Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátsó keréktengely alá volt befogva, és az volt a veszélye hogy kinthagytad és az első balkanyarban leakadt amitől estél egy nagyot és a villát is elgörbítette. Szerintem is baromság. Első dolog volt amit levettem róla.
Középtámasz akkor jó ha valamit akarsz szerelni, pl. verseny közben.
ETZ-n nekem olyan, hogy leakasztható róla ha felmegyek a pályára, mert csak útban lenne, illetve oldaltámasznak is használható, ha épp nem kell levegőben lennie a hátsó keréknek.
Nekem is van. A baromi nagy lejtőn tényleg nem jó, de ott az oldaltámasz sem. Murván, aszfalton földön, bárhol fel tudom húzni rá könnyedén, kétujjal.
Sátrazásnál meg sokkal praktikusabb mint az oldaltámasz,már csak azért is mert függőleges és egyszerűbb rá pakolni.
Egy hasznos dolog ezt kár vitatni. Egy első defektnél is nagyon hasznos, hátsónál is mert bár amit Zoli használntényleg baromi jó cucc, nem igazan elterjedt.
En azt hogy felbassza kozeptamaszra es hatulrol kivulrol kuldi ra az anyagot napkozben.
Ja, de ha kicsit lejtős vagy murvás-köves a parkoló, baxhatod... akkor is, ha földön kell megállni (útpadka, vagy a sátor mellet a kempingben)
Az én motoromon van, tudom...
Egyébként lófaxt kell azt fújogatni... max ha megázol hosszan... ez a mindenféle X-gyűrűs meg faxom láncnál meg be se jut a görgőhöz 😅 szoktam látni néhány motoron, ami tökig zsíros az egész hátulja 😅 mert fújogatják rá a trutyit, ha kell, ha nem 😅
Nem rohanok ezutan se kozeptamaszert,mondjuk lalleret knkretan hallottam ahogy kasristol kanyrban,de az egy tmax 500 volt.
én így vettem, le is basztam a gecibe róla, oldaltámasz sokkal faszább
Jó cucc egy olyan motorra aminek nincs gyárilag vagy nem is lehet rá tenni. Elfogadom hogy egy streetre ne legyen. De aki túrázik az tudja hogy milyen hasznos dolog.
Már csak azért is mert stabilabban áll rajta mint az oldaltámaszon.
Jaja, a hatso kerektengelyen volt.
oldaltámasz+egyes alapjárat és máris lehet láncot kenni
lc4-en kicsit bajos mert a buzi osztrák a másik felére tette a láncot , de megoldhaó
Viktor fele cucc,olcsó es jo.

http://youtu.be/l4NIXHf6mZs
A,Reggel befujom,utana csak masnap reggel nyulok hozza,akkor is egy turaemelovel ami akar beferne az ules ala is,ha erdekelne utkozben a lanc,de nem erdekel.
Ez 5-800 km.
Ezert nem logatom a motor alatt azt a 3-5 kilos vasat az fix.Mar ha arulnanak hozza.
Talan 675 hoz volt motech 150 fontert.
Ki aszott jó ezzel tökölni a nap végén jól elfáradva.
Az egyik legjobb dolog amit egy túrázni szerető motoros kérhet a motorjára. Nem ér le előbb mint a lábtartó. Nem zötykölődik. Terepeseknek másabb de ott is kibaszott praktikus.
Láttam már ilyet - jót röhögtem rajta. 😂
Az MZ-kre meg utólag raktak fel oldaltámaszt, hogy jól mutasson a kávézó előtt.... Erre emlékszem, ráadásul valahol a hátsó villán / keréknél volt, a létező legrosszabb helyen. 😆
Az megvan, hogy lefújod a láccó részt - aztán előrébb tolod egy métert? 😂
Hát ha valaki ennyire izgul rá, 45 ropi - ezt nevezed egy 3 millás motoron "méregdrágának"? Egy kicsit csicsásabb festés felára 2x ennyi...
De végülis igazad van, a Babettához meg a Rigához is járt 😂
Ja, aztán veszed a nyomogatós olajcsöpögtetőt, mert az út szélén nem tudod használni a láncspray-t. Ehhh....
Halal felesleges,es csak leer mindenhol.
Elfogadom hogy egy sportmotoron nincs, de hogy egy nakeden vagy pláne túramotoron külön - méregdrága - fizetős extra legyen?!
A kis csopperemen is volt gyári, a GS500-on is van, pedig az egye alapból proli motor.
Sajnos nagyon kiment a divatbol. En is kedvelem, reszben ezert ragaszkodom ahhoz, ami van.
A sportosabb motorokon meg nincs is... nekem van most, de ha nem lenne, nem hiányozna nagyon. Az előző FZR1000-n se volt.
A középállványon csak teljesen hibátlan és vízszintes felületen áll meg szépen - meg fel is kell rá emelni, ami egy felmálházott motoron azért erőt igényel.
A 125-ös nyenyőcén az a fél zollos csőből álló láb persze hogy nem sok lé 😁
Végülis, írja hogy a regadót. Így azért korrektebb, igazad van azt hittem a regadót nem tartalmazza.