Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://benelliaruhaz.hu/keewa...

Jo,147 kilo,de b+ ez nem nyomoroncs 125.

http://youtu.be/99eq0TvVO_4
mondj
Akkor mond egy tele tankolva legfeljebb 130 kilós robeszt, ami legalább 250-es, van rendes csomagtartója, zsírúj, ráadásul mondjuk másfél misi alatt lehet elhozni a szalonból? Ha van ilyen, akkor várok még rá akár egy egész évet is, hogy össze jöjjön a rávaló. Többet egyszerűen nem ér a dolog (számomra), és a zsebemből sem futná rá...
Azért motorra viszonylag kevés embernek van szüksége.
Arra nekem 25ezer forintos motorom volt....bár mostanában már a Simók is 1 milla felett mennek 😂
Na jo,de bogyo fullhulye,igaz nem gyerek,az csak akkor lesz mikor oxigenre kotik. 😆
ezért nem kell 125ccm azt csak a hülyegyerekek veszik meg
300 as xmax.
Egy végig nyélgázon hajtott 125-ösnél (nálam is úgy lesz használva - a kis Csótány ilyen üzemmódban 35 ezer km alatt kilehelte a lelkét is. Szóval a fele élettartamát már el is érte a gép). Marad a zsírúj!
Ja, eddig NÉGY tulajdonosa volt..... Király! 😂
Szóval marad a vadiúj, én meg bukok 2 kilót! 😆
nekem nem tűnik ennyire látványosnak a különbség, a lc4 és a 390 között
Hányszor fogsz menni olyan sötétben, hogy tényleg csak a lámpa fénye lesz, ami világít? Én pl. még SOHA nem mentem így.
Így ez olyan ficsör, ami nekem egy petákot sem ér, pláne, hogy tudom az autóknál, ha a ledes fényszóró elromlik, akkor biztosan belenyúlhatsz a zsebedbe, pontosabban kicsit mélyebbre.
10+ ezer km után variátorcsere? Nem gondolnám.
Azt mindig is mondtam és most is állítom, hogy a vatta újnak van egy olyan felárral járó plusz értéke, amit sokan nem akarnak elfogadni, vagy nem is értik. Ha valakinek van pénze erre a felárra, akkor csak azt tudom mondani, hogy hajrá, indulni kell a márkakereskedőhöz.
Mert a Clio óta pontosan tudom hogy mekkora a különbség éjszaka, sötétben.
13e km.Kizart ha elsotulajos garis.
led fényszóró
miért kell az neked? nekem a 2001es motoron hibátlan a h4 izzó, igaz a +130% van benne, de csak azért mert ezekben az izzószál jó helyen van
a gagyi h4 izzók meg ahogy sikerülnek, de legritkább esetben a gyújtópontban
abs már jó pár éve kötelelő alap
az hogy olasz vagy magyar simán lehet ellenőrizni ha van ügyfélkapud, ha nincs valaki ismerősnek tuti van
Számomra a motor nem szükség, hanem puszta szórakozás, kikapcsolódás, időtöltés. Ha később lesz meg, az se gond.
De az alább linkelt, garantáltan magyarországi példányt akár most is ki tudnám fizetni - ha elfogadható áron beszámolnák a GS-t.
Már ez is ABS-es, LED-es, bár ki tudja hogy azonnal nem-e variátorcserével, gumicserével, fékjavítással kezdhetnék-e? Úgy meg már nem akkora bolt, bár 2 kilóval úgyis beljebb lehetnék vele....
A szükség nagy úr.
Én is mindig a használt párti voltam, de agyatlan árak lettek a használt gépeknél.
Amikor én néztem 10%-al volt olcsóbb a garantáltan tiptop állapotú használt motor mint az új.
De még 10 évesen is csak 30%-al voltak olcsóbban a jobb darabok, és azért 2 milláért egy 10 éves motor, aminél már jöhet bármi elő, nem olyan csábító.
Inkább vettem egy újat, aztán ezt csak használni kell.
Egészen biztosan igazam van.
Tavaly evvegen hetente jartaam ide,az egyik alkatreszes vagta a dolgot,a masiknal egy labrador is okosabb. 😂
Akár igazad is lehet:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/pcx_125/honda_pcx_125_12_honap_garancia_abs-17636907
Én értelek, de inkább akkor is keresnék egy megkímélt 1-2 éveset, ott súlyos százezrekkel kerülhetsz beljebb.
A robogótól nem kell félni, nem összehasonlítható a kettő, motor és robogó. Alma és körte. Én is gondolkodom valamin, de a Honda Nc750 SD vagy XD is nézegetés alatt van. Az utóbbi van a havernak, csak- és kizárólag jókat mond róla.
A hazai robogó-kínálat fiatalabb darabjait Olaszországból hozzák be széthajtott, összetört, majd látszólag restaurált állapotra hozva.

Egyébként azért is szeretnék újat, mert az ABS-es, LED-fényszórós, stb. És csak 2-300 ezerrel drábgább garival, mint a pár éves hasonlók. Mivel hosszabb távra tervezek vele, így inkább legyen meg pár hónappal később, de legyen már teljesen problémamenetes, garis.
A két szélső méret meglepő pislogásokat hoz ki az emberből, ha egymás mellé teszik őket.
ha veszel egy 20+ éves motort könnyen bele lehet nyúlni a szarba
haveszel egy 10 éves motort már egész kicsi az esélyed hogy szart veszel ha nem 12 gazdás motor tetszik meg aminek a tulajdonosainak átlag életkora 20 alatt van
4-6 éves motorokkal többnyire nem lehet mellé nyúlni, ezek jóval olcsóbbak attól hogy épp ki kell cserélni rajta egy fékbetétet
ha pl márkakereskedésben veszed akkor erre sincs gondod.... csomó kisebb ccm motort behord a nép pár évesen amikor lesz jogsija nagyobb motorra
gyerek is épp ezt teszi, 6-7 ezer km van a kis ktm motorba aztán hozza ki a nagyobbat.....