Egy 2006-os 650-es SV boldog gazdája vagyok. Mostanában sajnos elég keveset tudok motorozni. Ez alatt az 5 év alatt 18e kilómétert sikerült belehajtanom. Most hétvégén el akartam vele menni egy kisebb túrára, elfordítottam a kulcsot, lement a teszt, egyszercsak hűtővízjelzés jelent meg, valamint a piros figyelmeztetőfény. A motort még be se indítottam, de azt írja hogy a hűtővíz 130 fokos, és ugrál 110 és 130 között. Érdekes hogy a ventilátor nem indult el. A motor csont hideg amúgy, kb. egy hónapja nem mentem vele, szóval volt ideje kihűlni :) Beindítani a motort alig tudtam - gondolom a motor computere teljesen más keveréket fecskendez be meleg motornál - mentem vele 100 métert és a kijelző egyből leugrott 50 fokra, megszűnt minden jelzés.
Szerintetek mi lehet a gond? A hőmérő gomba vagy a hűtővíz kevés benne?
mer' én úgy tudtam, h olajszűrő cseréje nélkül 2300ml (rá van írva a blokkra), olajszűrő cseréjével 2700. De csekkolom mingyá'... ...igen, ez van a használati utasításban.
ja, azért kérdeztem én is, mert gépe válogatja.
van ahol úgy indul, h alapból maxra kell tölteni.
van ami meg érzékeny rá.
és mégvalami... az olajszűrőt ha Sanyibá kétujjal felpörgeti, azt nem lehet csak úgy leszedni. Olajszűrővel ennyit még nem szarakodtam. Persze nem adtam fel, és nem ugrottam el 10p alatt az obiba egy öccá forintos leszedőért... inkább szívtam egy órát :). végül kétrét hajtottam egy smirglit, hogy a kezem és az olajszűrő felé is a szúrós fele legyen, erre rátekertem egy rongyot, amit addig csavartam, amíg feszes nem lett, és végül valahogy meg bírtam indítani :)
Üdv népek!
Most értem haza Senj-ből ismét. Hát... percenként mentek a motorosok azon a híres útszakaszon ugye Senj és Zadar között, és majd megőrültem Nagyon gyér a forgalom ismét, kb mint húsvétkor volt.
Itt egy kép a házikónk erkélyéről.
2 hét múlva megyünk?
Egy 2006-os 650-es SV boldog gazdája vagyok. Mostanában sajnos elég keveset tudok motorozni. Ez alatt az 5 év alatt 18e kilómétert sikerült belehajtanom. Most hétvégén el akartam vele menni egy kisebb túrára, elfordítottam a kulcsot, lement a teszt, egyszercsak hűtővízjelzés jelent meg, valamint a piros figyelmeztetőfény. A motort még be se indítottam, de azt írja hogy a hűtővíz 130 fokos, és ugrál 110 és 130 között. Érdekes hogy a ventilátor nem indult el. A motor csont hideg amúgy, kb. egy hónapja nem mentem vele, szóval volt ideje kihűlni :) Beindítani a motort alig tudtam - gondolom a motor computere teljesen más keveréket fecskendez be meleg motornál - mentem vele 100 métert és a kijelző egyből leugrott 50 fokra, megszűnt minden jelzés.
Szerintetek mi lehet a gond? A hőmérő gomba vagy a hűtővíz kevés benne?
Nagyon köszi a választ!
ugyis a kukába megy
van ahol úgy indul, h alapból maxra kell tölteni.
van ami meg érzékeny rá.
és mégvalami... az olajszűrőt ha Sanyibá kétujjal felpörgeti, azt nem lehet csak úgy leszedni. Olajszűrővel ennyit még nem szarakodtam. Persze nem adtam fel, és nem ugrottam el 10p alatt az obiba egy öccá forintos leszedőért... inkább szívtam egy órát :). végül kétrét hajtottam egy smirglit, hogy a kezem és az olajszűrő felé is a szúrós fele legyen, erre rátekertem egy rongyot, amit addig csavartam, amíg feszes nem lett, és végül valahogy meg bírtam indítani :)
Dolgozom.
(rendszám függvényében
Tiszta ciki...
Végre nekem megvan a 180-as.........................és cél a 200-as.
Most értem haza Senj-ből ismét. Hát... percenként mentek a motorosok azon a híres útszakaszon ugye Senj és Zadar között, és majd megőrültem
Itt egy kép a házikónk erkélyéről.
2 hét múlva megyünk?