ha esik akkor a sorok között kell menni...hogy?
vezetésteknika esőben címmel indítok tanfolyamot...1 óra 100 000 ft...elsőre soknak tűnhet de ha megtapasztaljátok egy óriási zuhi után a száraz motoros csizma és kesztyű érzését azonnal elillan ez a csekély összeg a látóteretekből.
nálam lehet fizetni csak kézpénz..hitel nincs
még egy kis ösztönző...nem lesz szükséged sosenem az essőruhára...na
:o) hát ja... nekem sem volt életcélom mikor napsütésben elindultam.. a dolgomat meg el kellett intézn és kész. Autóval kb most érnék Dorogra. Akkor inkább az ázás.
aztán gondolkoztam h a Rain-X vajon plexire jó-e.
Autón utáltam, mert ha nincs elég nagy menetszél, nem ér semmit, ellenben az ablaktörlő normális működését gátolja, olyan, mintha zsírral lenne bekenve a szélvédő :-)
Plexinél esetleg becsillanásokat okoz, nem tudom. Leszedni meg nem egyszerű, szóval nem merem rárakni :-)
Viszont a Pinlock az bevált (korábban amiatt pityeregtem itt, h vajon az jó-e. Hát jó.)
Na akkora eső kapott el, hogy se a Pilisvörösvár-Csobánka, se a Dorog-Egom-Dobogó, se a Dorog-Egom-Lepencei utat nem csináltam meg, egyenesen hazajöttem és kész. Bár a Bécsi út fel van túrva, áll az egész, át kellett jönnöm Üröm felé, ott meg a Szentendreire kivezető út van lezárva, kerülni kellett, szóval nem volt túl nagy élvezet, de még mindig jobb mint a gép mellett görnyedni. A Bécsi úton nagyon rendesek voltak, jobbra is meg a szembejövők is húzódóztak le, de van ahol annyira szűk, h 2 teher között már nem fértem el. Az eső meg úgy esett, h azon gondolkoztam miért nem "ablaktörlős" a kesztyűm. De akkor már meg is kérdezem: akinek olyan van: használható az valamire, vagy annyi mint szarnak a pofon?
Áááááááá.Szemre pöpec.............de ahogy fordigattam olyan mintha kis patak csörgedezne bennük.
Nem árt egy zsuvázás.Nameg ki tudja nem e hajlott.Le kell ellenőriztetnem és görgőzni ha kell.
Na utána jön a következő hogy passzol e méretben.
Tengely tuti kell az meg nincs..................még.
Féknyereg mindenképp de az sincs..........még.
A féknyereg tuti egy milivel magasabb mint kéne mert a féktárcsám 308-as a CBR meg 310-es.
Így kell keresnem egy valakit aki a nyergekből leszed egy milit.
És még azt se tom meg e a teló-elsőkerék-féknyereg-tárcsa combo együtt.
Szemre szerintem klappol de tudni nem tudom biztosan úgyhogy polcra besuvaszt és téli órákban méricskélek meg tevezgetek.Lesz meló bőven de ha jól jn ki a lépés a verda ütős lesz nem sok pénzből.
Jövő héten pár haverral megyünk megint Orfűre, akinek esetleg valamelyik település útba esik az csatlakozhatna. Mohácstól Orfűig (leszámítva a 6-ost pécsvárad és pécs között ) végig kanyargós.
Szarul állok most kifizethető hungarian valutában.
De ígérni bármennyit tudok.
vezetésteknika esőben címmel indítok tanfolyamot...1 óra 100 000 ft...elsőre soknak tűnhet de ha megtapasztaljátok egy óriási zuhi után a száraz motoros csizma és kesztyű érzését azonnal elillan ez a csekély összeg a látóteretekből.
nálam lehet fizetni csak kézpénz..hitel nincs
még egy kis ösztönző...nem lesz szükséged sosenem az essőruhára...na
Autón utáltam, mert ha nincs elég nagy menetszél, nem ér semmit, ellenben az ablaktörlő normális működését gátolja, olyan, mintha zsírral lenne bekenve a szélvédő :-)
Plexinél esetleg becsillanásokat okoz, nem tudom. Leszedni meg nem egyszerű, szóval nem merem rárakni :-)
Viszont a Pinlock az bevált (korábban amiatt pityeregtem itt, h vajon az jó-e. Hát jó.)
Most úgy vagyok hogy kinéztem és mint z állat sütött................rá 20 percre meg nem láttam ki az esőtől.
Beteg út lesz ha esik.
link1
link2
link3
Nem árt egy zsuvázás.Nameg ki tudja nem e hajlott.Le kell ellenőriztetnem és görgőzni ha kell.
Na utána jön a következő hogy passzol e méretben.
Tengely tuti kell az meg nincs..................még.
Féknyereg mindenképp de az sincs..........még.
A féknyereg tuti egy milivel magasabb mint kéne mert a féktárcsám 308-as a CBR meg 310-es.
Így kell keresnem egy valakit aki a nyergekből leszed egy milit.
És még azt se tom meg e a teló-elsőkerék-féknyereg-tárcsa combo együtt.
Szemre szerintem klappol de tudni nem tudom biztosan úgyhogy polcra besuvaszt és téli órákban méricskélek meg tevezgetek.Lesz meló bőven de ha jól jn ki a lépés a verda ütős lesz nem sok pénzből.
De pályán megyek.
A francba, akárhogy nézem ezt a térképet, csak Dobogókőn vagy Lepencén keresztül a legrövidebb!
Egyik másik az Ofenpasson helyezkedik el, de a nyáron az is kinyit akiről nem gondolnád...Rendkívül motorbarát népség...
Csak hát a távolság...Ha nem autópálya, akkor 2 nap...És a mai gazdasági helyzetben lehetetlen 2000-3000km-re való benzint összehozni zsebbe