Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyi mindenképpen, hogy a költségekkel nem kell példálózni, pláne, ha a támogatásokat is belekeverjük.
Ahogy Keri ur mondja, a ketto csereszabatos, a menet es a talp azonos (M20 x 1.5, 63-65mm) Akkor szoktak 204-et hasznalni, ha a 303 nem fer el valami leomlo, vazcso vagy egyeb miatt.
Ez így van, csak épp semmi köze ehhez a témához.
Nem tudok ÉRDEMBEN vitatkozni, csak ismételni tudom önmagamat, de abban biztos vagyok, hogy nemhogy nincs ingyenpénz, de utólag megszámolva szerintem sok esetben jobb lenne a létesítés pillanatában érvényes piaci árat megfizetni. Lehet, hogy évtized múlva nyújtják be a számlát, de hogy benyújtják, abban biztos vagyok.
Nyilván tetten érhető a nemhogy kettősmérce, hanem a mindig ami nekem tetszik mérce. Én régóta, az elejétől fogva mondom, hogy az eu nekünk csak probléma.
De hát... sokan akartak Bécsben cukrászdát nyitni.
Azt azért megnézem, hogy hogyan hasonlítod össze a mondjuk 20-50 éve kialakított benzinkút hálózat kiépítési költségeit egy mai áramhálózatnak.
Teslának 30ezerbe van egy töltő. Unió elég vastagon fizeti a teljes árat.
Más gyártóknál mondjuk legrosszabb esetben a duplája, de ismerek kis magyar töltős céget, kb. ők is a Tesla áron telepítik, csak ők nagyon rágyúrnak a költség lefaragásra. Tesla meg a méretgazdaságossággal, és vertikális integrációval tud baromi olcsó lenni.
Csak a hosszában tér el, ahogy látom. A rövidebb tuti befér, és ha szerintük az elég, akkor minek kételkednél?
Nekem is egészen pici az olajszűrő a Hondán.
Baszki a hiflo oldalan HF 204 van megadva,rajta meg HF303.
Lehet mindketto jo?
Na így akkor legalább eggyel kevesebb van 😅
Kínát pont azért baxtatták, mert a kormány támogatta az ipart - aztán látjuk, hova jutott az ország 🤣
én hétvégén nem robogózok mert túl sok hülye van az utakon
majd holnap csapatok ismét egy faszát
Olyan nagyon nem forsziroztam,mivel tobb mint egy eve nincs muszakim,kivarom a holnapot.🤣
👹
Én nem gumit basztattam, de nincs annyira jóidő. Kerűltem a zzrrel süt a nap de hideg a levegő. Majdnem fáztam.
azért már nem egészen ugyanaz a tigris mint régen volt
nekem így már nem tetszik 😁
Aztán az üvegtigris ,végül Zsámbék romtemplom ! 😉
Nrm mindenki lehet rossiba oltott turahörcsög. 🤣
Gyenge a technika, és lassú a sofőr.... 😀
Hatso mar tavalyi,azzal se volt bajom.Ha egyszerre kopik el akkor nezek valamit.Árban tuti,egy power 2CT,M3 szintjet siman hozza.
Király! Ez a felhasználású gumi sosem jó, ha csúszik. Mitas-t én nem használtam még, de kollégám isteníti, tehát tutira jó 😉
Megvan, persze, de az se volt meg mindig, valamikor az is nulláról indult. Szóval össze lehet őket hasonlítani
Na,meg naggyabol sikerult eltalalnom a szelepet is.😃
Es nem csúúúúszik.😆
Az, hogy van-e támogatás valamire, az tök felesleges információ, hogy a valaminek mennyi az ára. De az a baj, hogy te is pont elhiszed, hogy van INGYENPÉNZ.
Pont az ilyen gondolkodás vezetett oda, hogy ott van az ország, ahol.
Sok mindentől függ egy töltőhely, de 38-50ezer Eurót adott az EU a TEN-T hálózat egyes töltőire. (főbb EU-s utak mellett 60km-enként legyen ilyen töltő, az átjárhatóság érdekében) Itt 300kW lekötött teljesítmény kell helyszínenként az oszlopok számára nem emlékszem, de mintha 4 lenne, de 150kW képesnek kell lennie. Több természetesen lehet, így a Tesla minimum 6 de inkább 8 oszlopot rak le már, és 250kW náluk az alap. Ionity 4 oszlop a minimum 350kW. Természetesen a lekötött teljesítmény megoszlik, de azt kihasználtság függvényében változik.

Az elműves dolog valóban komplikált EU szerte. 2-3év az ügy átfutása, főleg bürokratikus oldalon. Ha már megvan a kapavágás akkor pár hónap alatt ott van bárhol az áram. Szóval megint Freelac félék tehetnek a nehézségekről 😂