Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk a festés steklámpánál fejeztem be
Pedig annyira siettem,hogy munka közben mége egy bírka pörit is főztem
nem előzetm rád
egész nap a kerítéssel veszkődtem, de még egyetlen deszka sincs fent
Astra nem járna el vele?
Vehehehe.
Pinába meg a szűk!
Traktorba meg a Dzsondííír!
Csak a Szutyuki!
Nem, a suzuki. Az a jó.
Mert mi a jó motor? A fosch KTM?
Legutoljara szilikonzsirral raktam ossze mert nrm volt mas. Konkretan hallottam ahogy jobbra-balra csattog az a rohadt uszonyereg. Szet kellett szednem ujra es fekszerelo bizgerevel mar jo lett.
Hat szerintem ezekre tehetsz akármit, soha nem fog úgy kanyarodni mint egy jó motor.

Én Nissin szintert rendeltem bele, mert nissin nyergek vannak rajta.
Nem az a gondom az f4el hanem hogy vagy a gumi miatt vagy a fene tudja de rohadt kelletlenul kanyarodott. Meg az f3rol atulve is. Nameg a fillerbaszasbol radumatak ataaa-t az organikusra, (tasi irtozik a brembo pirostol) ezert remisztoen nem volt fek. Miből van ezeknek a fektárcsája? Parafaból? Hogyafenebe kopik el? Nekem 46e alatt egy szazadot se.
Pfuuu, nem értem mit istenitik ezeket a japán motorokat... ennyi logikátlan szopatós dolgot mint amit erre a motorra terveztek, ha ezt tervezésnek lehet nevezni.
Sződ bele a "telepjaró" és a "trénerrel" szavakat, ugy érdekesebb.
Ez egy cbr600f, elvileg utoljára 4éve volt benne folyadék cserélve de ezt nem hiszem el. Panaszkodott a tulaj hogy nincs fèk, igaz hogy van egy ktm is mellette az után meg nagyon sok motoron nincs fék
2perc alatt próbáljam meg minél többször elmondani hogy “érted” ?
Szükséges, hogy lefesd?? Nem csúnya az natúrban sem!
rozsdamentes csavart mivel lehetne festeni amit nem dobál le pár év alatt??
lehetőség szerint minél vékonyabban kellene festeni
A robeszen folyadek nem volt, a dugattyut meg csőfogóval szedtem ki ugy be volt rohadva, a kukaban landolt es a karmantyuk araert vettem egy komplett feknyerget betetestol ujonnan.
A fene pucolgatja, árányszín tesa.
felhagytam a szesszel, múlt évben tartottunk egy 3 napos nagyon odabaszós partyt, a 4. nap kb abban sem voltam biztos hogy túl fogom élni
mivel nem tudok mértéket tartani, meg amúgy se vagyok edzésben inkább letettem a poharat......
csak nem tudom mi a szart csináljak avval a sok szesszel ami itthon van, mert senki sem issza, van még olyan pálinkám ami 2010es
mert a borokat kiöntöm a budiba, avval nincs gond, de a pálinka kiöntése az olyan bűn aki tuti a pokolra juttatna
kb az összes régi xt-xl féke így néz ki
én már nem egyet láttam ilyet, de volt amiben még sűrűbb volt a munkahengerben a trutyi
azért is kezdem úgy hogy vétel után az összes féket szétszedem és kitakarítom, legalább lentre új karmanytúk porvédők, a főfékhenger amíg nem folyik addig max porvédőt teszek rá másikat
a husky meg az lc4 volt egyedül olyan amiben bár elég barna volt a folyadék teljesen tiszta volt és a gumi részek is jók voltak
a huskyn csak a kuplung hidraulikus része volt elhanyagolt állapotban
Ez mi? Ilyen trutyit még soha nem láttam fékben.
Mondjuk a nullára kopott felemás betétekből, meg a dugattyúk oldalán a lerakódásbó gyanítom hogy ehhez hozzá nem nyúlt senki jó ideje.
A digin trial van, szerintem nézze aki tudja, Toni Bou zseniális!
Csinalj egy tasi fele videot ebbol.