Arról nem beszélve,szerinted mikor lesz ebből valami?Ja,vettek 25darabot,jut minden kpm-hez 1.darab.Le is van írva hogy melyik autókat fogják vizsgálni,mint pl taxi.És ez így is fog maradni,majd lesz néha útszéli ellenőrzés aztán kész.
Akkor mégegyszer meg mégegyszer!
"valószínű nem csak az enyém bukna hanem az összes dízel amiben nem frissen cserélt szürő van,"
Szóval azt írtad az összes dízel amiben nem frissen cserélt szűrő van,én erre reagáltam hogy amiben nem sérült a szűrő azzal nem lesz gond.
Jó akkor olvasd el még1x meg még1x, amig fel nem fogod. Le van írva hogy a Fordokban szét van égve a szűrő a regeneráláatól, megbuktak műszakin. Meg százalekos arányban hány autó bukott meg a futáateljesítmény arányában. Én ehhez nem tudok többet hozzátenni.
limlom pdtdi jó ha van euro4 szóval arra se vonatkozna.......
amúgy szerintem nagyítóval kellene keresni 300 ezer futás felett ami teljesítené az előírtakat
nálunk a 10év feletti kocsiknál 5ből 4 elhasalna ha a gyári értéket követelnék meg
Elolvastam,és ezért reagáltam hogy hülyeség.Ha a részecskeszűrő nem sérült,teljesen mindegy mennyi idős,az szűrni fog megfelelően.Az én autóm 20% lakotterület 80% azon kívül menettel 450-500km között regenerál,pályán 600-650környéke,szóval igen,jól működik.
"valószínű nem csak az enyém bukna hanem az összes dízel amiben nem frissen cserélt szürő van,"
Erre írtam hogy semmi köze hozzá hogy frissen cserélt vagy sem.Ha eltömődik sem fog több károsanyag kijutni.
milyen jó nekem mert csak euro 3 a terepjáróm, avval nem kínlódnak
bár ha baszakodnának a műszakival akkor megspórolnám a műszakit mert nem vinném el, aztán mászkálnék földutakon a peca helyekre +10 percet csak kibírnék valahogy
Ha hőszivattyús, akkor nyáron a klíma többet fogyaszt.
Legfeljebb a minusz sok fokban lesz feltűnő a fűtésszámla.
Ez a 200km hatótáv elég így neked amit kiír?
Ez hülyeség,egy részecskeszűrő nem azért megy tönkre mert nem szűr,hanem eltömődik.Szóval amíg gyári és sértetlen,addig az jól funkciónál.A kiherélt és esetleg az utángyártott részecskeszűrőt használóknak cumi ez.
Nekem március végén vizsgázott, van több mint 1,5 évem kitalálni hogy mi legyen. De valószínű nem csak az enyém bukna hanem az összes dízel amiben nem frissen cserélt szürő van, az meg nem 2 fillér 🤷♂️
"valószínű nem csak az enyém bukna hanem az összes dízel amiben nem frissen cserélt szürő van,"
Szóval azt írtad az összes dízel amiben nem frissen cserélt szűrő van,én erre reagáltam hogy amiben nem sérült a szűrő azzal nem lesz gond.
amúgy szerintem nagyítóval kellene keresni 300 ezer futás felett ami teljesítené az előírtakat
nálunk a 10év feletti kocsiknál 5ből 4 elhasalna ha a gyári értéket követelnék meg
Erre írtam hogy semmi köze hozzá hogy frissen cserélt vagy sem.Ha eltömődik sem fog több károsanyag kijutni.
bár ha baszakodnának a műszakival akkor megspórolnám a műszakit mert nem vinném el, aztán mászkálnék földutakon a peca helyekre +10 percet csak kibírnék valahogy
Legfeljebb a minusz sok fokban lesz feltűnő a fűtésszámla.
Ez a 200km hatótáv elég így neked amit kiír?