Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Jó de nem eléggé.
Ezért a pízé szerintem a CBF jobb.
Bár az idomos hasonlít legjobban egy túrás GSXR-re pofából.
Inkább stílus kérdése ki mit szeret.Forgatni vagy 6-dikból ráhúzva bluttyogjon.
Ilyen.
Frász sem tuggya milyen de Lacinak az volt és egész jó.Keveset fogyaszt megy,kényelmes,dobozolható.
A CBF szerintem jobb, tulajdonképpen ugyan akkora a nyomatéka mint a hornetnek, csak éppen már 8500nál leadja ellenben a hornet 11000-vel.

Most döntse el mindenki, melyik lehet kellemesebb ilyen szempontból kanyargászás közben
mi az, h S2?
esetleg 650 abs-es bandita?
Nem erről a szarról beszéltem.
Nafigyuzz.............most pont átesel a ló túlsó oldalára.

Ne spilázz túl.
Pofáraestél és csúnyán fáj.
Testileg is meg EGO szinten.
Simán értem a szitut.
Én a helyedben keresnék egy újabb fazert.S2-est.ABS-el.
Ez lenne az A terv.
B-nek a kereklámpás hornet szintén ABS-es.
Mindkettő haláljó túrázó ha kell megy ha kell krúzolsz.Kényelmesek,minőségiek,kivisznek a világból.
Soha a büdös életbe nem mondtam hogy vegyél 3 hengerest.
Először is nem neked való,másodszor meg nem kéne a klubba tartoznod mert ez ritka és ezt szeretem benne.
Negyedszer meg kúúúúrvajó gép de nem szeretném a 3. pont miatt ha mindenki tudná.
TRX 850.. kultusz motor, és állítólag szerpentinre született. 80 ló meg ugyanennyi newtonméter

Jah, a csuklód az fájni fog
bazz, kimaradt a felsorolásból a cbf 500/6000, mea culpa...
Ez nem hornet, hogy alul semmi felül megvadul. Ez lineáris
svejci vagyok, nem sietek....

eddig mindig arról ment a vita, h ekéztétek aki 100 ló alatt nincs élet dumával jött, meg literes térfogattal....

erre bedobok egy olyan motort, amivel lehet, h a szerpentinen elpicsázok bárkit, hiszen nincs 100m egyenes ahol ki tudna jönni a sebességkülönbség, és megy a vén faszozás :D

komolyan nem értem...

3 henger szóba sem jöhet, hiába nyomatják fb-n is...2 vagy 4, de inkább 4...max. 100 ló, de inkább 70....lehetne naked és túrás kormányos....

igények: 300km 1 seggel, miközben nem állok meg 3x tankolni meg nem esik le a csuklóm, veri szét a hátam a vibráció stb...

van ilyen motor?

eddig gsr750, z750, nc700 jött szóba...volt aki bedobta a cb1000r-t 2011es modellben, de annak nem ment át a lényeg
Simán el lehet lenni hatkilóssal is.
Nem húzod nincs erő mert döglött alacsonyan.Húzod megy mint a mérgezettegér.
A csupasz 600-as nem hornet CBF jópofa motor lehet, bár nem tudom mennyire szerencsés egy ilyen kicsi négyhengeres az alpokba. Valami liter körüli nem lenne jobb?
Nahogyazannya................ezt elírták...................290 kg?
Miez csiga ólompapucsban?
Vegyé trabit.............ott is megvan a halálközeli élmény.

NC 700nál 6500 és nyissz sehova nem mész.
50 ló nanevicceljünk.
Keress egy GS 500-ast.
Naottapont.............majd ha csúzos prosztatabajos vén trotty leszek.
Na ez a jó az én 900-asomban, valahol 210 fölött leszabályoz.. hiába erős motor, már a gyárban leáttételezték
NC 700, és ezt pont Zolitól kérdezed?
pl. ez?

abs, stb....nem túl sok ló, h ne nyírjam ki magam...

mert ez a baj az sv-vel, h olyan mint a drog...Húzod neki csak húzod és még több kell, a hangjából, az erejéből, a nyomatékból....Aztán jön a baj
esetleg nc700?
Ja, 12%-os emelkedőn 3 pótkocsival.
MTZ-82-essel meg 9-ben.
Hát nem.
A Kawasaki ZZR 1400-al 6.-ban is el lehet indulni.
CB1300.Aztse.