Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha most aszondod, hogy mellbimbót is villantson....
ja és legközelebb úgy fotózd, h a lámpa krómjába' láccóggyá'
jaja...
és a kéccázas gumi felmegy-e hátra?...
mennyit megy mennyit megy... engem az érdekel, mekkora gumi megy fel hátra
eszerint motortulaj-e vagy?
örülök!
mikor lesz forg.hely.?
idén még gurítod?
mennyit megy végre?
Ne legyé druszám.
Esvé még mindíg fasza jószág.


Gratulálok és irigy vagyok

Használd egészséggel
Neeeeem............digó a cucc.

Ne egyen.
Zoli remélem nem jobb kormányost vettél
akarom mondani bal gázkarost
Vagy nem az anglikánusból lett behozva?


U.i.: szép gép felzabál az irigység

De még lehet.
gratula!

mostmár csak nem baxnak ki,mivel van megint motord
Kösz nekedis...............Tényleg úgy néz ki.A többit meglátjuk.
Szuper!
Nagyon megkímélt,full gyárinak látszik a fotón.

Sok-sok örömed legyen benne!
Ha megtanulnál az aszfalton közlekedni jó lenn egy bandi is.
Másik opció a 990 Adventure de a 6-700 kilóval drágább, és amit olvastam róla nem épp egy megbízható típus...
Nem kell szétszedni különösebben, kb félóra mindenestől...
Akkor szerintem ezt buktam.. Nem fog belemenni a szerelgetésbe..
Köszönöm a gyors választ.
A hűtőt tartó csavart kettőt le kell venni.Egy a hengerfejen egy a vázon.Hűtő kiakaszt és leenged így hozzáférsz az első hengerhez.A hátsó bonyolultabb.Két oldalsó takarópanelt le két csavar tartja ülést szintén és le majd a két tankot tartó csavart ki és felhajtani tankot.Így férsz a második hengerhez.
Jó munkát.Ha gyorsak vagytok fél óra.Szét-össze.
1000-res sv-n nehéz kompressziót mérni? Kell valamit bontani?
Hétvégén megyek nézni1et és a tulaj csak úgy engedi a kompressziót megmérni ha nem kell szétszedni..
Mennyit kell, hogy mutasson amire azt lehet mondani, hogy okés?
A kuplungon kívül még mit kell jobban megnézni?
Nem kéne.Nem vagy annyira öreg.
Nagyot néztem, de most már más iránybanézelődök. Mivel úgyis mindig behajtok a bokrokba jobb lesz nekem egy túra enduró
6 kilós vagy 1,2-es?
Ízlés kérdése.
Nekem nagyonemjönbe.