Legutoljara szilikonzsirral raktam ossze mert nrm volt mas. Konkretan hallottam ahogy jobbra-balra csattog az a rohadt uszonyereg. Szet kellett szednem ujra es fekszerelo bizgerevel mar jo lett.
Nem az a gondom az f4el hanem hogy vagy a gumi miatt vagy a fene tudja de rohadt kelletlenul kanyarodott. Meg az f3rol atulve is. Nameg a fillerbaszasbol radumatak ataaa-t az organikusra, (tasi irtozik a brembo pirostol) ezert remisztoen nem volt fek. Miből van ezeknek a fektárcsája? Parafaból? Hogyafenebe kopik el? Nekem 46e alatt egy szazadot se.
Pfuuu, nem értem mit istenitik ezeket a japán motorokat... ennyi logikátlan szopatós dolgot mint amit erre a motorra terveztek, ha ezt tervezésnek lehet nevezni.
Ez egy cbr600f, elvileg utoljára 4éve volt benne folyadék cserélve de ezt nem hiszem el. Panaszkodott a tulaj hogy nincs fèk, igaz hogy van egy ktm is mellette az után meg nagyon sok motoron nincs fék
A robeszen folyadek nem volt, a dugattyut meg csőfogóval szedtem ki ugy be volt rohadva, a kukaban landolt es a karmantyuk araert vettem egy komplett feknyerget betetestol ujonnan.
A fene pucolgatja, árányszín tesa.
felhagytam a szesszel, múlt évben tartottunk egy 3 napos nagyon odabaszós partyt, a 4. nap kb abban sem voltam biztos hogy túl fogom élni
mivel nem tudok mértéket tartani, meg amúgy se vagyok edzésben inkább letettem a poharat......
csak nem tudom mi a szart csináljak avval a sok szesszel ami itthon van, mert senki sem issza, van még olyan pálinkám ami 2010es
mert a borokat kiöntöm a budiba, avval nincs gond, de a pálinka kiöntése az olyan bűn aki tuti a pokolra juttatna
kb az összes régi xt-xl féke így néz ki
én már nem egyet láttam ilyet, de volt amiben még sűrűbb volt a munkahengerben a trutyi
azért is kezdem úgy hogy vétel után az összes féket szétszedem és kitakarítom, legalább lentre új karmanytúk porvédők, a főfékhenger amíg nem folyik addig max porvédőt teszek rá másikat
a husky meg az lc4 volt egyedül olyan amiben bár elég barna volt a folyadék teljesen tiszta volt és a gumi részek is jók voltak
a huskyn csak a kuplung hidraulikus része volt elhanyagolt állapotban
Ez mi? Ilyen trutyit még soha nem láttam fékben.
Mondjuk a nullára kopott felemás betétekből, meg a dugattyúk oldalán a lerakódásbó gyanítom hogy ehhez hozzá nem nyúlt senki jó ideje.
egész nap a kerítéssel veszkődtem, de még egyetlen deszka sincs fent
Én Nissin szintert rendeltem bele, mert nissin nyergek vannak rajta.
lehetőség szerint minél vékonyabban kellene festeni
A fene pucolgatja, árányszín tesa.
mivel nem tudok mértéket tartani, meg amúgy se vagyok edzésben inkább letettem a poharat......
csak nem tudom mi a szart csináljak avval a sok szesszel ami itthon van, mert senki sem issza, van még olyan pálinkám ami 2010es
mert a borokat kiöntöm a budiba, avval nincs gond, de a pálinka kiöntése az olyan bűn aki tuti a pokolra juttatna
én már nem egyet láttam ilyet, de volt amiben még sűrűbb volt a munkahengerben a trutyi
azért is kezdem úgy hogy vétel után az összes féket szétszedem és kitakarítom, legalább lentre új karmanytúk porvédők, a főfékhenger amíg nem folyik addig max porvédőt teszek rá másikat
a husky meg az lc4 volt egyedül olyan amiben bár elég barna volt a folyadék teljesen tiszta volt és a gumi részek is jók voltak
a huskyn csak a kuplung hidraulikus része volt elhanyagolt állapotban
Mondjuk a nullára kopott felemás betétekből, meg a dugattyúk oldalán a lerakódásbó gyanítom hogy ehhez hozzá nem nyúlt senki jó ideje.