Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vágod a témát asszem
Állj elé és lassan mond.
Vagy gyorsan és fuss.
Azért szerintem elötte el kell magyaráznom az asszonynak, hogy nem kocsival megyünk.
Simán.Én egy halom dolgot raktam be most is 3 napra.
2x 12 liter asszem.
Kiváncsi leszek, hogy az 50 literes hátsó doboz és a tanktáska elég lesz-e a két napos túrára két személyre.
azaz...

itt egy jópofa leírás a környékről link


bár a videóim beszédesebbek, csak már hagynák végre abba ezt a végtelen mennyiségű aszfaltozást
Én viszek hajszárítót.
Nagyon jól jön vizes kesztyűhöz.
magassarku meg pipere cuccok nem maradhatnak otthon :D jah és a hajszárító meg a hajvasaló is nagyon fontos :D
Jééééé...................tényleg baassz.................valami van benne mer az ősök a törökvész idején gyöttek el onnan..............valszeg már akkor is utálták a ficót.
arra figyelj, h 3*10kg lazán belemehet, dobozgyártó-i minimum...Plussz egy vékony asszonyka, máris karcolod a 80-90kg plussz a segédvázon....Mókásan tudja változtatni a geometriát.Fékezés, gázadás, kanyarodás meglepő tud lenni.

El sem merem képzelni mlyen lehet vele feldőlni és próbálkozni felállítani
De te csak Szlovákiában teszteled az aszfalt keménysègèt.
ez nagy igazság...kb. mint az amcsi kempingezők, a fél konyhát felrakja a pickup-ra :D

azért, nagy mázlija lehet azzal a csajjal, az enyémmel csak a két oldalsó szarban az övé lenne, ha nem figyelek
szerintem max ruhát rakok bele, nem kínai vázát meg iylemikat :D nehogy felborítson, meg én is csak 58 kilós versenyző vagyok csak :)
Amúgy átalakítás arról szüólna hogy szarul van a felfogatás mert az idom alatt megy be a segédvázba van csavarozva, és ahhoz hogy fel le szereljem a tartót le kell bontanom az ülést , az idomzatot a lámát , minden ami létezik hátul...és szeretném úgy megcsinálni hogy a hátsó kapaszkodó 2 csavarjával lehessen rögzíteni.
Kurvakemény a beton................az erdei humusz meg puha és párnáz.

Mint gyakorló fekvőtámaszoló mondom nem kellemes.
csak nehogy az adrenalin vadászat vége vízszintes pozíció legyen morfiummal én ettől tartok...nincs még nagy tapasztalatom utcai motorozásban de még mindig úgy érzem a terepmotorozás biztonságosabb volt , igaz ott is 2x voltam vállig igpszelve, meg sok kis törés zúzódás de mégiscsak magamnak köszönhettem, de kint az utcán ha figyelsz is akkor sincs mindig esélyed...ezt már én is korán megtanultam...
Mit kell ezen alakítani?
Azt vettem észre minnél több a hely annál többet viszek magammal a vackokból.

Most is mindenki még Dyke kartárs a barátnőjével is elfért 1 dobozban..............én meg mint a pótos ifa.
Ha ezt a dobozt megpakolod, könnyen egykerékre veheted a motort.
Uhh.............Mester.
üdv a való világban Neó :)

nekem is sikerül a meleg gumit, a csúcs svájci aszfalton megcsikorgatni...mondjuk olyankor befosok...Aztán tépem neki tovább, merthát ugye az adrenalin is fincsi drog
...én most próbálom intézni a doboztartóm átalakítását ,mert van még egy Nonfango 40 literes, meg felkapok egy sporttáskát a hátamra, ez már elég kell elgyen :)
Nekem megvan...............együtt elég tetemes mennyiségű cucc megy bele.
Én egy Év DRZ E-SM után ültem rá az ezredesre, ha nem lett volna tapasztalatom 8 év endurocross, meg ez az egy év supermotos barmolás, tuti befostam volna mikor visszaváltok és keresztbe rakja agát a gép, no meg persze kell önkontorl egy nagy motorhoz, néha én is elvesztem és akkor van ám gázmarkolat cibálás meg száguldozás...szerintem minél nagyobb a motor annál nagyobb önkontrol kell...én is sokszor érzem az erőt alattam és iylenkor mondom"kívánja,hogy húzzam neki" de NEM Szabad ! 2 hónapja egy barátomat is a mentő helikopter vitte el :S
gyere mailezzük le
Ugyan ez a táskám van, de sajnos az ülésre való 3. darabja hiányzik...