Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jol mondod. Nem idevaló. Itt csak hegyi szük szerpentin van. A versysnek viszont nagyon jol fekszik ez a meló. Én nézegettem az ezrest az utólsó szériákból. Az tetszett de nem éreztem a tüzet a sornégybe, nem áramlott a csí......de futóműben jó. A kis versysen ugyanezt éreztem. Jó futómű a szar utakon is a nissin remekül adagolható élmény volt vele menni tizen km-t is. A kis 650es blokk ugyan nyomatékszegény de hatezer felett mint a nagyok ugy ment.
Nah,szoval csakasorharom,csak a hethatvanot,csakacsupasz,csak a szürke. 🤣
Nem szokott az ER6 ennyire szar lenni, szerintem ott volt némi gond a karbantartással. Persze nem ez az otthona neki, de teljesen jó hétköznapi alap motor, csak nem hegyi szerpentinen.
A Versys meg egy méltatlanul alulértékelt kis vas a kategóriájában.

Mindegy, a lényeg, hogy alapvetően jól érezted magad.
https://www.picypoc.com/
Viszont legközelebb innen bérelnék, van választék öt csillagos értékelés és a versys szinte ua árban mint dodoréké. De itt már akkor inkább kis gs vagy kismulti de mondjuk a tracer7 et is kiprobáltam volna.
Azzal lett volna jó......na ez az egy lett elbaszva. Igazából a haver intézte dodor motort,ott van versys650 er6 cb 500 nc750.
A másik helyi bérlő helynél nagyobb a választék, de az sajna zárva volt. Igy maradt ami van, haver nem először van ő intézte nyilván övé lett a versys ami ide nagyon fasza. A cb500 meg az nc nagyon värszegény ráadásul az nc elől egyféktárcsás, bár kényelmesebb. De ez csak hegy csak szerpentin, nagyon szűk utak egyenesek nélkül. Ide a nagy gép sok, és nehéz. Max 750-900 ccm meg jo fék és fasza futómű kell.
Nekem sajna a er6 maradt.
Ritkán irok motorról negativ véleményt de miután 1600 km és 5 nap mentem vele felhatalmazom magam. Ekkora határszar foscsomó motor a világon kevés van, kibaszott szar futómű, trágya fék konkrétan a hátsó az mintha nem is lenne, amikor már a lábujjad ökölbe szorul ugy nyomod akkor talán érezni lehheletnyi lassulást. Azbelső se kétujjas markolni kell rendesen. Szar vázgeometria, estére lefáradsz. Mondtam is mikor visszavittem ezt ha legközelebb felmennek 1800 méter felé basszák be a szakadékba. A versys nissin fékje istenkirály, jó futómű, kényelmes irányitható, a nyüves er6 alig birható normális ivre hogy ott is maradjon. Az első két nap az életemért küzdöttem és ujratanultam a hegyi kanyargást aztán el tudtam fogadni az összes hiányosságát és két jó tulajdonságát (nevezetesen elindul és megy) és a harmadik naptól mély harmóniába süllyedve igyekeztem a legtöbbet kihozni amit lehetett. Kicsit melósan kicsit lassabban de néha egész jó volt. Összességében óriási élmény gyönyörű táj remek utak egyenes szakasz jo ha száz méter van harminc kilométerre helyenként.
A motorozást itt ujra kell értelemezni, a dolomitok lófasz.....az utak minősége többnyire jó ahol szarabb ot is jobb mint a magyar utak középszerű része. Azonban felfestett kétsávos ritka inkább csak a tengerparton vagy nagyobb városok közelében a többi vagy festetlen és kétautó épp elfér vagy egysávnyi. A kanyarok sehol se beláthatóak többnyire, szembe néha busz is jön vagy kamion a legeldugottabb helyen is. A forgalom ritka, alig kell kerűlgetni autóst. Szerencsére itt lassan megy mindeneki de itt nincs kanyarlevágás átlógás mert aki szembe jön az se az utszélén megy, rengeteg a turista és nekik se megy a hegyi vezetés. Szorosan az utszélén kell kanyarodni különben elcsapnak, van olyan ut ahol se szalagkorlát se semmi melletted kibaszott mély szakadék másik oldalt hegy és egy autonyi sáv. Az ut csikicsuki mert a hegyoldalba megy fel, a kanyarok ive változó nem egyenletes. Ahogy a természet kiadta.
Szóval jót lehet csapatni is de ahhoz nem árt egy kisebb turaenduró.
Volt pár gs is de nagyon kevés. Az már nagy oda de elboldogulni azzal is.
Nyugtass meg hogy nem GS.
Mármint?
És milyen géppel mentél?
Ja, otthonitól is........
Itt lenni, enni inni tankolni olcsóbb mint horvát tenger. És ezerszer jobb.
Igen.
Idő meg pénz. Nyáron nagyon drága a repjegy. Többi váltouatlan. Itt nincs szezon meg szezonon kivüli ár.
Motor bérlős túra volt?
Mi tart vissza?
Marmint nyaron.
Grand canaria letudva, lassan menni kell haza. Nagyon szép hely, nagyon jo kiszolgálás, olcsó kaja, sztem hiztam két kilót a közel egy hét alatt.
A repülőjegyet kilehetne venni az egyenletböl akkor lenne a legfaszább, már nyáron visszajönnék.
Ovis brigád. 😆
Egész jól leköti a csapatot ez a hatodikos matek 😁
Visszafelé nem így van.Tehát ha úgy indulunk ki hogy a 2690 a 100% akkor annak az 1790 durván a 66.5%-a,visszafele 33.5%-al kevesebb.Természetesen ez esetben,tényleg fordítva indulunk ki.
Veheted a nagyobb szamot kiindulasul. En is ugy szoktam, ha egyszeru szazalekos muveletrol van szo - siman visszaosztom.

2690 Ft / 1790 Ft = 1.502 azaz 150.2%-a az eredeti osszegnek.
Azt nem tudom milyen volt a kétütemű kraz, csak jellemzően alacsony fordulatú motorok voltak ezek.

Bár az is igaz, hogy volt egy 2ccm-es repülőgép motorom, az is kétütemű dízel volt, és az 30ezret forgott 😁
Igazából nem a számolás rossz,hanem rossz oldalról közelítettem.Én a nagyobb számot vettem kiindulásul.
Nem tudtam, ugye az a kraz a háborúban kapott usákos tgk koppintása volt a motorjával együtt, 58-tól már 4 üteművel gyártották, na a kétütemű ahogy emlékszem elég jól gyorsult főleg az akkori szocikhoz képest amikhez szoktam, de rakottan, terepen nem próbáltam csak sima földutakon mentünk.
Rossz a szamolasod.
Gondoltam 😃 mert ezt mindig összekeverik, hogy parasztosan mondva alulrú vagy felülrű számoljuk a %-ot, mert nem ugyanaz jön ki 😅
de nyilván ha "drágulásról" beszélünk, akkor a kisebb érték nő X %-al.
Én a 2690-nek vettem a 30%át.