Sziasztok!
Egy két tippet kérnék, a valóban hozzá értőktől( van itt olyan)
Az 1000-esem néhány hete alacsony fordulaton összefüggéstelenül rángat, persze eddig sem szerette a túl kicsi fordulatot de mostanában feltűnően nem, folyamatosan kuplungolnom kell, ha csak gurulgatok. Felsőbb fordulatokon szépen, simán megy és gyorsul is. Gyertyák szinte újak, lészűrő tiszta, lánc rendben
2005-ös volt az utsó, abból még van 2006 forg.helyezésű.
az sv-m K3-as, ehhez képest nyernék 3 évet, meg egykerekezésekkel szétb_ott telókat és villanyakat :-)
Motorelrendezés alapján a 675(R) is nagyon tetszik, csak amennyire tudom a régi kawákon még volt hely, ezek az új 600-asok meg már nagyon picikék.
nem, nem tudok annyira, és nem "motoroztam ki" az sv-t.
egyszerűen szeretném mint járművet, és kész.
meg is várom a szombat estét ezzel (lottóhúzás...) -- mikor kérdik mit kezdenék 3 milliárddal, és az a válasz, hogy kivennék belőle 1 millát motorra :-).
elektronikusan power commanderrel lehetne, leömlőnként 1-1 lambdaszondával :-)
Jó nekem DL van és 650-es.
Egy két tippet kérnék, a valóban hozzá értőktől( van itt olyan)
Az 1000-esem néhány hete alacsony fordulaton összefüggéstelenül rángat, persze eddig sem szerette a túl kicsi fordulatot de mostanában feltűnően nem, folyamatosan kuplungolnom kell, ha csak gurulgatok. Felsőbb fordulatokon szépen, simán megy és gyorsul is. Gyertyák szinte újak, lészűrő tiszta, lánc rendben
az sv-m K3-as, ehhez képest nyernék 3 évet, meg egykerekezésekkel szétb_ott telókat és villanyakat :-)
Motorelrendezés alapján a 675(R) is nagyon tetszik, csak amennyire tudom a régi kawákon még volt hely, ezek az új 600-asok meg már nagyon picikék.
no replacement for displacement
650-ről 636-ra :-)
nem, nem tudok annyira, és nem "motoroztam ki" az sv-t.
egyszerűen szeretném mint járművet, és kész.
meg is várom a szombat estét ezzel (lottóhúzás...) -- mikor kérdik mit kezdenék 3 milliárddal, és az a válasz, hogy kivennék belőle 1 millát motorra :-).
A köbcenti semmit sem jelent.