Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarok beleszólni Attila de van egy 2007-es 1000-esem nagyon olcsóé
mért lenne gond.Nem lesz gond.Hacsak annak is szét nem durrantod a fékjét meg a futóművét.
Áh utálom ha nem én vok a középpontban
jah, lehet, nem tudom
Jóaz na...............érzem a 8. lengőbordám hátulján hogy jólesszna.
Vagy beszopom.
De akkor legalább lessz vidám téma és leszállunk a kopasz fesszabjáról.
vagy megeszik a triplát és kedvelik a csigát
Na jó ők megeszik a csigát úgyhogy tuti nem nóóóóóóórmális népek.................meg kedvelik a triplát.
Sanszos.
Na igen ott nem volt semmi baja, csak előtte
Amúgy nyugi Zoli én se értem mit írnak a franciák.
de másnak igen
2007 után már csak nincs anélküli vagy tévedek?
Ott nem feküdt ki neki.
akkor marad a Bandita 1250
Ja vfr-en csak a sok idom az ami zavar picit, drága javítani
az injektor is legyen szempont szerintem, nehogy kifeküdjön a gép magas hegyen mint a múltkor az Edelweisspitze-n
Háttt..............a békaevő nyelv nem erősségem csak ha "csókolommal" kell köszönni.
De lefordítatom hugival ő perfekt ebben a franci nyelvben.
Ugye tudod, hogy mindegyik bekezdés egy szerelésről szól
Na lassan a lovakkal mert poros pacit mosni köll.
valóban néha elférne még pár ló
Most a Zsombor aki Zoltán lenne VFR800-al igen jót csapatott lavamündön.
Kell is neki kipuffot javítani meg dobozt festeni mert a szerpentines részen leért mindkető.A kipuff középen.
ja mostaninál erősebb legyen mindenképp ezt elfelejtettem írni
vfr800

GSX-r-t kizártam, mert túrázni akarok és ezzel azért szenvedős lenne, amúgy csak a kicsiket nézegettem 600 ill 1-2 750est
nem konkrétan a gsxr-r henger űrtartalmáról faggatam a kopaszt ,hanem am blokk.
Úgyám én elintézek bármilyen atom biztos japán technikát is.
esetleg 400