakármenyit
Dotka neked erre hozza a táblázat 10500 nál 285 km/h 17/44 re
csaplarzs amit írt a régi busán 268.1 az 10000rpm nél van 10500 nál már az is 281.5km/h a -1+2 -nél
Ha csak a hátsó +2 és 10500 fordulat akkor az is 299.1 km/h.
Szia ,neked a gyári18/43=309km/h,volt fent,mostaz elmondásod alapján 17/44 =285km/h a vêgseb.
RR jövőhéten hívom emiatt.Hétvégén is dolgoznak nem tudod?
csaplarzs köszi,ha a hátsót növelem kettővel 285 körül hozza ami a táblázatban szereplő gyári 299 hez képest nem sok ennyit beáldozok a rugalmasság javára
Tovább nem rontanám mert le előz a soderes kamaz is
Nekem a k5 Busán -1+2 áttétel volt! Gyorsult mint a barom.. Viszont nekem hengerfej, yohsi tengely dugó cserés volt! Így 284km/h volt a vége! Viszont olyan gyorsan elérte....
A Mostani 2014 es Busámon -1+1 van! Nem tudom mi a vége de nagyon jól gyorsul!
Látom itt buli van ,jó látni megy a marhaság,találtam egy oldalt ahol a végáttételeket levezeti végsebességekre,és a -1+2=268,1km/h ez siral.asan kevés.Itt az is látható a fordulat miben változik.
https://www.googleadservices.c...
Ne izelj mar jo dolog az a dolog na csak nem sportmotorokra foleg hanem hintapalinta gepekre nagypapaknak
Ejtsuk a temat mert belepek a hitgyulibe aztan itt fogom tolni a temat napestig.
Eskudj fel is raknek egy szettet ha sokat mennek turazni
Mikor viszed a gepet beallitani?
Na azért
Szerintem nézz be a láncolajzós topicba hátha elcsípsz egy kapcsolási rajzot az indexrelés verzióról