Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor én mit monnyak?

Még sosevótam ringen.

Szerintem olyan 3-3.5 perc környékén lennék.
Én megvenném a két oldalt zárt csapágyakat, mindenképpen, hiába van ott a szimering. Ha meg nem kapsz olyan szimeringeet ami a lánckeréknél van hátul akkor visszateszed a régit, és akkor meg mindenképpen kell a két oldalt zárt csapágy. amúgy vágod hogy 3 csapágy megy bele, ugye?
az igen, akkor elbújhatok a 2:19-el az ezressel
bár ez is csak azt bizonyítja, hogy mennyire kímélem a gépet
2:18 a h. ringen.............karbis régivel................bár ő már cserélt blokkot..........
Ja, azt hittem, Veled cserélünk :)
ne bőszíts :-) tudod, hogy a '05-ös 636-osnak ott van :-)
és mondod, és mondod! :-)
Egyébként a Roadking Laci elég jól motorozik és neki is elég a 650 azt mondja.
Szívesen cserélnék nagyobbra de félek,hogy a pénzemért egy hulladékot kapok amivel sok baj lesz,a mostani meg nem rég kapott egy csomó holmit (lánc szett,teló felújítások, gumi előre hátra, gyári légszűrő,henger szinkron, gyertyák...)
Ha meg sikerülne kaparintani egy kedvező árú 1000-est annál meg jó eséjel ugyanezeket a dolgokat meg kéne ismételni.És ez nem kevés pénz.
Egy darabig tuti marad a paripa.
Na és ha felhoznád az ülés alá?

Elég szépen védve van a két kishordó nekem.
ez még a 180-as háccsógumi előtt köztudott volt a fórumon, h ezt kell csinálni. Csak a gumitéma kinyírta ezt a közös tudást :-)
szőrén szőrt? :-)

egyébként tudásilag elég nekem a 650, illetve olyan kis helyen tárolom, hogy mikor letámasztom, útban van a bal oldali kipufogó a RENDES sv-n. Csak a KICSI, egykipufogós fér el. :-) Tudom, lehet a nagyot is egyoldalasítani.
Kéne egy mail cím.
1200 lenne a gyári alapjárat, de inkább 1400-ra érdemes felcsavarni...amúgy ha sportdob kerül rá és nincs hozzá írva a gép képes ilyesmire...
Én is most tavasszal vettem észre, hogy, ha magasabb fordulatról visszaengedem a gázt egyszerűen leáll a motor. Agyaltam egy ideig, majd az 1000-es alapjáratot megemeltem 1200-ra és elmúlt a jelenség.
Még itt maradt megnyitva a hirdetés és feltűnt, hogy hiányoznak az utaslábtartók is mindkét oldalt.
Hiányzik az ülés alól is mindkét oldalon a kis takaró idom. A fejidom árnyalata is lilább, hiányzik róla a sv650s matrica és a jobbos kormánycsutka alatti csomagos warning felirat. A hűtő viszont épnek tűnik, pedig az bukógomba nélkül pedig, ha fújni kellett a fejidomot, görbe a fékpedál és cserélve volt a farokidom biztos kaphatott. Elől viszont még a gyári gumi van ami részben hihetővé teszi a km-t. Nekem 26ezerig bírta elől.
szerintem a csuszás lehetett nagy
...jó esetben végég csuszott,nem fogta meg semmi,igy csak kopott,nem pedig tört vagy hajlott (váz,segédváz,telók...)
hát az attól függ.Ha azért lett komplett cserélve az idom mert nem volt érdemes javítani akkor elég jót borult. Lehet,hogy nem borult nagyot csak volt kéznél olcsón egy idom és így jobban jött ki a javítás.
valószinüleg kerestek egy színben hozzá illő far idomot.N-eset sikerült kapni,azt tették rá.Az idom ugyanaz de a matrica elárulja.
Biztos, hogy az alacsony alapjárat miatt csinálja. Az olajnyomás/FI/akksi piros ikon nem szokott bevillanni alapjáraton?
Értem a kipuffon látható sérülésből ítélve nagy törése lehetett?
Üdv:
Az idom stimmel. Viszont a matricának a fejidomon lenne a helye.
Milyen farokidom lehet ez akkor? Vagy csak a matrica van máshová ragasztva?
Több szem többet lát, jöhetnek még az infók!
Az eddigieket köszi!
...már ha igaz a km
profi szerelövel megnézetve,még akár ok is lehet,a törés ellenére
de legalább jó kevés km van benne.Igaz nem drága paripa...