Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, vagy az.
De hiaba izgatja a fantaziamat a Cromwell 1200 blokkja, nem vennek.
Nekem egy régi TrekSport klón, Decatlonos táskám van. Sajnos már nem találok ilyen kialakításút pedig szerintem a legjobb. Most már szarrá van specializálva minden sportra, ez meg mindenre is jó. Volt még az eredeti TrekSportom is, 40 literesben de ellopták.
Ez most egy kis méretű 32literes. Csípőre terhel, és van egy légrés a hátam meg a csomag között így nem izzad bele az ember. Nem túl nagy. Nem igazán érzem amikor a hátamon van a motoron. Ezért is szeretem mert sokkal kényelmesebb mint a tanktáska, és nem rontja a motor/bringa súlyeloszlását, mert az én tömegemet növeli.
Ja és full vízálló, de ha nagyon akarom akkor van beépített esőköpenye, amit ráhúzhatok. Azzal hurikánban is száraz marad.

Oldaldoboz lehet jobb lenne, de annyit meg nem motorozok mostanában.
Ezek közül a versys szerintem toronymagasan jobb mint a többi. Talán számokban is könnyebb és erősebb. A blokkja az mint a tied, tehát meglepetés nincs, a futóműve jobb. Testtartas meg nagyon jó.
Meg parkszajdban. 😆
Nem a meret a gond,hanem a nyűg a hatamon,a motor aze van hogy cipeljen mindent.
Az anyagiak nálam úgy van szem előtt, hogy most még kaphatok érte annyit, hogy mikroszkóp nélkül is látszódik egy fiatalabb árában. Ha tovább használom, egyre erősebb lencsén keresztül kell megtegyem ezt.
A Versys meg a NC750 jöhetne számításba, az egyhengereseket annyira nem szeretném, a prémiumom szeglet nem az én világom, mert annyit közel sem megyek (persze, nem tehetem meg), a Kínaiak kizárva, marad még a DL de az annyira optikailag nem jön be (de azért még lehet jó), meg mi van még?
megy az nekik, csak ha jó minőséget állít elő akkor ugyanannyiba kerül mint a "márkás" és ha egy árban van akkor nem veszik a kínait
Par eve volt talan, a motort ujonnan vette.
Biztos, hogy van az a terulet meg olyan gyarto, aki rohamosan fejlodik, de amikor egy vatta uj robogo papirjan 200 uzemora van specifikalva, akkor a bizalom nem felhotlen. Az angoloknal rengeteg kinai motor van, mert ott a 125-os geposztaly fenntartasi koltsege toredeke egy nagymotornak (jogsi se kell, csak egy gyorstalpalo). Igen vegyesek a tapasztalatok markenevre valo tekintet nelkul.
Az elektronika teren nincs ketsegem, hogy a mai cuccok elhetobbek, mint mondjuk 5 evvel ezelott.
én a vizes hátizsákot se szeretem magamon, kb másfél liter víz fér el benne
3-5 napos túrán én elférek 2db 20 literes oldaltáskával amikb 3/4 részig van, ebben van szerszám pótbelső minden kacat
plusz a sátor
hátul még egy hátizsák is van abban tárolom a vizet. ha nincs táskában el szoktam hagyni a murván, plusz elfér benne a délután vásárolt esti kaja
több hetes túrákra már tuti teliraknám az oldaltáskákat+ egy vastagabb matrac alám
Tehát akkor elég a hátizsák 😁
Azért a csapágy gyártás, és a jó szilárdságú ötvözetek használata még mindig nem megy a kínaiaknak. A tablettnél ez kevésbé számít.
😂😂😂 hát csak nevetni tudok rajtad.
Ilyen felháborodást 😂
Dejó hogy megint jobban tudod mi történt velem.
Lehet akkor nem is jártam körbe Európát mindenféle olyan motorral ami neked nincs?
Amúgy kb. annyi van az én motoromban is mint Zoliéban (csaxólok) legfeljebb én nem dicsekszem vele annyit mint te aki egy évben egyszer elmegy a balkánra, hogy utána verhesse a mellét mekkora kibaszott nagy motoros.
Szóval vegyél vissza az arcodból mert lehet én csak a TS 125-ösömmel többet mentem mint amit te összesen.
Egy - amúgy, gyalogosan hiper kényelmes - Canon fotós hátizsák volt rajtam, kb. 4-5 kiló cuccal megpakolva. Nagyon szenvedtem tőle....
24+10 be egy hetre elferek.
Es nem mosok semmit,minden napra uj van.
Gondolm hogy nem most volt,azer azok a kapitalistakomcsik vihargyorsan fejlesztenek,most is olyan tableten irok ami hugyanolyan vagy jobb mint a konkures cegeke,csak jobb az ara.
Csaba barátom képeken látott 250-es SuperShadow-jában 20 ezer km körül volt a túra idején, de egyszer már előtte kellett váltót javítania (elment az 5. sebessége fogaskeréktörés miatt), illetve a komplett hátsó kerék (menesztővel, minden xarral együtt) már a Yamaha Virago-é volt. Egyébként teljesen hiba nélkül teljesítette azt a bő 2300 km-t akkor Erdélyben, pedig ők ketten ültek rajta, jött a neje is. Mi meg a két kis 125-össel voltunk. Gyorsulásban jobbak voltunk a Keeway-nél, végsebességben viszont ő ment jobban - két személlyel is.
Nekem jó fajta hátizsákom van. Rohadt kényelmes, és bírja a 200-at is.
Meg kell tanulni pakolni.
80 literbe már asszony cucca is elfért két hétre 😁
Na ezaz. Ha a hobbi a kérdés akkor a Tescoban megveszem a halat 😁
Én is így vagyok. De nekem 40 éves volt a Hondám és használva is volt, így kellett egy másik motor.
erre azért nem vennék mérget 😂
Éhező tömegről volt szó, nem sporthorgászatról. Ebben az esetben pedig előbb tapasztalnád meg a sokkolómat, mint hogy a végtagjaim közelembe érnél 😝
Na de a Kínában gyártott BMW is ilyen? Meg a Benelli? meg a CFMoto?
És honnan indultunk? Az f900R-től.