Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szombaton még melózok,de utána vsz nagyon mehetnékem lesz
(elvileg kb pénteken hozom el a bömöst)
Jövő héten kimennék Zakopane-ba úgy, hogy előtte 1 éjt aludnánk a szlovákoknál, de lehet ha találunk j szállást a lengyeleknél is aludni....lenne hozzá kedve valakinek?
oh, én meg sem néztem.....akkor azért átlagban nem rossz.......
Jó reggeltet
12.8 a gyári érték
Igen, egy térképet rátesznek és annyi....annyit ér az írás is....illetve nem tudom milyen fordulatonként állítható, ha nem csak néhány gázállásnál állítható hanem fordulatonként többször is akkor többet ér....
Üdv. Kedves V2 kolegák.

Érdeklődöm, hogy hallott-e valaki már a TFI befecskendező modulról V2-es motorokhoz? Olcsóbb mint a PC. és elvileg ez is azt a célt szolgálja. Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra ha vannak...
Üdv. Nincs valakinek eladó első gumija? Valami olyan ami nem túl sportos, de nem is túl túrás.
Jó estét
Én már
A 650-esről beszélek és a 650-eshez szögegyenest hasonlító régi Z750,bandit 600/650-ről nem a te ezresedről.
dehogy vágnak kupán, szívesen olvasgatjuk
bár az elég hihetetlen, hogy a fix teló úszó féknyergekkel jobb lenne mint az sv full állítható telója a 4 dugós fékekkel
3 szint.
Daytonánál asszem 2.

Sima mezizlába fix futómű elöl igaz fordított és 2 dugós úszó nissinek normál felső munkahengerrel.
Hátul feszítés állítható de legalább fokozatmentes tekerős.
Van egy nissin radiális felső alul-felül előfeszítésben és csillapításban állítható első futómű radiális nissin 4 dugósokkal és hátul gázos alul felül állítható rugóstag.Ez az R.
És most jött ki egy öhlins-brembo páros alul felül és hátul egy TTX36 asszem.
Ez van a daytonában is csak kihagyták az állíthatatlan mezitlábast.
Érdekes hogy a leggyengébb is jobbnak tűnik mint az átlag japo amit a régebbi gépekbe raknak.
PL sv,bandit kisebb gépeibe és a régi Z750-ekbe.
Ami inkább kitűnik a nagyon stabil váz és a jó blokk.
Ezek így elég jó csomagot alkotnak.
Sima átlag igényeket a legolcsóbb is simán kiszolgálja és élmény a kanyargászás.
Az R-es rátesz egy lapáttal.
Az ölincces inkább villantós cucc.
Értelme inkább a pályás daytonában van máshol nem.
No a végén még kupánvágnak hogy triumph fórumot csinálok az SV-sból úgyhogy abbahagyom a márketingrizsát.
valahol láttam képen hogy talán brembo+öhlins állítható van alatta elöl hátul, de rosszul emlékeztem
Az alap inkább egy hornetre hasonlít a lábaiban.
Inkább az R-es ami kitünik.
A mostaniakon extra hogy már gyárilag 28-as kormánnyal jön ki.
Nakedeknél nem természetes a full állíthatós első-hátsó futómű.Bár inkább sztender gsxr nem bpf-es cbr-re hasonlít.
Az bittos hogy félrészegen is megtalálom a parkolóban.
vagy inkább szokatlan a dupla körlámpa de tetszik, ha a blokkja rendeb van akkor még jó motor is mert ahogy látom fék futómű alázza a japókat
Hogyhogy?
Néztétek az égésteret is?
Nagyon alapos lehetett ez a sevice.
persze,csak gyárilag +2 kitámasztókerékkel csinálták
az hagyján,de a kawáról meg kiderült hogy triumph (az égésteret nézve)
Inkább csak érdekes az arca.







A csúnya nőre sem mondjuk hogy csúnya.
Csak hogy érdekes.
Én megszoktam a sok körítést.Kajálni nem kajálok ott mert nem akarok elfogott korcs kutyát enni hotdognak horror drágán.
Megnézem ami kell ha venni akarok valamit itt akcio van.
A többi dolog tatto,épített bizgerék meg nem érdekelnek.
Lassan nagyon drága lesz................vagyis már az.
Van olyan motor hogy astra?
egy daytonát láttam élőbe de szerintem az benne van a top5 legszebb motorba, nagyon eltalálták szép lett a street tripla is szerintem ezekkel a "húzott" lámpákkal, a tiedé meg olyan mint egy angol buldog... minél többször nézi meg az ember annál szebb, vagy csak anyira csúnya hogy már szép?

megérte ki menni? tavalyi nekem nem jött be sétáltunk egy csomót fél órát álltam kajáért sorba és hazajöttem 1 sportmotoros matricával
kettőnk közül lefogadom én fáztam kevésbé
szegény astra alig bírta 4ben is,az 5. csak dísznek volt.
olyan homokátfúváson mentünk át hogy koppant a teló
Valami rémlik... De akkor az gondolom az 999-esemre is gyó!
Na azt kipróbálnám ám!
Csak neki van.
Ez is az.
Már a sisak.
Nemmondtam?
Látom Te is hazaértél Jómagam is csak liqui olajat használok, meg másoknak is azt rakok be. Mondjuk adalékot még nem öntöttem hozzá... Csak 10-40es racing olajat tisztán
Má van olyan a marushin-ak is...
Fényre sötétedik?

Bár mondjuk nem biztos hogy nálam működne
Univer.
Az amcsi csak egy imperialista átverés hogy rabszolgákká tegyen minket.