Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem a benzines accordra gondolt
Dízelre....A hybrid, eletronyosra mondjuk szintén igaz
A hybrid-re gondolsz?
Abból össz visz 3at vezettem.
A prius-tól én nem voltam elájulva, a opel ampera érdekes volt, az új nissan leaf az tetszett, de venni akkor sem!!
erre írtam régebben, hogy egy dízel kényesebb és azt bizony tudni kell használni is... sokan nem tudják, vagy szarnak rá... ezeknek én is azt mondom, vegyenek benzinest, annak nyomhatják ész nélkül napestig, legfeljebb kidobják ferdeszeműből meg toyota vagy hyundai/kia... a többi egy....
Vezetni is szar őket...
Reggelt
Azt Elismetem hogy jó vezetni a "mai" dizeleket (jó a karakterük), de a többség nem úgy használja ahogy kéne...
És a legtöbb dízelt utálom is, mert sokan elhanyagolják, füstölnek ,jóformán mire átkapcsolók belső levegőre addigra már késő metz azt a sz@rt kell szagolnom
Nem ma kezdtem vezetni, de érdekes módon BMW max égni láttam de kormot hányni egyet sem!!!
Ford, VW, citroen, Audi ezek a leggyakoribbak, na meg a Volvo de az busz
Egy turbós 1.4benzin bőven elég lenne, de nem VW féle!!
Kia/Hyundai féle Crdi-k viszont egész jók.
Hybrid, villany még továbbra sem kéne
És továbra is a ferdeszemü gyártók a tutik
Jó reggelt!
komolyra véve a szót, nekem soha nem volt baj sem a benzines sem a dízel autókkal (kivéve egy robotváltós szart, a robotváltó a váltók szemete), igaz mind becsületesen karban volt tartva...
mármint a benzines vásárlásra....? nem volt egyszerű....
öööööö nem
...egyszerű tévedést akartál írni.
nem volt sem dízel sem benzines bmw autóm
nem kell meggyőzni, vmilyen ev biztos lesz és dízel is... sima benzines nem kell többet, volt pár, de az mind tévedés volt.... amit leírtam meg egyszerű tényközlés, nem több...
"...nagyobb ennek a füstje, mint a lángja …"

Azért némelyik, modern dízel BMW egész jól tud égni is.
kuss, befogom az orrom
ehh...
de nem baj, már nem akarlak meggyőzni.
Ev autóban gyorsan helyreáll a szaglóképesség
ez neki semmiség....
van ám autóm is
nekem tetszenek a hyundai/kia megoldásai is, qrva nagyot fejlődtek a koreaiak... megbízhatósági mutatóban utólérték a toyotát, sőt.... teszem hozzá, hogy még ezen a régi sportage2-en is már olyan megoldások vannak, hogy meglepődtem, hogy a jóval újabb autókon miért nincs. a legjobb full hybrid hajtás biztos hogy a toyota konszerné ma is, csak a tervezők vakok
Köszönet!
Ööööö…. Dízel mögött bringázva hogy kapcsolsz belső keringetésre?!
"hülye kérdés" nincs csak hülye válasz! És általában a hülye válaszolók hülyéznek mindig. Ennyire telik nekik!
a dízellel uigy van, egy karbantartott rendes dízel nem füstöl, ellenben a benzingőz se kevésbé rákkeltő, tehát ha utána bringázol, uúgy a rákkeltő anyagot veszed tüdőre. ininek annyiban igaza van, hogy a gáz a legkevésbé káros... ez nem dízel botrány, csak dízel hiszti már a fenntartási költség sem különböző, a benzinesek is turbósok ma már, magasnyomású injektoros, kettős tömegű is rengetegben van már és jön a részecskeszűrő, mert az sem jobb.... ugyhogy én nem látom a nagy hiszti okát....
mindegy milyen üzemű, a régi szarul karbantartott hulladékokat ki kellene kukázni és kész, de nálunk ez sosem lesz és ez csak politika, úgyhogy nem kell félnie senkienk, nagyobb ennek a füstje, mint a lángja régen a benzinesek co2 hisztije ment, most meg ez.... nyugaton is csak a régi dízelekre tervezik a kitiltást euro3-ig, ugyhogy ott sem veszik komolyan, csak most divat lett ez a hiszti. veszik is a dízeleket halomra, vhogy nem esett az áruk. Az aztógyártóknak meg mindegy mit adnak el, csak csöngjön a kassza
Mert kizárólag a zöld autók kedvezményére van optimalizálva a lehető legolcsóbban, illetve a kötelező kvóta teljesítése a céljuk.
Ennél fogva simán nem hatékonyak, mint hibrid, ráadásul túlárazottak.
Ugyan annyit vagy még többet is fogyaszt a sima benzineshez képest, ha benzinnel megy, mert abba tettek egy villanymotort, meg akkut.
Egy akkora akkut ami éppen teljesíti a kötelezőt. Szóval a VW nem igazán vette komolyan ezt a dolgot. Nagyon le vannak maradva hibrid téren a Toyotától (az a rendszer az etalon)
A Toyota és a többi komolyan dolgozott azon hogy a hajtáslánc mind benzinessel, mind hibrid, mind EV üzemmódban jó legyen, ezért jobbak is.

De ha VW fan vagy, akkor a e-Golf már egész jó, azon felül hogy túlárazott.
Viszont vársz 1-2 évet és jönnek a VW MEB padlólemezre tervezett autói. Ezek nagyot fognak szólni, ha fele igaz lesz mint amit beharangoztak, és ezek már kifejezetten a Tesla ütőképes versenytársának szánták, mind hatótávban, mind árban.
Ezeket én is várom, mert át fogja rendezni az autópiacot, ha tudnak eleget gyártani, nem csak mutatóban 1-2 ezret.
Viszont úgy tűnik, hogy komolyan gondolják mert egy Tesla akkugyárral összemérhető méretű akkugyár építésébe kezdtek, vagyis van rá esély hogy komolyan gondolják.
Többet mennek el mint a kettős tömegű, és árban is ott van.
Prius esetén pl 300ezer körül van az új akku a pluginhez.
Sima hibrid esetén még az első Priusok is futnak, legfeljebb egy egy cellát kellett cserélni, ami 10-20ezer forint.