Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

collos krovakészletet megvetted már, vagypedig a háromnyolcadosra inkább csak rákalapálod a 15mm-es metrikusat?
Az a kispók.................volt egy munkatársnőnk aki avval járt be.....................kollégák feltették raklapra (nem euró) 2,4x1,5-ös és felszórták a 3. polcra a raktárban...................majdnem infarktust kapott.
Már megszabadultunk tőle egy pár éve....
ellenben pár ember is odébb tette, ha útban volt egy májfa állítás alkalmával
Add el.
Az egyetlen tartós része az a VW blokk volt.
A vásárlás után ki lett kasznizva teljesen küszöbök, javító ívek, teljes alvázvédelem, 4 év múlva újra csámcsogott a rozsda.
Na de úgy ültem benne mint magilla gorilla.
A 120-as utazót tudta pályán.
Inkább szar tervezésű 2t gyenguszhoz tervezett bizgere.Vagy az az 1,3-as wartihoz...........nem tom.
az isteni nyomaték
Az lónyál.Szétcseszi a váltót.
Nekünk 1.1-es Trabink volt istenjó technika.
Áhh..............volt wartim..................mindenkinek olajos volt a kipuff.....................csak a mienk volt fehér.................2 év alatt 3 hengerfejet fogyasztottam el.
csak nehogy úgy járj, mint fater annak idején... orral kellett beállni a garázsba, mert ha nem így történt, akkor egy jól sikerült hidegindítás után festeni kellett a falat
Ez nyivákol,alapjáraton,szokni kell.És tényleg hallhatóan néha ott a pici barkaszfíling.
nekem már az lenne fura, ha nem zörög, hörög, dörög
Hát ilyen mindenes.De jóóóó..............nagyon megy,jól kanyarodik,stresszmentes sima mint a palacsinatatészta.Pici vibráció a lábtartón.Csak hogy tudatában légy,nem japo sornégyen csüccsensz.
Kicsi negatívum....................az oldaltámasz.Na az tényleg gagyi.,
akkor nem is igazi ojrópai
Én meg akartam nézni.................és csapda az egész.
Az R-el mentem de az nagyon kemény.És KB újonnan 5 kiló árdifi van.
A blokk ami visz mindent...............nagyon sima és pörög nincs rángatás csapkodás odacsavarod 4-5 és már 150 45-ről.Pikk-pakk.
A geometria elsőosztályú.Simá leteszed kanyarban............Sv-t noszogattam picit.
Bár a 180-as gumit szokni kell nekem.
A háta picit lágy azon feszíteni kell.
De mivel szabvány japán a teljes futómű nem lennék meglepve ha valami kawa vagy suzuki cucc egy az egyben belemenne a villahidak közé.
gúút
az viszont jogos
Nem is akarom megnézni mert még kitalálom, hogy olyan kell.
Váz lengőkar daytona a blokk és a tank is.Csak a normálon sima fék nem állítható fejreállított villa és csak feszíthető hátsó rugóstag van.
Az R viszont komplett állítható első rugó előfeszítés és csillapítás,gáztartályos mindenfelé állítható hátsó rugóstag,és alul-felül radiális nissinnel jön ki.Komplett daytona alap modell gyakorlatilag egy gixxer 600 a cucc mert kayaba.
Szerintem a japók egy gépnek a nagytestvérét nem szokták máshogy nevezni.
váz is ua.?