Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

láttam a képeket és úgy látom nem olyan veszélyes,hogyan tudnád nekem el juttatni, Érdre kellene!
itt most fordított a helyzet....,de egyenlőre nem gáz még az ügy(ha csak nem úgy van ahogy Feri írta az alkatrészekkel, de azt azért nem hinném, az nagy gáz lenne) mivel ha gariban megoldják akkor korrekt az eljárás....
Kiabánat csinálja tulajdonképp?
Engem utoljára így szivatott meg egy aprila kereskedő hogy ők szervízek.
És kiadta valami sitnyiknek.
Már az érdekes volt, hogy átvitték egy márkaszervízbe......annyi erővel Te is elvihetted volna oda...
Nagyon bizom benne mert a tököm televan már az egész szervízzel,hogy mindenhol át akarják baszni az embert.
És ha szólsz akkor megsértödnek...
reméljük kiderül....
Nem tudom, de azt vettem észre ,hogy ugrál az alapjárat.
Még a végén mégis a trafó lesz...
Már jönnek a motorért mert balhé van meg különben is garanciát vállaltak rá. De amúgy köszi.
Nem mondod!...vazz, hátha tudok szerezni cserélgetésre alkatrészeket, hogy biztosan kiszűrjük a hibát.......,de ha nem cseréltek semmit ennyiért?
Kicsit dühitő,hogy egy rakás pénzt kifizettem és nem jó
Nekem nemvot................már 2x.
Persze
Nagy valószínűséggel semmit nem cseréltek ki!
Meg néztem a TPS-t az tökgyári . Nem cserélték szerintem mert még a gyári festés rajta van.
Benzin volt benne?
Tapasztalatból kérdem.
......
nagyon...,de azért válaszoltam...
Itt vannak a képek a leömlőről!
Ma is fáradt vagy egy emil olvasáshoz?
Megint leállt a motor
De itt ezt nem folytatjuk, aki akar beír oda vagy csak olvasgatja, de igaza van Zolinak, itt inkább motorozzunk...
erről: link
De megvan!
Sőt két kerékkel több is van :D
Remélem összejön....
melyik fórumról van szó?
Apropó ............

Qualifier..............1,6-1,7 mili középen kopásjelzőz még nem érte el.
Nyüstőljem vagy nem kéne már?