Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Qian Jiang az is, hogy szomorodjanak meg. :D
Az erdelyi turarol feltoltott kepeiden lattam egy 250-es Keeway Virago klont. Kozvetlen ismerettsegi koromben volt egy, ami 7600 kilometer utan nekiallt uj hajtokarert kopogtatni. Szo szerint.
Von' meg hova fejlodni a rizseskomcsiknak.
Olvasd el mit írtam. Egy túrázni szerető motorosnak. Te inkább csak boltbajárós motoros kategóriájába esel mint a túrázósba.
Nem is értem miért veletek beszélünk motorozásról akik egy évben alig mennek pár km-t 🤷🏼‍♂️
Itt a társaság összesen mehet annyit mint Zoli vagy én külön külön. A Zoli cuccára írtam hogy fasza, és ahhoz a motorhoz jobb is.
Oké azért azt ismerjük el hogy motorja válogatja. Jawa, MZ nekem is halál volt oldaltámaszon. Ott azt vettem le.
Hondáim meg oldaltámasszal stabilak, középtámaszt dobtam le róla.
Megint csak saját magadból indulsz ki.
Ezek szerint Zolinak és nekem is előbb leért. Neked a KTM-en nem.
Nekem soha nem hiányzott, mert oldaltámasszal sokkal stabilabb a motor.
Sajnos a hátizsákot soha nem szerettem, a motorosruha úgy is nehezíti a mozgást. A passzentos ruhát mindig is kerültem, annál jobban csak egy dolog idegesít, ha vizes rajtam a ruha.
Van hátizsák, igaz nem olyan, amit a motorosoknak terveztek, az lehet, elviselhető lenne.
Soha nem cipelnék hátizsákban motoron “nagy” súlyt. Nekem van ismerősöm akinek eltörte a csigolyáját egy hátizsák egy huplin, igaz nagyobb hupli volt.
Egyetlen egyszer mentem hátizsákkal motorozni kétszáz km-nyit, még a kis csopperen. Annyira megfájdult tőle a hátam, hogy soha a büdös életben többször!
Vettem utána rögtön két kis bőr oldaltáskát, villatáskát, tanktáskát rá, az erdélyi túrákra meg felkötöztem a hátsó ülésre egy hengerzsákot pluszban. Ocsmány volt, de működött a dolog felhőszakadásban is - az oldaltáskákban volt belül nájlonzsák.
Vagy lefújod a látszó részt és mész tovább, a lánckerék meg majd szétteríti 😁
Az eleg nyugos a 400.km utan,foleg ha 70-80 literes.
Itt most nem hobbirol hanem ehezo tomekekrol van szo.
Ugyan ez. Én hátizsákkal oldom meg ha kell cuccolni.
Mert semmi értelme, és plusz súly, meg leér kanyarban.
Én a régi Hondámról is levettem.
Igen, erre valóban azt mondom, hogy aki esetleg minőségi (-nek gondolt) és relatíve gondtalan motorozást szeretne, és megengedheti magának, tényleg ez a legjobb alternatíva.
Én egy kicsit egyenesebben ülőt keresnék, de úgy elszaladtak az árak, hogy az én motoron töltött időm alapján nem biztos, hogy szükséges a váltás.
5 év gariért és a másik színért talán fizetnék, de nekem így is bejön.
Dobozok amik nekem hiányoznak.

Persze lehet kapni az enyémhez is, de annyira nem hiányoznak hogy fizessek is értük 😆
Még az sem: ezt KEEWAY márkanévvel forgalmazzák.
Megkövezhettek engem is, de nekem sem igényem ezek a dolgok. Az ABS-t is odaadom Bogyónak ingyen a motoromból 😁
mostanában vannak evvel bajok, gyorsan eltörne pár végtagod a villanyozás közben
Ez a Benellire matricazott Qian Jiang ugye?
Naugye? Én is pontosan ezért vettem inkább újat, pedig soha nem voltam új jármű párti.
Fogadjunk?
Simán összerakok egy nagyfesz generátort, amit bedobok a vízbe, aztán már dobja is fel a halakat a víz, aztán csak válogatni kell 😂
Lehet azért mert csak a matrica BMW rajta.
https://totalbike.hu/tesztek/2020/09/28/bmw_f_900_r_2020/
De persze azért inkább ez mint a KeeWay vagy PCX
Úgy kezdtem hogy terepen más a dolog.
nálam túra közben van fűrész, aztán meg is van oldva a gumicsere oldaltámasszal is
Pedig ha amúgy a hatótáv elég, akkor ezzel lehet jobban járnál.
Persze a hatótáv még nekem is kevés ezeknél. Én sem vennék ilyet, de egy 4 balherésnél soha sem lehet tudni 😆
Fú bazz, 200 üzemóra a motor élettartam?
Az annyit sem bír akkor mint az MZ. (50-100ezer km)
Persze kilométerben nem merték kiírni, mert akkor senki sem venne ilyet fost.