nekem a szar szűrővel mindig leállt a dög kb fél perc után
lehetett a kézi kis pumpával baszakodni hogy újra elinduljon
lett új szűrő azóta nem állt meg egyszer se
és a régi gazdi évekig járt így vele.... olyan okádékul nézett ki a szűrő mintha 10+ éves lett volna
nekem 8 ezer felé volt a gyárilag ajánlott delpi gázolajszűrő
de a kopadék a szűrő után keletkezik azt meg nem szűri ki semmi sem
nekem minden indítás olyan mint a ruletten a piros-fekete, közel se olyan stabil a rendszer mint az astrának
Nekem is így van, de a gázolajszűrőről beszélek na meg a kavitáció miatt amelyik pumpa erre érzékenyebb az jobban teleszórja fémreszelékkel a rendszert viszont az inkább km függő.
én ehhez nem értek a régi tulajok írták ezeket
azok írták hogy itt egy egységen belül van a 2 pumpa emiatt nincs szűrő köztük de nem mindegyiknél így van
Mindben van mert a cr ugyanaz legfeljebb a minősége, javíthatósága más, de az üa gondot ahol most vagyok jelentős vizsgálatokkal cáfolták egy gyártó miatt nevezetesen a daf. 2-3 éve minden motorjukon 80-120000km között 100%-ban tönkremennek az injektorok, ele8nte kicsit kopog hidegen egész addig míg már mintha kalapáccsal vernék a blokkot és alig jár alapjáraton. Először a daf is az üa-ra fogta és nem akarták gar-ban cserélni azt főleg aminél már a dugattyú is kilukadt, de sok vizsgálat után kénytelen volt engedni.
az enyém egy elkúrt delphi rendszer
egyben van a kisnyomású pumpa és a nagynyomású
aztán ahogy elkopik a kisnyomású pumpa fogaskerekein az edzett rész egyből nelemeny a nagynyomású szivattyúba majd az injektorokba is aztán kurva gyors hazavág mindent
ráadásul a tank is teli lesz fémporral azt meg lehet szétvágni mert nem lehet rendesen kimosni és olyan finom a kopadék hogy átmegy a szűrőn ezért is vágja haza nagyon gyorsan a rendszert
fórumokban olvastam többféle trükköt de végül kiderült mindegyikről hogy halott ötlet
rásdásul ezt a cr rendszert nem is nagyon tudják jól felújítani valamiért( csomó helyen el se vállalják)
lehet a többi jobb ettől de ami ebben van az ilyen
sorba alakítják át ezeket adagolósra ami kb 300 pènz meg 0,5l többlet fogyasztás
felújítás meg 700-1 milla között
a régi dugattyús adagolós után minden rendszer szar
azokat anno egy heti munkabérből teljesen újjá lehetett varázsolni és még a fekete gázolajtól se haltak ki aminek rendes kenése volt a savas gázolajjal is vígan ment
most meg ha kicsit szarabb a gázolaj 200 ezer felé behal az olyan bénácska cr rendszer mint ami nekem is van
a prémium gázolajjal 400+ ezer is megy neki de avval meg kifizet ember 2 felújítást is ennyi méter alatt
szóval a dízel úgy szar ahogy van
traktorba meg mozdonyva való
Igy duplan er. 😆
lehetett a kézi kis pumpával baszakodni hogy újra elinduljon
lett új szűrő azóta nem állt meg egyszer se
és a régi gazdi évekig járt így vele.... olyan okádékul nézett ki a szűrő mintha 10+ éves lett volna
de a kopadék a szűrő után keletkezik azt meg nem szűri ki semmi sem
nekem minden indítás olyan mint a ruletten a piros-fekete, közel se olyan stabil a rendszer mint az astrának
azok írták hogy itt egy egységen belül van a 2 pumpa emiatt nincs szűrő köztük de nem mindegyiknél így van
egyben van a kisnyomású pumpa és a nagynyomású
aztán ahogy elkopik a kisnyomású pumpa fogaskerekein az edzett rész egyből nelemeny a nagynyomású szivattyúba majd az injektorokba is aztán kurva gyors hazavág mindent
ráadásul a tank is teli lesz fémporral azt meg lehet szétvágni mert nem lehet rendesen kimosni és olyan finom a kopadék hogy átmegy a szűrőn ezért is vágja haza nagyon gyorsan a rendszert
fórumokban olvastam többféle trükköt de végül kiderült mindegyikről hogy halott ötlet
rásdásul ezt a cr rendszert nem is nagyon tudják jól felújítani valamiért( csomó helyen el se vállalják)
lehet a többi jobb ettől de ami ebben van az ilyen
sorba alakítják át ezeket adagolósra ami kb 300 pènz meg 0,5l többlet fogyasztás
felújítás meg 700-1 milla között
azokat anno egy heti munkabérből teljesen újjá lehetett varázsolni és még a fekete gázolajtól se haltak ki aminek rendes kenése volt a savas gázolajjal is vígan ment
most meg ha kicsit szarabb a gázolaj 200 ezer felé behal az olyan bénácska cr rendszer mint ami nekem is van
a prémium gázolajjal 400+ ezer is megy neki de avval meg kifizet ember 2 felújítást is ennyi méter alatt
szóval a dízel úgy szar ahogy van
traktorba meg mozdonyva való