kb. erhet a moci 600-700at ha teljesen talpra van allitva...de ehhez ra kene kolteni 200at tutira, vagy tobbet...de mivel mar 1x fekudt a jobb oldalan, lehet, h csak 500ert vinnek el...maris csak 300 a nyereseg...akkor inkabb 200 es a gond letudva...
hutos, idomos , istentudja utan maszkalni.Lesz 1 honapom otthon...Elfaradtam ezzel a geppel, kell vmi kisebb egyszerubb problemamentesebb vas.
ez az egyik kanyar ezen a szerpentinen, itt van bukoter jobbra, le...az egyik man tt-s videora hajaz, ahol a csavo elszallt es repult 10m-eket a levegoben...
3 szabaly van, amit a minap egy robogoberles soran eszleltunk:
1.index semmiben sincs
2.a robogos biztosan, a tobbiek tobbnyire mindenhol elfernek. (autok 99% 4 sarka leverve)
3.a KRESZ csak ajanlas
öcsi, jobbulast neked is!Relative olcson megusztad...Az olaszok autoban, illetve barmilyen 4 kerekuben ritka benak...De robogon, vagy barmilyen mas 2kerekun nagyon pengek!
1.motorfeken erkezve (90-rol 70re lassultam, nem neztem de kb. erzesre ennyi lehetett) hatso fekkel akartam berakni a kanyarba
Ettol durvabb kanyarba is befertem mar ezzel a tempoval.
2.elso-hatso fekkel probaltam korrigalni a hatulja megcsuszasat.Par pillanatig ugy nezet ki, h megvan, de aztan kicsuszott alolam.En a bal terdemre erkeztem a motor sulyaval egyutt...
3./zold X: itt utkoztem a motorommal, mikozben csusztam a hatamon
4.egyutt csuszas es kuzdes, h a bal kezem kiszedjem a fejidom alol csuszas kozben, illetve, h ne taposson el.
Meg a tankot is sikerult valszeg a sisakkal befejelni...
Erosen gondolkodom, h korbekerdezek, hatha valakit erdekel a roncs, ha nem akkor irany a bonto es leadom.Egy idore 4kerek, aztan majd meglatom jovore mi lesz.
Pedig hidd el meglepően jól lehet vele szerpentinezni
Sokat számít a futómű ez igaz. De azért a legtöbb esésnél a pilóta a ludas :) Lepődtek meg már egy 577-es túrán hogy milyet ment felfelé 2 személlyel az kis CB500
Szerencsésen megpusziltam egy ótót
Történet:Fékbetét csere után elindultam lefele a hegyről,hideg gumikkal,"gyengébb fékekkel",tehát nem a szokott állat módon
Balos kanyar,melementem......A sávom közepén,ahogy szoktam is,de azért dőlt a motor szépen,szembe jött egy autó,aki valószínű nem látott meg,neki sütött szembe a nap!És olyan szépen megelőzött egy biciklist hogy eléggé átjött a sávomba.
Eredmény:Simítottam a bal oldalát szépen,majd jött az A oszlop,amibe eléggé bebasztam a vállamat,de a tökre megakadt!
Oly módon hogy az ölembe maradt,mert tőből kiszakadt
Ami akkor nem is fájt!Most sem nagyon
A bal tükröm épp hogy egy karccal megúszta,de kipattant belőle az üveg.
Nem álltam meg,mert a faszom se vitatkozik egy BAROM olasszal,a rendörségi,meg a biztosítási procedúra végképp nem hiányzott
Benyelem a tükörvételt
Rájöttem hogy nem is olyan hülye az,aki nappal refivel megy
A kezem elég ronda lett,de a kabát így is sokat fogott,főleg azon a részen ahol a protektor van
:D
Köszönöm szépen!
Amúgy közben rájöttem, hogy nem is bal oldalt van az olajbetöltő (bár ez nézőpont kérdése :D).
Akkor a Motul 5100 jó bele, ezt már tudom is. :)
Olvastam visszább, hogy vannak ugye különböző sebességmérő jeladók. Jól értem, hogy a 650-es modellekről van szó, azokban van a kerékagyban és a 2005 előttiekbe ha 2005 utánit teszünk akkor duplán mér? Nekem van egy kiszerelt jeladóm, az előző tulaj adta, mert neki az volt benne és duplán mért, ha kell valakinek, olcsóért meg tudunk egyezni.
Hasidom:
Szeretnék majd hasidomot. Nézegettem a német ebayt és azt vettem észre, hogy több fazon is van. Magyar hirdető oldalakon 15 ezer forintért találtam. Olcsóbbért tud esetleg valaki?
Elég mű.
nincs annyi serules...de szamolgattam.
kb. erhet a moci 600-700at ha teljesen talpra van allitva...de ehhez ra kene kolteni 200at tutira, vagy tobbet...de mivel mar 1x fekudt a jobb oldalan, lehet, h csak 500ert vinnek el...maris csak 300 a nyereseg...akkor inkabb 200 es a gond letudva...
hutos, idomos , istentudja utan maszkalni.Lesz 1 honapom otthon...Elfaradtam ezzel a geppel, kell vmi kisebb egyszerubb problemamentesebb vas.
(Vagy ha igen, még jó hogy nem írtam ide ki azt amire először gondoltam
fene tudja melyik a jobb
250ert lenne ra vevo igy mindenestul...es oda is adnam azonnal...
valami sor4 naked 600ban gondolkodom, abs-szel, bukokerettel, gombakkal megvedve a jovobeni problemak elkerulesebol adodoan
3 szabaly van, amit a minap egy robogoberles soran eszleltunk:
1.index semmiben sincs
2.a robogos biztosan, a tobbiek tobbnyire mindenhol elfernek. (autok 99% 4 sarka leverve)
3.a KRESZ csak ajanlas
öcsi, jobbulast neked is!Relative olcson megusztad...Az olaszok autoban, illetve barmilyen 4 kerekuben ritka benak...De robogon, vagy barmilyen mas 2kerekun nagyon pengek!
1.motorfeken erkezve (90-rol 70re lassultam, nem neztem de kb. erzesre ennyi lehetett) hatso fekkel akartam berakni a kanyarba
Ettol durvabb kanyarba is befertem mar ezzel a tempoval.
2.elso-hatso fekkel probaltam korrigalni a hatulja megcsuszasat.Par pillanatig ugy nezet ki, h megvan, de aztan kicsuszott alolam.En a bal terdemre erkeztem a motor sulyaval egyutt...
3./zold X: itt utkoztem a motorommal, mikozben csusztam a hatamon
4.egyutt csuszas es kuzdes, h a bal kezem kiszedjem a fejidom alol csuszas kozben, illetve, h ne taposson el.
5.csuszas vege.
Szerencsefaktor: nem egy szakadekos balosban tortent ez az egyik kanyar arrafele
Meg a tankot is sikerult valszeg a sisakkal befejelni...
Erosen gondolkodom, h korbekerdezek, hatha valakit erdekel a roncs, ha nem akkor irany a bonto es leadom.Egy idore 4kerek, aztan majd meglatom jovore mi lesz.
Azt 100 méter után dobtam el
http://youtu.be/PvlwH8YrK_g
Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok!
Természetesen Zsékettőnek is!
Még jó, hogy nem estek ki ez miatt a munkából, ugye? Mert még akkor a rendbetètel is tolódna
Sokat számít a futómű ez igaz. De azért a legtöbb esésnél a pilóta a ludas :) Lepődtek meg már egy 577-es túrán hogy milyet ment felfelé 2 személlyel az kis CB500
Történet:Fékbetét csere után elindultam lefele a hegyről,hideg gumikkal,"gyengébb fékekkel",tehát nem a szokott állat módon
Balos kanyar,melementem......A sávom közepén,ahogy szoktam is,de azért dőlt a motor szépen,szembe jött egy autó,aki valószínű nem látott meg,neki sütött szembe a nap!És olyan szépen megelőzött egy biciklist hogy eléggé átjött a sávomba.
Eredmény:Simítottam a bal oldalát szépen,majd jött az A oszlop,amibe eléggé bebasztam a vállamat,de a tökre megakadt!
Oly módon hogy az ölembe maradt,mert tőből kiszakadt
Ami akkor nem is fájt!Most sem nagyon
A bal tükröm épp hogy egy karccal megúszta,de kipattant belőle az üveg.
Nem álltam meg,mert a faszom se vitatkozik egy BAROM olasszal,a rendörségi,meg a biztosítási procedúra végképp nem hiányzott
Benyelem a tükörvételt
Rájöttem hogy nem is olyan hülye az,aki nappal refivel megy
A kezem elég ronda lett,de a kabát így is sokat fogott,főleg azon a részen ahol a protektor van
Zoli videóit láttad?
kb az is hasonló élmény,picit ujra átélni a túrát
képeidet nem töltötted fel vhova?
Szeptemberi motorrevübe benne van a Malta erőmű a túra részbe. Tök jó volt olvasni
Köszönöm szépen!
Amúgy közben rájöttem, hogy nem is bal oldalt van az olajbetöltő (bár ez nézőpont kérdése :D).
Akkor a Motul 5100 jó bele, ezt már tudom is. :)
Olvastam visszább, hogy vannak ugye különböző sebességmérő jeladók. Jól értem, hogy a 650-es modellekről van szó, azokban van a kerékagyban és a 2005 előttiekbe ha 2005 utánit teszünk akkor duplán mér? Nekem van egy kiszerelt jeladóm, az előző tulaj adta, mert neki az volt benne és duplán mért, ha kell valakinek, olcsóért meg tudunk egyezni.
Hasidom:
Szeretnék majd hasidomot. Nézegettem a német ebayt és azt vettem észre, hogy több fazon is van. Magyar hirdető oldalakon 15 ezer forintért találtam. Olcsóbbért tud esetleg valaki?