nekem a régebbi gömbölyű sv-k teccenek
az ujak ugy néznek ki mintha falnakmentek volna velük
ugytudom hogy néhány gsxr meg a gsr-nek gyenge a váz és elszokott törni a nyak
sv-nél nincsen ijen tipushiba?
Úgy hogy átlagember az életben nem fog különbséget érezni azokban a nüansznyi eltérésekben ami van a két gép közt.
Nem motogp ez hogy tizedfokok meg grammok számítanak.
Egy balesetes gépet ahol megtekeredett a váz azt észreveszed de ahhoz nagyon nagyot kell kapnia.
Vezetés ügyileg az erőforrás a karbi miatt kicsit nyersebb és slussz.
A konkrét állapot amit inkább figyelembe kell venni.
Nézd meg mondjuk Roli régi karbisát meg egy ütött vágott 2005-ös inyektorost egy banki visszavett kategóriából és ott már van lényegi különbség.
A csöves ugyanolyan jó csak más a külleme.
Váz más gyakorlatilag tökmindegy.
Blokk karbi és inyektor meg pár apróság úgyhogy más.
Futómű ugyanaz.
Viágítás hótmindegy ugyanaz.
Szélvédelem....................na haggyámá.
a régi és uj 650-es között mijen kűlömbségek vannak?
gondolom a blokk ugyan az mindegyikbe
váz miben jobb vagy rosszabb a régi?
futómű?
világítás mejiken jobb?
szélvédelem?
"mivel már nem gyártják őket, alkatrész utánpótlás sincs már hozzájuk?"
A gyártás leállítása után még legalább 30 évig van rendes alkatrész ellátás a japán motorokhoz. De öregebbekhez sem lehetetlen beszerezni a szükséges dolgokat.
Meg tudott.........csak eltelt 7-8 év és bejött egy magasabb és nem tököltek a fejlesztéssel.
Van dögivel minden utángyártott de nem kell sokminden csak kopó-fogyó ha jót veszel.
Mert az aktuális környezetvédelmi normát nem tudta a blokk teljesíteni és nem lehetett fejleszteni.
Lehet venni.
Van alkatrész amcsiban még mindíg kapni.
És nem................csak pofára olyan mint a 650-es............idomok,műszer meg pár külső cucc olyan a blokk,váz,futómű más.
Szóval ha jól értem a hozzászólásokat, ez ellen nem lehet mit tenni, ez velejárója a használatnak.
Még arra lennék kíváncsi, hogy miért nem gyártanak már 1000-s SV-ket? Esetleg szabad még ilyet venni, vagy mivel már nem gyártják őket, alkatrész utánpótlás sincs már hozzájuk?
Vagy nagyjából ugyanazok az alkatrészek kelleneek hozzá mint a 650 es-hez?
az ujak ugy néznek ki mintha falnakmentek volna velük
ugytudom hogy néhány gsxr meg a gsr-nek gyenge a váz és elszokott törni a nyak
sv-nél nincsen ijen tipushiba?