Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fél MZ blokkot már cipeltem. Az valóban nem volt kényelmes 😆
Sztem nem olcsó. A többi drágult jobban ☹️ Szutyókik 4-5-6 millákért, tiszta vicc. Persze azért a béjemvéből is a húzó modellek 6-8 😁
Amúgy azt látom, az SD olcsóbb mint az XD.
Egy faszi azt csinálta, hogy előre beleműtötte az X első telóját, meg valamit csinált hátul is, így jó magas, érdekes kiállású motor lett belőle.
Hát nyilvánvalóan ez a világ legjobb mindenre IS jó motorja 😁 Most amúgy pont azt csinálod, mint régebben Ini:
1) vagy fárasztotta itt a Nagyérdeműt, hogy mi is kéne - pedig már rég eldöntötte (mondhatott bárki bármit)
2) vagy végül nem vett semmit 😅
Nem mondom hogy nekem nem tetszik ennyiért, csak arra írtam hogy BMW létére mitől ilyen olcsó.
És ez jó, ez a sárban tapicskolás?
Korrekt, én a versys miatt azonnal az xc-re gondoltam. Ez eszembe sem jutott.
Nálunk kettőnek is ilyen van. Az egyiknek a legutolsó modell, a másiknak meg az egyel előbbi, mind a kettő bordó. Nézegettem is, de az utolsó modellen nekem kurva sok a gagyinak ható krómos baszomság.
De az, hogy bejáratós még, motor formájú, japó, meg az, hogy van egy angliai motoros futár, aki 2-300 ezret elhajtotta különösebb szerelgetés nélkül, nekem tetszik. Speciel a hátsó doboz szinte soha nem lenne rajta, mert minek is, ha nem megyek több napos túrára?
Egy perctől! 😂 😂 😂

http://youtu.be/WgfumL_HXeM;ab_channel=An%C3%A3odaPCX
Jó a színe! Robeszban is pont ilyet akarok! 😂
https://totalbike.hu/galeria/totalbike/tesztek/2021/04/22/honda_pcx_125_2021/8
Na hát ehhez nem tudok hozzászólni, ez nekem az ami helyett robogót vennék 🙂 nekem ezen a motoron ami érték az a quadlock telefntartó és a doboz mert az a shad doboz elég masszív stabil cucc😅
Igazából semmi komoly tömeg nem volt benne, víz, kaja, 1napra amik kellenek, lehetett max 5kg. Egy szerencsétlen helyzet volt hupli-keresztborda mindegy minek nevezzük átment rajta, pattant egyet és megrántotta a vállait, én sem értem hogy hogyan. Sima hátizsák, nem derékban is átkötős, ezért lehet hogy fel tudott emelkedni a hátáról és lendületet venni, nem tudom.
Ez előtt sem szerettem hátizsákot hordani és ezután meg pláne, max egy félliteres víz.
Én meg csak túrázok, amúgy sosem ülök motorra. Kovid előtt elmentünk Svájcig, vagy le San Marinóba, Dubrovnikba... de ez mind 2000 km-en belül van... Sok évben volt 2 ilyesmi túra a szezonban...de évi szinten ez a km lófax.
akkor én most túrázónak számítok, vagy boltbajárósnak? 😁
XD!
Az automata váltós, ha már NC. Pontosabban robotizált váltó.
Az Er6-nak semmi baja nincs. Csak amit írtam, most még többért eladható. A hátamnak is jó MÉG, de 1-2-3-4-5 év múlva már ki tudja, akkor meg csak üveggolyókat kapok érte. Az NC gyorsulása mondjuk 100-ig verhetetlen - legalábbis ebben a szegmensben, na nem mintha a racsing lenne a napi rutinom.
De az biztos, és olvastam is, a hátsó lengővilla kiképzése kendőzetlenül megmutatja, hogy milyen minőségű a motor, vagy hova pozicionálták a tervezők.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/nc_750_sd/honda_nc_750_sd_rc70-17428096

Ebben mondjuk tényleg ennyi km lehet, megnéztem a rendszám lekérdezőn.
A zsákban egy használt Wartburg főtengely volt, és repült vele 25 m-t? 😂
Szerintem neha menstrual azert ilyen. 😆
Csikós... az csak az oldtimerekre izgul fel... és ez teccett neki. Az, hogy nem Juszuf szereli Münchenben, hanem Chabóng kínában, nem mind1?
Én személyszerint az nc fölé sorolnám jóval a versyst. Az nc-n csak ott van az a hagyományos telo és a zártszelvény villa, amik elsőre lehet nem tűnnek hatalmas negatív dolognek de azon kívül hogy a szemnek nem olyan szép mint az usd villa vagy az alu lengőkar, használatban is érződne akkor ha az ember nem akar versenyezni. Jobb az amikor egy frankó kis kezes könnyű motor van az ember alatt. Én áldoznék egy kicsit több pénzt a versysre, bár ahogy most végigszaladtam az nc750x árakon, nincs nagy difi, tehát nem 3-400ezres a különbség.
Azt meg tudjuk hogy a versysnek nagyon stapabíró a blokkja, nem hinném hogy gondot okozna a 40-50-60ezer km-es futás ha használni akarod, viszont ha eladni akarod majd akkor lehet. De ha jó a motor, nem kell eladni 🤷🏼‍♂️ Meg mivel mindegyikben sok van, nem hinném hogy bezuhan az ára ha 80lesz benne.
Jaaa, azt el is felejtettem. Az tényleg megmagyarázza a frusztrációját. Pedig a baromságai ellenére én nem haragszom rá.
Én is pont ilyen kis hülye voltam az ő korában mint most ő 😂
Mikor hisztiztem én miattad ? Ezt fejts már ki! Pláne hogy a közelben sem voltál. Ha rólad írok, neked szoktam címezni tehát itt vagy.
Egyébként az előbb azzal dicsekedtél milyen sokat motorozol, kettővel felette meg hogy már nem is motorozol. Na akkor most ez hogy is van ?

A többire nincs mit reagàlni, az megint csak terelés🤷🏼‍♂️
Az oltatlanság mellékhatása ez Levinél. 😂
Nevess ha akarsz.
Nem tudom miért lettél mostanában ekkora köcsög. Pedig egy ideig egész normális voltál, pedig direkt kerüllek hogy nehogy megsértsem az érzékeny lelkivilágod.
Úgy alkotsz véleményt és minősítesz hogy semmit nem tudsz rólam, amiket néha kifejtesz köze nincs a valósághoz.
Múltkor is úgy hisztiztél miattam, hogy kiderült csak Zoli szopatott, én a közelbe sem voltam.
Komoly becsípődés lehetek nálad.
Értem én hogy szar dolog ha nem akar leszopni a csajod, de kérlek ne rajtam vezesd le, én nem vagyok az LMBTQ közösséged tagja.
A 2015 utáni modellfrissített példányok az erősebbek, de amelyikben nincs már most 50-60 ezer, az olyan kurva drága, hogy a mostani kawa a feléért, esetleg a 60%-ért eladható. Az NC-n ültem, egy személlyel 140-150-ig már jobban megy, mint ahogyan én tudok motorozni.
Néztem külföldön is, van is olyan, amit rögvest elhoznék, de az valamiért mindig Szicíliában van.
nekem kamion ponyvából csinált ismerős oldaltáskát, louis zsák ihlette, kb olyan forma csak nem hengeres hanem téglalap félig össze lehet tekerni aztán nem lifeg-lobog ha nincs teli