Jééééé...................tényleg baassz.................valami van benne mer az ősök a törökvész idején gyöttek el onnan..............valszeg már akkor is utálták a ficót.
arra figyelj, h 3*10kg lazán belemehet, dobozgyártó-i minimum...Plussz egy vékony asszonyka, máris karcolod a 80-90kg plussz a segédvázon....Mókásan tudja változtatni a geometriát.Fékezés, gázadás, kanyarodás meglepő tud lenni.
El sem merem képzelni mlyen lehet vele feldőlni és próbálkozni felállítani
szerintem max ruhát rakok bele, nem kínai vázát meg iylemikat :D nehogy felborítson, meg én is csak 58 kilós versenyző vagyok csak :)
Amúgy átalakítás arról szüólna hogy szarul van a felfogatás mert az idom alatt megy be a segédvázba van csavarozva, és ahhoz hogy fel le szereljem a tartót le kell bontanom az ülést , az idomzatot a lámát , minden ami létezik hátul...és szeretném úgy megcsinálni hogy a hátsó kapaszkodó 2 csavarjával lehessen rögzíteni.
csak nehogy az adrenalin vadászat vége vízszintes pozíció legyen morfiummal én ettől tartok...nincs még nagy tapasztalatom utcai motorozásban de még mindig úgy érzem a terepmotorozás biztonságosabb volt , igaz ott is 2x voltam vállig igpszelve, meg sok kis törés zúzódás de mégiscsak magamnak köszönhettem, de kint az utcán ha figyelsz is akkor sincs mindig esélyed...ezt már én is korán megtanultam...
nekem is sikerül a meleg gumit, a csúcs svájci aszfalton megcsikorgatni...mondjuk olyankor befosok...Aztán tépem neki tovább, merthát ugye az adrenalin is fincsi drog
...én most próbálom intézni a doboztartóm átalakítását ,mert van még egy Nonfango 40 literes, meg felkapok egy sporttáskát a hátamra, ez már elég kell elgyen :)
Én egy Év DRZ E-SM után ültem rá az ezredesre, ha nem lett volna tapasztalatom 8 év endurocross, meg ez az egy év supermotos barmolás, tuti befostam volna mikor visszaváltok és keresztbe rakja agát a gép, no meg persze kell önkontorl egy nagy motorhoz, néha én is elvesztem és akkor van ám gázmarkolat cibálás meg száguldozás...szerintem minél nagyobb a motor annál nagyobb önkontrol kell...én is sokszor érzem az erőt alattam és iylenkor mondom"kívánja,hogy húzzam neki" de NEM Szabad ! 2 hónapja egy barátomat is a mentő helikopter vitte el :S
Vagy gyorsan és fuss.
2x 12 liter asszem.
itt egy jópofa leírás a környékről link
bár a videóim beszédesebbek, csak már hagynák végre abba ezt a végtelen mennyiségű aszfaltozást
Nagyon jól jön vizes kesztyűhöz.
El sem merem képzelni mlyen lehet vele feldőlni és próbálkozni felállítani
azért, nagy mázlija lehet azzal a csajjal, az enyémmel csak a két oldalsó szarban az övé lenne, ha nem figyelek
Amúgy átalakítás arról szüólna hogy szarul van a felfogatás mert az idom alatt megy be a segédvázba van csavarozva, és ahhoz hogy fel le szereljem a tartót le kell bontanom az ülést , az idomzatot a lámát , minden ami létezik hátul...és szeretném úgy megcsinálni hogy a hátsó kapaszkodó 2 csavarjával lehessen rögzíteni.
Mint gyakorló fekvőtámaszoló mondom nem kellemes.
Azt vettem észre minnél több a hely annál többet viszek magammal a vackokból.
Most is mindenki még Dyke kartárs a barátnőjével is elfért 1 dobozban..............én meg mint a pótos ifa.
nekem is sikerül a meleg gumit, a csúcs svájci aszfalton megcsikorgatni...mondjuk olyankor befosok...Aztán tépem neki tovább, merthát ugye az adrenalin is fincsi drog