Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 76km-re akarsz menni akkor beindul a benzinmotor.
Pont ez a lényege a plugin hibridnek.
Benzinesek mögött simán tudok bringával tekerni. Csak a leghulladékabbak füstölnek 4T-ből annyira, hogy zavarjon.
A dieselből csak a legjobbaktól nem fulladok meg, és nem kell azonnal belső keringetésre kapcsolnom.
Ez már a diesel botrány előtt is így volt, csak most már lehet szidni őket
Pont mint a bagósokat.
Régen mi voltunk leugatva ha a szobában problémáztunk a füsttel.
Nem nézek médiát kb semmit
Mégis tudom hogy a dízel szar és füstöl
Amúgy a benzines kipufogó füst se jó dolog, egyedül a gázüzemű mögött lehet megmaradni huzamosabb ideig
igen, de elrontja vele a gyomrát...attól hogy gyorsabb egy hangyányit, még nem jobbb!
Azt mondtad a zx10r megeszi
k5 ezer a legjobb jármú!!!!
Ennyi. Fejünk alá sem tesznek semmit azzal megyünk amivel jöttünk.
Amúgy azt mond meg hogy a vw miért kamu hobrid ?
Egy csomó hülye kérdésed van amit fel se kéne tegyél.
Ez az 50 km szerintem egy kissé kevés! Mi van akkor, ha én 76km-re akarnék menni?? Mennyit fog bírni az akku élettartama, és mennyi lesz az ára hány százaléka lesz az autó árának az új csereakku ára??!
Az a nehany 10 ev pont eleg hogy megpurcanjunk.Az meg kiafaszt erdekel hogy mas mivel jar a halalom utan?
így ahogy mondod.
Mármint én is azt mondom hogy egy pluginnel kezdhetsz. Azzal is jót lehet EV-zni, miközben félned sem kell.
Olcsó vehető EV nincs most.
Renault ZOE-k jók, de sok a lopott akkus (merthogy franciáknál bérelni lehetett) és azokat letiltogatják messziről.
Mondjuk az elég kicsi autó, de ha olcsó kategóriát nézed az is számításba jöhet.
Viszont van kapcsolat a Renault-al ahol le tudják ellenőrizni szám alapján, telefonra.
Az autógyárak ma-holnap át fognak állni a villanyautó gyártásra Aki nem áll át az veszített. Nagy tempóval, öles léptekkel halad a fejlesztés. A fosszílis erőforrásoknak meg vannak számlálva a napjai. Igaz jó sokat kell még addig számolni, de elindult a változás néhány 10 éven belül,meg elérkezik a villanyautók kora
Jelen pillanatban nincs nagy sorozat autógyártó cég aki nem költene óriási pénzeket ezen beruházáokra. Eszméletlen innováció folyik, mindenhol, megindult a kereskedelmi verseny. A lépéselőny annál lesz aki hamarabb kifejleszt egy gyorsan tölthető, hosszú üzemóráju akkumlátort vagy ami azt helyettesíti
Itt nálunk kecskeméten 2 éven belűl kész van a villanyautó ellőállító részleg. Következő időszak nagy erőpróbája lesz az embereket tudni meggyőzni a villanyautó előnyeiről. 100 éve ugyanazt az erőforrást használjuk járműveinkbe, nem megy az átállás egyik pillanatról a másikra. De jó kampánnyal fel lehet gyorsítani a feladatot. Gyakorlatilag a dizel autók utánni ellenérzést kiváltani az emberek részéről egy év alatt képes volt média. Aztán ha bele gondolunk 100 évig jó volt most meg mindenki okádja a dízelt,hogy milyen szar. és miért? Mert ezt hallja a médiában. Ahhoz,hogy valamit megszerettessünk valakivel, előbb ki kell szerettetni az előző valamiből. A fauvé lett az áldozat. Beáldozták. Most már ott tartunk, hogy a villanyautót még nem szereti senki viszont mondva csinált felhajtás miatt legalább a dízelt már utálja mindenki. ( az,hogy én kivétel vagyok és szeretem a dízelt itt nem mérvadó) Egy jó villanyos autót nagyon tudnék szeretni, megfelelő vételárért, gyors töltéssel és (relatíve) hosszú hatótávval A változás elkezdődött. Előbb-utóbb minden régi lecserélődik, mint a maroktelefonok a laposra
Az tegnapi
Lehet igazad van és egy egyszerűbb olcsóbb villanyossal kellene kezdeni.... azon bukó sincs nagy és úgyis csak Pestre kellene
Ezt ugy hivjak hogy ikarusz 200.
i3 is jó autó, csak bűn ronda még Priusból nézve is . Na ez az egyetlen EV amire büszkék lehetnek a németek, illetve az Audi E-tron sem tűnik rossznak.
Volt egy utálom a robogot mert szerelni kell.
Ez a lényeg, hogy kicsit az érem másik oldalát is látod.

Amúgy persze ezt neked kell eldönteni. Ha nekem lenne 15millám kocsira már nézgetném is a Holland használt Teslákat
Kezdésnek viszont bármi jó ami elmegy benzin nélkül 50km-ert. Azzal már jól lehet autózni városban, és nincs meg a para, hogy az útszélén maradsz.
Utána meg már lesz saját tapasztalatod, hogy mire van szükséged, meg mennyire használható neked a villany.
Hmmmmm ma nincs tasi videó
az új plug-in hybridek is elég jó mutatókkal rendelkeznek, mint a kia optima is... érdekes ez, de minél többet olvasok utána, annál bizonytalanabb vagyok és mindig jön vmi fasza új , hogy rohadjanak meg
amúgy annyira perverz vagyok, hogy még mindig az i3 94Ah viszi a prímet, de ahogy olvasok utána, úgy kerül be mindig vmi új info... nagyon fejlődik még ez technológia. de előbb-utóbb be kell állni ebbe a sorba... azért egy dízel mindig lesz...
lehet, nincs személyes tapasztalatom, de elég sokat cikkeztek róla és külföldi fórumokon is olvastam, de persze tudom, hogy a negatív hír a hír, az, hogy sokaknak semmi probléma vele, az nem... itt is előjön folyamatosan....
érdekes volt ez a cikk.... lehet én is benyaltam most, de mint mondtam nincs személyes tapasztalatom
Igazából neked jó választás lenne kezdésnek egy plugin hibrid. De olyat vegyél amink 50gramm/km alatt van az új mérés szerinti kibocsájtása, mert várhatóan a felette lévők nem kapják meg a zöld rendszámot, és gondolom azért az kéne.

Mondjuk azt tudni kell, hogy ezek az alibi zöldrendszámosok, nem épp takarékosak benzin üzemben.
Rendes hibrid rendszere, csak a Toyotának, Amperának, meg a KIA/Hyundai cégnek van. A németek kanyarban sincsenek, mert még mindig a dieselbe kapaszkodnak.