Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a fix motorod nem rug ki, ha egy napra kibérelsz egy másikat LOL
értelek... szomjas alatt azt érted, hogy kívánja a fordulatot, és az ember állandóan gyorshajt vele? Autóban is volt ilyenem... 3000 alatt nem él, forgassuk le... hopsz leforgott, váltsunk... aztán ripsz ropsz 110-zel mész, és még csak a negyediket csukod neki :-) (városban). Ahhoz képest a dízelbmw kombink olyan nyugis vezetésre sarkall, mintha egy Neoplannal mennék :-). De nem tudom, motorban létezik-e nyugis vezetésre sarkalló modell :-))) Talán egy ezerakárhány köbcis intrúúder? :-) Biztosan egy óriás túraneduro mellett fogsz kikötni, csak a formájukkal bírj megbarátkozni. Valszeg én is csak addig ácsingózok a sportosabb testhelyzet felé, amíg ki nem próbálom egyszer hosszabb távon. Ezügyben azt találtam ki, h ehhez nem kell lecserélnem a jelenlegit (hogy aztán visszavágyjak). Egész olcsón van motorbérlés, az egyiknél pl R6-ot is lehet vinni. Egy nap már elég a próbálgatásra. Pénzbe kerül, de hát mi nem?
Szia, hát sajnos nem tudok tanácsot adni... nekem abban a kategóriában a supermoto(kinézetű) darabok tetszenek. Száguldozni úgysem fogsz, akkor meg tulképpen mindegy... (ja, bocs, írtad, hogy túráznál... akkor passz... másvalaki?)
Allianz Platina nem sokkal drágább mint a sima biztosítás, de ha jófej ügyintézőt kap, akkor van amelyik a legolcsóbb szállítót keresi meg és azzal tovább elég a 400 euró.
Őőőő bocsánat a helyesírási hibáért.

A.korl -ba nézegetem csak ott nem a ccm van megkötve hanem a kw-t. És mivel láttam egy kettőt és tetszenek az SV-k. A banditokat mondják még de azok valahogy nem jönnek be .
Vagy ha te tudnál olyat ajánlani ami jó és elfogadható és A.korl-al vezethető akkor szívesen várom és elfogadom a segítséged és tanácsod.
újdonsült ismerősöknek se jött be a svájci túrájuk vége...

az egyik istenhátamögötti faluban kijött eléjük egy nyanya macisajt mögül...konkrétan beléjük hajtott...Felkerültek valamelyest a motorháztetőre, majd onnan le és csúszás

bmw 1150? valami kurva nagy batár állat bömbi 30L-s tankkal...A bukókeret megfogta a nagy bajt, de nem tudja, h a villákkal mi lehet, tank behorpadt stb...

a bizti meg 400euróig állja csak a trélert haza...Pedig vmi hiperszuper drága biziti kötött, mert ugye errefelé a guten tag is 3x annyi mint németben
elfáradtam az sv-n gépészkedni....olyan mint egy kurva versenyló.Nem sok az a 116 ló, de mégis roahdt fárasztó vele szerpentinezni.

Nem tudom megofalmazni pontosan és abba is biztosan bele lehet kötni, de egyszerűen elég volt ez a 20.000km, 4 szezon.Nem sok, de elég volt.

Nem kell olyan motorfék, h kanyar előtt elég visszaraknom kicsit riszál és dőlhetek bele a kanyarba...33.000km volt a fékekben, még belefért volna 3-4000...a gyári fékekbe érted?

nyugodt motor kell, nem a lóerő számít az élvezetes motorozáshoz.Jó helyen vagyok, mennék én ezer felé, de 1. a v2 szomjas, mindig, minden helyzetben 2. túrrakormánnyal bitang csúnya, anélkül meg a jobb csuklóm oda 100km után...Nem vicces állandóan tornáztatni, mert a zsibbadástól nem érzem.S veszélyes is egy zsibbadt érzéketlen jobb kéz...

tehát szemlélet én motorváltás in progress
efzé 8at is ajánlották...meg jön valami kawa z800 vagy mi a geci?


májusig kell megálmodnom...

úgy néz ki, h 0km-es moci kivetelén lehet a legtöbbet fogni...Egy 2.7milláás motort innen kivinni, svájcban forgalomban helyezni (vámostul mindenestül) megáll 2M alatt...Pl. egy cb1000r, mondjuk ez éppen sok lenne, mert nem kell egy erőgép...

azért mindenesetre durva
Nekem a hol a fenében is vagyunk című kép tetszett.
kicsit megkésve végre sikerült feltöltenem az aug. 20-i osztrák guruláskor készített képeimet. Főleg Zolinak és Gss-nek, meg mindenki másnak, aki nem látta a Glocknert vagy Maltat, vagy a ....

https://picasaweb.google.com/l...
Nem elég konstruktív.
Ezeket már mutattam de nem jött be neki.
Hátha ismersz valakit aki konstruktívabb.
ezt tőlem kérdezed?
Másvalaki?
én most csinálom az A-t, bár 6 éve van A1em, ki is törölhetem vele.....
125e ből megvan ha nem buksz. de idén már ne kezdd el mert nem tudod befejezni.
Igen tudom, köszönöm, csk azért írtam mégegyszer,hogy hhátha más is ír rá. Sziasztok
Az előző kérdésnél már megírtam.
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni, sajna koccantam egy autóval, és az első lámpám kb 1cm ert belljebb ment, és az alsó részét kézzel tudom mozgatni.Ismerősök azt mondták, hogy kiszakadtak a lámpatartó fülek,és hogy ezt egy műanyagos megtudja csinálni.A kérdésem az lenne hogy hol találok ilyen műanyagost a közelbe(dunaújvárosi vagyok) és ez mibe fog nekem fájni? Köszönöm szépen
+ azért írtam emailt h össze legyenek szedve a gondolataim, telefonban a felét elfelejtem a szerelnivalóknak :)
ugyanmár, én szeretnék valamit Tőled, akkor alap h én telefonáljak :)
csak nem annyira sürgős, egyelőre más dolog van, + holnap Janó-éknál lesz a motorom. Amiket kérdeztem azt következő olajcserénél gondoltam kivitelezni :o)
Ha színt is változtatnál dobj hozzá egy forgalmi és egy vizsga árát is.Juli vagy augusztus 1-étől csak adatlappal lehet színt változtatni.
vazz, holnap hívlak...becsszó...