Én is ugyan ebben a cipőben jártam.....mert nekem is 251-es ETZ volt a sövény előtt!De nagyon jó döntésnek bizonyult!
Teljesen más feeling...de abszolút vállalható mert nagyon kezes gép!Viszont tempósan is lehet vele közlekedni!Már 2 éve megvan de tud újat mutatni.....nem olyan könnyű azt kinőni!Elég az a 70 paci....főleg jönni-menni,túrázni!Szerintem tetszene neked!....
De ahogy mondták az előttem szólók...ki kell próbálni mindent ami tetszik vagy szóba jöhet...és úgy dönts!....
ETZ után az S-es SV lehet hogy kényelmetlen lesz(átalakitható),és böven elég nagy ugrás ahhoz hogy jó ideig ne legyen kevés a teljesítménye
...nekem a kettö között még volt két évig gs500
Szerintem se jó full idommal :) Nekem az N-es tetszik inkább, majd ha lesz időm (kb csütörtökön :D) akkor lemoson a frissen szerzett vasat és csinálok pár képet róla, nagyon belezúgtam! :D
Addig is:
Tudtok N-esre jó plexit? Az se baj, ha olcsó!
Igazából az idomos motorok jönnek be sajnos.
Amit megtudtam eddig élőben nézni az az r6 és a honda cbr f4i valamint az sv . De a honda eleje nem nagyon tetszett . A többi része az ok a hondának.
Sajnos eddig a fz6 s kimarad élőben.
Sziasztok szakik. Tudom sokan megkérdezték a dolgot. Visszaolvastam a fórumban pár száz hozzászólást de nem jutottam előrébb.
250es etz után szeretnék majd vmi motorkát venni. Persze szerintem idén már nem lesz semmi belőle.
Eddig nem tetszettek az sv k de most láttam lehet idomot tenni az s típusokra. Amiket kinéztem az az r6 honda cbr f4i yamaha fz6s. Tegnap viszont hallottam egy 1000s sv t . Majdnem elélveztem olyan hangja volt. Tudom etz után nagy váltás lenne meg mindenki lebeszél róla. A "kis" sv t meg az fz6s t mondták többen hogy megfelelne nekem. Az lenne a kérdésem hogy viselkedik a motor két személlyel meg felpakolva. A bakonyban lakom erősen hegyes utakon lenne használva. Nem pályázni szeretnék vele csak túrázni és élvezni a táj szépségét. De ezt két személlyel meg táskákkal mert ha van valami beugrós meló akkor a szerszámos tatyikat is vinnem kellene. A válaszokat köszönöm
Tehát akkor nem a lámpatesttel állítom be a dőlésszöget, hanem azzal csak úgy nagyjából? Majd a búra alsó részénél van egy csavar, azzal meg pontosítani a dőlésszöget?
Hello!
2003 fölötti (azaz nem csővázas) naked Suzuki SV-nél a lámpa dőlésszögét hogy lehet állítani? Kell hogy legyen valami műanyag vagy alumínium ami a villanyaktól indul és a lámpa alsó részéig elmegy. Nem arra gondolok, ami középen tartja a lámpát, hanem alul ahol a lámpa dőlésszögét tudjuk állítani. Fénykép lenne a legjobb, ha tudna valaki segíteni.
Üdv,
Teljesen más feeling...de abszolút vállalható mert nagyon kezes gép!Viszont tempósan is lehet vele közlekedni!Már 2 éve megvan de tud újat mutatni.....nem olyan könnyű azt kinőni!Elég az a 70 paci....főleg jönni-menni,túrázni!Szerintem tetszene neked!....
De ahogy mondták az előttem szólók...ki kell próbálni mindent ami tetszik vagy szóba jöhet...és úgy dönts!....
...nekem a kettö között még volt két évig gs500
Addig is:
Tudtok N-esre jó plexit? Az se baj, ha olcsó!
Amit megtudtam eddig élőben nézni az az r6 és a honda cbr f4i valamint az sv . De a honda eleje nem nagyon tetszett . A többi része az ok a hondának.
Sajnos eddig a fz6 s kimarad élőben.
Ha mániád és bele vagy zúgva az idomos sportgépekbe 1 éven belül gixxert fogsz venni a 650 helyett.
Pláne MZ után.
Itthon meg nincsenek hegyek pláne erősen hegyes hegyek csak buckák.
250es etz után szeretnék majd vmi motorkát venni. Persze szerintem idén már nem lesz semmi belőle.
Eddig nem tetszettek az sv k de most láttam lehet idomot tenni az s típusokra. Amiket kinéztem az az r6 honda cbr f4i yamaha fz6s. Tegnap viszont hallottam egy 1000s sv t . Majdnem elélveztem olyan hangja volt. Tudom etz után nagy váltás lenne meg mindenki lebeszél róla. A "kis" sv t meg az fz6s t mondták többen hogy megfelelne nekem. Az lenne a kérdésem hogy viselkedik a motor két személlyel meg felpakolva. A bakonyban lakom erősen hegyes utakon lenne használva. Nem pályázni szeretnék vele csak túrázni és élvezni a táj szépségét. De ezt két személlyel meg táskákkal mert ha van valami beugrós meló akkor a szerszámos tatyikat is vinnem kellene. A válaszokat köszönöm
2003 fölötti (azaz nem csővázas) naked Suzuki SV-nél a lámpa dőlésszögét hogy lehet állítani? Kell hogy legyen valami műanyag vagy alumínium ami a villanyaktól indul és a lámpa alsó részéig elmegy. Nem arra gondolok, ami középen tartja a lámpát, hanem alul ahol a lámpa dőlésszögét tudjuk állítani. Fénykép lenne a legjobb, ha tudna valaki segíteni.
Üdv,