pénteken motorozás közben hozzá csapódtam egy gsr600-as német rendszámos géphez.Kb 40km-et mentünk együtt.Mögötte mentem,és azt figyeltem meg,hogy előzéskor kigyorsításkor rendesen váltogatott vissza a kolléga miközben én nem,pedig tartottam a tempót.Sv650 én így szeretlek,kevés kw-al ugyanannyi nyomatékkal.
Túlságosan a karodon támaszkodsz.Nekem is a testhelyzettel volt a baj.Illetve ne markold olyan erősen a gázkart. Hidd el ha megfogadod ezeket a panaszok csillapodnak,vagy esetleg meg is szűnnek.
Köszi szépen, alul megtaláltam, viszonylag lehet vele szabályozni, még kísérletezek vele egy dbig :). Még annyi, hogy az első fék sem túl lineárisan fog, egy ponton hajlamos elég erősen befogni, erre milyen megoldás lehetséges? Fékcső esetleg, vagy komplett munkahengert is variálni/cserélni kellene?
Sziasztok!
Olyan kérdésem enne, hogy a kuplung csúszását lehet e állítani, értem ezalatt azt, hogy kicsit hirtelen fog, szinte pár mm csúsztatási lehetőséget hagy csak a kuplungkar mozdításán..
Eddig 6000 volt a legnagyobb fordulatszám. 5000 felett érdekes morgós hangja van. Először megijedtem, hogy mindjárt leszabályoz, de még nagyon messze volt a pirostól.
Most még óvatosan tekergetem ezt az alkatrészt, mert eléggé emelgeti az elejét. Az mit változtathat rajta, hogy a gipro fokozatkijelző kiiktatta a környezetvédelmi tiltást?
Útvonal?
Köszi!
Tudnátok nekem segíteni sv 650N-re hasidomban maihez felfogatás is van?
Köszi előre is!
Olyan kérdésem enne, hogy a kuplung csúszását lehet e állítani, értem ezalatt azt, hogy kicsit hirtelen fog, szinte pár mm csúsztatási lehetőséget hagy csak a kuplungkar mozdításán..