Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az autó mindig, minden körülmények között egy olyan valami ami viszi a pénzt...Értékvesztés, üzemeltetési költség, üzemanyag, kopó alkatrészek mindhez kell...A kérdés hogy hogy ki mennyit szán és melyik részére nem sajnálja. vannak akik V8-as benzinessel járnak, mert a benzinre nem sajnálják, másoknak meg müködik a klíma is benn, meg a telefonkihangosító, cserébe drágább volt, de csak villanyt kér...
10 ezer út és ingyen van a 20 millás autó(kezeit széttáró)
Hogyne tudnád, kis utánfutó, sokkal jobban megérné.
Mondjuk Az kurvasok fogyasztás. Nekem 7felett csak akkor fogyasztott amikor kilyukadt az üzemanyag nyomás szabályzó membránja, és ömlött a benya a szívótorokba. Hosszútvávon 6.4liter volt. Télen 6.8. Rövidtávon használva volt csak 7 az átlagfogyasztás.
Ismersz egyetlen egy embert is aki csak azért vesz 20 milliós villanyautót, mert tud spórolni Bp-Fonyód között 2000 forintot? Tényleg ismersz ilyet? vagy csak úgy hazudtál egy nagyot, mert miért ne?
Nekem 1290kg a 4,3m-es SUV :-)
Az is sok, az elvileg 10% plusz
Ja,persze,20 milliot kicsengetek egy autoert,es ezt azzal indoklom hogy tudok sporolni Bp-fonyód viszonylatban akar 2000 forintot?
Csakis ezert.
Nameszapicsába. 😆
ini én nem tervezem 10 évig megtartani (ujjával nemet mutató)amikor jó lesz még a csereértéke el kell adni a picsába oszt venni a következőt(kezeit széttáró)
fene tudja
az astra most ismét ér kb 300 felé, olyan buzi drága a használt autó hogy ennyit megadnak egy gázos kombiért munkásautónak
ez az érték 10 év múlva ha 0 lesz akkor buktam 300 ezeret, 5 műszaki legyen 5x100 ezer (100ból kilakatolom kifestem az astrát 2x) szóval 800 ezer bukó, pár apró kacat és legyen 1 milla az elkövetkező 10 évre
szerintem ettől többet esik a dacia értéke, már ha kibír 10 évet, az akkuja szerintem addigra kb 70-80km hatótáv lesz, aminek a cseréje 3-5milla, szóval gazdasági totálkár a kocsi
Az én kis görcsöm is 1178 kg - kell a vas az 5*-os törésteszthez.
ja 7,5 litereket ír (gondolkodós) 100 as tempóban a furgonom 6-ból el van még akkor is ha van rajta 1 tonna 😅
kombi astra jó nehéz, benne az utasok is 300 kiló szóval az a 7.5 nagyon jó fogyasztás egy 25+éves kocsitól amiben 300 feletti méter van
én se lassan járok csak nem nyomom a gázt mint a hülyegyerek
3ezres fordulatig vissza van a gáz véve így kicsit lassabban gyorsul, utána vadul csak meg az 1.4 16v 😂
5x480-2400 8x380-3040 szóval 650 a spórolásod most, ellenben ha nincs benzinárstop akkor rútul elbillen a mérleg
de ha az 5 ezer forintos akciós gázpalacckal számolnék akkor az akciós benzineddel is egálban lennénk.......
sajnos nehézkes a beszerzése én meg alig mászkálok így már hónapok óta nem is járok csak kutas gázzal
de baszki az autó értéke is befektetés. mind 1 mennyi a 2 autó közötti árkülönbség a drágább autó annyival többet ér, annyival többért értékesíthető, átváltható, cserélhető akár néhány zsák bojlira is 😂
AHA 😂 ahogy látom a használt autó árakat lehet 4 gombot is fog érni(fetrengős)
na 3 év múlva már még jobban keresett lesz a kevés villanyt használó városi elektromos kocsi, mikor a benzines, gázolajos lomotokba 1500 ért tankoltok 1 litert(fetrengős)
Szerintem ez LPG-ből fogyaszt ennyit.
az én szaros astrám tovább fog élni mint a te hipiszupi villanyos szarod
főleg hogy az autóra szánt pénzből napelemeket vettem, dolgozni meg nem fogok többet
sajnos abban igazad van hogy most már minden műszakira fel kell készíteni a kocsit, 2 évente rá kell költenem 20-30 ezret

amúgy a 3500 se 3500 mert a villany nincs ingyen, se akkor ha a napelemed tölti befelé az akkuba, és az sem volt ingyen
2 év után meg kell venni egy új gáztartályt mert még adok 10 évek a fasza kis kocsinak
Én full-totál átlagban 5,4-gyel eljárok akcijós 95-ös benyából, és nem lassan. 😆 Sima országúton, csak hosszú távokon 100-as tempóval menne az 5,0 is.
Még soha nem volt olyan autóm ami ennyire sokat fogyasztott volna....
Nem rohadt vicces. Van valakinek 20 milliója autóra. Ezt rá szánja. Eddig is sokan vetek ennyiből dieselt, mert az kevesebbet fogyaszt. 60-80% a prémiumoknak diesel volt. Vehettek volna valami V6 vagy V8 benzinest is, de nem.
Hogy egy villanyos kevesebbet kér üzemeltetés során, az a matek része. Összességében a vételár+ üzemeltetési költségek kevesebbe jönnek elektromos esetén, ami miért ne lehetne egy plusz pont a választás során?
Igazán eltakarodhatnál innen megint a büdös picsába 🤷🏼‍♂️
ez is egy jó lehetőség, csak úgy nem tudom vele a peca cuccaim vinni
amúgy hosszú távon simán kihozható 7,5 literes fogyasztás, volt hogy 7,3- 7,4 is kijött egy miskolc oda vissza távon
persze mint írtam villanyautós tempóban legrövidebben tervezett fos utakon

amúgy ezt mindig szét kellene választani
mert ha venni kell és 4 milla a benzines és 7 a hasonló kaliberű villanyos, és rengeteg rövidtáv van benne( pl ingázás, város stb) akkor jó eséllyel meg fogja érni a villanyos
de ha van egy jól működő benzines-dízel ami elmegy még sok évet de az értéke csekély akkor nem feltétlen éri meg a csere mert akkora nagy a 2 kocsi közti érték különbség
Cseszheted ha még csak el sem adhatod, mire eladhatod kb 3gombot fog érni.
Egy 20 millas teslaval azert rohadtvicces a sporolat venni oknak. 😆
Az mar elfogadhatobb hogy olyat megy,leszakad a fejed,ilyet csak 80e euros sportkocsi tol. 😆
az irígység és a savanyú a szőlő esete forog fent nálad is, pedig ebbe a kis dákóba te be se férné 😂
Mit nem lehet azon megérteni, ha az eddig 8 ezer ft-os utam csak 3500 ft-ba kerül? De lehet csak 1300 ba majd kiderül a helyszínen(gondolkodós) Mit nem lehet azon megérteni ennek a fosnak a piaci értéke jelen pillanatban 7 millió Ft de nekem a a töredékébe került? Ha a ti matematikátokkal számolok és 4 milla az autó akkor is 3 millával többet ér most használtan mit amennyiért vettem (kezeit széttáró) inikém az asszony autóján kerestem 3 millát 2 gombnyomásra ennyit te nem hordasz össze másfél év alatt 😂 Meg még pénzbe se kerül az üzemeltetése, hogy a faxomba mered te egy új, modern dácsiával egy lapon említeni a múlt évezredi szaros, rozsdás, lyukas gázos asztrádat? (fetrengős)