Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

unix, főleg ha van kedvezményed a tisztító+olajzó cuccot (szett) az ateris haverom intézte. de bármilyen tuningosnál kapható szerintem ilyesmi. 5 pénznél sokkal többet ne adj érte..
Végülis azzal nincs gond szeretem buherálni a motorom. Na akkor még egy kérdés.. néztem elég drágák + ugye kell hozzá a tisztító szett is. Szóval hol lehet egyben a kettőt viszonylag olcsón beszerezni?
én szombaton cseréltem ki olyanra, és elég izom hangja lett 5-6 ezertől. kiszedni meg nem egy örökkévalóság szerintem. hamar behozza az árát, főleg hogy nekem 11-be sem volt.
Ha 3 ezrenként akarod kiszenvedni,zsuvázni,olajozni a hangélmény miatt akkor hajrá.
Sziasztok! CSerés lett a levegőszűrőm. Az a kérdés hogy maradjak a stock nál ? Vagy inkább K&n? Miért jó vagy éppen miért rossz ? Köszi!
Akkor lenne vákum vagy túlnyomás benne és el lenne dugulva a levegőztető.
De mivel nem így inkább a blokk környékén van gond.
ja, ha otthon lennek megrne egy szervizt, de itt kicsit draga mulattseg... meg nem is bizok bennuk. Na majd jovore ha hazamotorozok , ha addig nem robban fel alattam
Szerintem nem sziszeg, legalabbis nem emlekszem. majd ha hazamegyek megnezem. Miert? sziszegni kell vagy nem? es mi van ha nem azt csinalja amit kell?
Nam gaz... az Orosz hatarig! Onnan aztan jobb ha krossz motorod van. Mi Lviv-Kiev-Bryansk-Moszka utvonalon mentunk es tenyleg tok jo minden Oroszorszagig. Onnan 90 a max sebesseg de vegig raz (ugy 350 km), Arra biztos nem megyek mostanaban. Van egy par alternativ utvonal arra a szakaszra.
Lvivbe viszont mindenkinek ajanlok egy kirandulast. Az ut is szep es a varos is. Mondjuk 1 vagy 2 ejszakas ottalvassal.
Ujdonsult felesegem irt egy 4 oldalas reszletes beszamolot. Fol akarom tolteni par helyre a netre mert sajnos nem sok motor beszamolo keszul keleteuroparol hiaba kerestem.
Mindíg ezek a gondok.Pályázni könnyebb.
Mondjuk nem azon az 50ezer forinton múlik egy ilyen úgyse
Nekem is csinált hasonlókat de mióta be lett állítva a szelephézag azóta nem csinálja igaz nekem lassan 49ezer km-er vann benne.
Szervezés kérdése.
éppen csak két helyre kell vízum..
Huha..............tanksapkánál.Szisszen mikor kinytod?
Na, ez érdekel.

Moszkváig mennyire gáz elmotorozni
Yosimura kipu...
most 16.500 km.
2-3 evig nem volt hasznalva az elozo tulajnal, aztan megvettem (most marciusban), nagyszerviz utan kihoztam Moszkvaba, azaz 2500 km-t mentem velle osszesen.
A nagyszervizt nem en csinaltam hanem olyanra biztam aki ert hozza (folyadek cserek, szuro cserek, ilyesmi)
Hali!
Mennyi km-er van benne?
Dupla Yasi kipufugok vannak.
A tankszellozo nem hangzik valami jol, most kapasbol fogalmam sincs hol az hol lehet.
A benzincso problema viszont nem hangzik komolynak.
Mit javasolsz?
Elég rejtély ez a hiba................most vagy a tank szellőző dugult el (nem valószínű) vagy inkább a szívócsőbe került elégetlen üzemanyag ami durrant.Sportdob van?
Bocs, 430 helyett 30-40 km-t akartam... vagy olyan felorankent-orankent.
Sziasztok,

Problemaval fordukol hozzatok. Van egy SV1000S K5 mocim ami nehany napja elkezdett puffogni... menet kozben ritkan (ugy 430 km-enkent) valami robban a tank alatt a labam kozt. neha jo nagyot neha kissebbet. Lehet hogy eleg alap problema de sajnos nem vagyok expert a temaban. en a gyertyara gyanakszok de mielott szetkapom gondoltam rakerdezek.
(a 650-esem nem csinalt ilyet soha a 12,000 km alatt )

Elore is koszi,
Andras
Nekem bejött az FI-Tuner! Bár Ago mondta, hogy a 2 térképes beállítás (PC) jobban esne a szervezetének, de az pénzben is dupla lett volna. Végh Janával beszéltem Ő azt mondta, hogy ha nem versenyzésre kell akkor nem igazán érzékelném a különbséget. Szóval hajrá biztos jót fog tenni a motornak!


mindig sikerül javítani valamit a vidiken, hol a kameraszöget, állást, hangot, vagy helyet...Meg a konvertálás ezer módját.

előbb utóbb normális vidi születik, tiszta képpel, jó hanggal és lendületes motorozással

mert ugye, milyen egyszerű volna, h felrakod, motorozol, leveszed, feltöltöd...Csak nem ilyen egyszerű