Igazabol a wiki szerint kellettek a regularis csapatok.
Február 18. és 25. között a 3. katonai körzet 327. gyaloghadosztályát és a 4. katonai körzet 337. gyaloghadosztályát az 1. katonai körzethez csatlakozva az északnyugati régió védelmére telepítették. Március 6. és 11. között a Kambodzsában állomásozó 2. hadtestet (Huong Giang hadtest) visszatelepítették Hanoiba. A közép-vietnámi 372. légihadosztályt, valamint a dél-vietnámi 917., 935. és 937. légiezredet szintén gyorsan északra telepítették.[6]
Ja. Amikor jöttem le a Grossglognerről a Jawa350-essel akkor én is ezen fostam.
Felváltva használtam az első és hátsó féket, meg kicsit a motorféket is. Kétüteműnél ugye a kenés hiánya miatt nem szabad nagyon erőltetni, de nem volt gond.
nekem akkor forrt meg amikor gurultunk le a hegyről és a sok béna miatt nem tudtam haladni hanem 5 km/h tempóban pici fékkel csorogtam lefelé
előtte ilyen sosem volt mert mindig rendes tempóban kevés fékkel tudtam haladni
aszfalton még sosem forrt meg attól azért mindig bátrabb voltam
B30-asból nem a szigetelése miatt nem építenak, hanem azért mert lassan épül a ház, sok kötőanyag kell. Egy rendes falazóblokkal minimális kötőanyag használattal egy ember is összerakja a falakat 1-2 hét alatt, és azon felül hogy gyorsabb, még szebb, és takarékosabb is.
B30-ból már sufnit SEM építenék. Arra való a zsalukő, meg a könnyűszerkezetes megoldások. Kerítésként még azért jól mutat 😁
Tedd ki a napra, vedd le az üveg tetejét és kiszárad, mehet vissza. 🤣
Amúgy gusztustalan a színe. Ez tavalyi????
Nem szorul a féked picit, vagy rajta pihenteted a lábad? Hátsó féket hogy lehet megfőzni? Egy év alatt még nem láttam ilyen gusztustalan fékfolyadékot. 6 év után is láttam tisztábbat 😆
Vagy ha nem te cseréled, akkor lehet a szerviz kamuzott.
Nekem egyszer melegedett el így fék hogy be is essen. Szintén tavalyi DOT4 fékfolyadék volt, a Hungaroring célegyenes végén a CB750-el ami baromi nehéz, és baromi aláméretezett fékei voltak. Ott a folyadék színe még szép világos volt. Aztán rászoktam hogy minden szezon előtt cserélem és DOT5.1-re utána az öreg CB-vel sem voltak gondjaim.
Egy mini proxi haboru.Erdekes.
Lang Son-nal epp a viernami regularis haderő veszitett,es nyitva allt az ut hanoi-ba.Erre visszvonult kina,a szovjetok meg a mostani ukran minta szerint kiitömték vietnamot motyoval,meg vagy 5000 "kiképzővel" es a szovjet flotta lehallgatta a kinaiakat,amit atadtak a vietnamiaknak.
Semmi se valtozik a foldön,csak a népek amik örömmel pofozkodnak egymassal. 😆
79 ben,kambodzsa vietnami megszallasa miatt,es kina szerint 200e,vietnam szerint 600e tamadoval.Nomeg szerintem a teljes mindket oldali veszteseg volt 100 e.Es kina szerint csak figyelmeztetes volt,bementek-kijöttek.
Mindket fel győztesnek kialtota ki magat.
Vietnamban okoztak gondot,relative sikeresek voltak,lekötöttek erőket amiket kambodzsabol csoportositottak at,valami varost sikeresen vedtek.
Fene tudja, 78'-ban mikor a kínaiak megtámadták vietnámot 800000 emberrel, tankokkal meg ami volt akkor a helyi milícia verte őket vissza kézifegyverekkel alig párezren szétszórva csak ugye nekik volt 30+ év tapasztalatuk és mire a valódi vietnámi hadsereg odaért a kínaiak már sunnyogtak hazafelé.
Ennek nem biztos, hogy köze van hozzá, egy boltnál lehet, de fuvarozásban nwm, nekem is volt állandóan annyi, hogy mindig volt lemondanivaló hanem inkább az ár, az nagyon karcsú, abból csak variálással lehet valahogy fennmaradni és mikor azzal telítődik a zember abbahagyja bár ő írta, hogy valóban a megrendelői tűntek el.
Február 18. és 25. között a 3. katonai körzet 327. gyaloghadosztályát és a 4. katonai körzet 337. gyaloghadosztályát az 1. katonai körzethez csatlakozva az északnyugati régió védelmére telepítették. Március 6. és 11. között a Kambodzsában állomásozó 2. hadtestet (Huong Giang hadtest) visszatelepítették Hanoiba. A közép-vietnámi 372. légihadosztályt, valamint a dél-vietnámi 917., 935. és 937. légiezredet szintén gyorsan északra telepítették.[6]
Felváltva használtam az első és hátsó féket, meg kicsit a motorféket is. Kétüteműnél ugye a kenés hiánya miatt nem szabad nagyon erőltetni, de nem volt gond.
előtte ilyen sosem volt mert mindig rendes tempóban kevés fékkel tudtam haladni
aszfalton még sosem forrt meg attól azért mindig bátrabb voltam
B30-ból már sufnit SEM építenék. Arra való a zsalukő, meg a könnyűszerkezetes megoldások. Kerítésként még azért jól mutat 😁
Amúgy gusztustalan a színe. Ez tavalyi????
Nem szorul a féked picit, vagy rajta pihenteted a lábad? Hátsó féket hogy lehet megfőzni? Egy év alatt még nem láttam ilyen gusztustalan fékfolyadékot. 6 év után is láttam tisztábbat 😆
Vagy ha nem te cseréled, akkor lehet a szerviz kamuzott.
Nekem egyszer melegedett el így fék hogy be is essen. Szintén tavalyi DOT4 fékfolyadék volt, a Hungaroring célegyenes végén a CB750-el ami baromi nehéz, és baromi aláméretezett fékei voltak. Ott a folyadék színe még szép világos volt. Aztán rászoktam hogy minden szezon előtt cserélem és DOT5.1-re utána az öreg CB-vel sem voltak gondjaim.
Lang Son-nal epp a viernami regularis haderő veszitett,es nyitva allt az ut hanoi-ba.Erre visszvonult kina,a szovjetok meg a mostani ukran minta szerint kiitömték vietnamot motyoval,meg vagy 5000 "kiképzővel" es a szovjet flotta lehallgatta a kinaiakat,amit atadtak a vietnamiaknak.
Semmi se valtozik a foldön,csak a népek amik örömmel pofozkodnak egymassal. 😆
Mindket fel győztesnek kialtota ki magat.
Vietnamban okoztak gondot,relative sikeresek voltak,lekötöttek erőket amiket kambodzsabol csoportositottak at,valami varost sikeresen vedtek.
ja és mennyi hülye poén nem működik már innentől pl fáradt olajat önteni a kocsi alá 😂