Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolod?...pedig a hétfői melójára gyalog is hazaérne...
nem hiszem,hogy neji tetszene az ötlet :)
Esetleg megállna Kapsováron és otthagyná.....
szerintem péntekig mert szombaton délelött megyek a gépért.
Anubis azt hiszem holnap indul motorbúcsús túrájára, nem akar vele tartani valaki?.....szlovén-olaszt tervez szombatig....
Én is ugyan ebben a cipőben jártam.....mert nekem is 251-es ETZ volt a sövény előtt!De nagyon jó döntésnek bizonyult!
Teljesen más feeling...de abszolút vállalható mert nagyon kezes gép!Viszont tempósan is lehet vele közlekedni!Már 2 éve megvan de tud újat mutatni.....nem olyan könnyű azt kinőni!Elég az a 70 paci....főleg jönni-menni,túrázni!Szerintem tetszene neked!....
De ahogy mondták az előttem szólók...ki kell próbálni mindent ami tetszik vagy szóba jöhet...és úgy dönts!....
ETZ után az S-es SV lehet hogy kényelmetlen lesz(átalakitható),és böven elég nagy ugrás ahhoz hogy jó ideig ne legyen kevés a teljesítménye
...nekem a kettö között még volt két évig gs500
igen. én azzal állítottam mert az autósok mindig villogtak rám :)
Szerintem se jó full idommal :) Nekem az N-es tetszik inkább, majd ha lesz időm (kb csütörtökön :D) akkor lemoson a frissen szerzett vasat és csinálok pár képet róla, nagyon belezúgtam! :D
Addig is:
Tudtok N-esre jó plexit? Az se baj, ha olcsó!
Sose szerettem egy jóformájú lánykán a sok ruhát.
de a mostani sincs tulzottan idomozva
Én a próbaút után dobtam fel a hahura a sövöt.
na ez rád is vonatkozik gülüke
Ne külső alapján dönts mert csalódás is érhet.
Igazából az idomos motorok jönnek be sajnos.
Amit megtudtam eddig élőben nézni az az r6 és a honda cbr f4i valamint az sv . De a honda eleje nem nagyon tetszett . A többi része az ok a hondának.
Sajnos eddig a fz6 s kimarad élőben.
Ha csak motorkázni akarsz simán jó a 650-es kicsi.
Ha mániád és bele vagy zúgva az idomos sportgépekbe 1 éven belül gixxert fogsz venni a 650 helyett.
Nem nagy akarok lenni csak motorozni szeretnék........ Ezért kértem ki tapasztaltabb emberek tanácsát.
Merj nagy lenni.................kezdj ezressel.............a menők is mind ezt tették.
Pláne MZ után.

Itthon meg nincsenek hegyek pláne erősen hegyes hegyek csak buckák.
Sziasztok szakik. Tudom sokan megkérdezték a dolgot. Visszaolvastam a fórumban pár száz hozzászólást de nem jutottam előrébb.
250es etz után szeretnék majd vmi motorkát venni. Persze szerintem idén már nem lesz semmi belőle.
Eddig nem tetszettek az sv k de most láttam lehet idomot tenni az s típusokra. Amiket kinéztem az az r6 honda cbr f4i yamaha fz6s. Tegnap viszont hallottam egy 1000s sv t . Majdnem elélveztem olyan hangja volt. Tudom etz után nagy váltás lenne meg mindenki lebeszél róla. A "kis" sv t meg az fz6s t mondták többen hogy megfelelne nekem. Az lenne a kérdésem hogy viselkedik a motor két személlyel meg felpakolva. A bakonyban lakom erősen hegyes utakon lenne használva. Nem pályázni szeretnék vele csak túrázni és élvezni a táj szépségét. De ezt két személlyel meg táskákkal mert ha van valami beugrós meló akkor a szerszámos tatyikat is vinnem kellene. A válaszokat köszönöm
bármelyik magyar határig atom nagyot....utána sehogy mert azzal vernének lilára
Tehát akkor nem a lámpatesttel állítom be a dőlésszöget, hanem azzal csak úgy nagyjából? Majd a búra alsó részénél van egy csavar, azzal meg pontosítani a dőlésszöget?
szerintem van a lámpa alatt egy csavar és azzal tudod állítani.
Hello!
2003 fölötti (azaz nem csővázas) naked Suzuki SV-nél a lámpa dőlésszögét hogy lehet állítani? Kell hogy legyen valami műanyag vagy alumínium ami a villanyaktól indul és a lámpa alsó részéig elmegy. Nem arra gondolok, ami középen tartja a lámpát, hanem alul ahol a lámpa dőlésszögét tudjuk állítani. Fénykép lenne a legjobb, ha tudna valaki segíteni.
Üdv,
fuck, pedig de megörültem :))