Hm, itt azt mondja az ügyvéd amit én is gondolok, de ahogy szintén mondja a biztosítók igyekeznek (sokszor sikerrel amit nem értek) kibújni alóla ellenben az is igaz, hogy egy nagyon gyors járműnek könnyű elnézni, hogy valójában milyen hamar ér oda.: http://totalcar.hu/magazin/koz...
Egy időben, egy cégtől (a Blitzwolf hivatalos Store) rendeltem 3-féle, bőséges készleten lévő cuccot:
- USB3.1- Usb Type-C kábel, de valami nagyon spéci - megjött 6 hét alatt, nem könyvelt küldeményként.
- USB QC-3 4 portos fali gyorstöltő - megjött 4 hét alatt, könyvelt küldeményként
- USB QC-3 4 portos szivargyújtós töltő - nem jött meg, a csomagkövetés szerint 2 hónapja valami reptéri terminálban csücsül Kínában - a mai napig.
Letelt a 60 nap, kértem a visszatérítést, 4 nap múlva visszaadták az árát.
Miért nem lehetett egy csomagban elküldeni az egészet?
Nekem a jó postás ember nem szeret felém járni mert kiesik az útvonalából.Van hogy az értesítés hogy menjek a kurva csomagér be az is 4-5 napos dátummal kerül hozzám.
Én 180alatt vagyok, nem tudom pontosan mennyi. Nekem a gyári üléssel simán leér a lábam, az sm üléssel is stabilan meg tudok állni de nem telitalpasan.
Megjött a 20usd-s kesztyű is.... érezhetően jobb mint a 6usd-s az itthon jóval drágábban kapható nyári kesztyuk meg sem ugatjak ezt a minőséget azt kell mondjam
(A 765 street S már a facelift-es változat lesz? ) - Ahogy később írtad, a 2020-as, faceliftelt Street Triple S 660 köbcentis. Az enyém még a 2019-es modell. az még 765-ös. Tavaly még volt az S, R és RS, azok mind 765 köbcentisek voltak, ill. az S-ből lehetett kapni egy A2-es 660 köbös verziót.
Aztán 2020-ra frissítették először az RS-t, majd most bemutatták az S-t, ami most már csak A2-esként lesz elérhető. Az eddigi 765-ös S verzió kiesik a palettáról. De jön majd egy R, ami 765-ös lesz, és tualjdonképpen valahol az eddigi S és R között lesz. Nem lesz rajta pl. már TFT műszerfal. Állítólag a Triumph élesebben el akarta választani egymástól az R és RS verziókat. Szerintem ezért is kapott az RS a középső fordulatszámtartományban egy kis nyomatékpluszt, hogy tudja utcán azt, amit eddig az R tudott. Mert 2019-ig bezárólag az RS inkább csúcsteljesítményre volt hangolva, míg az R középen nyomatékosabb volt.
Apropó gurulas ,hegyeken völgyekben Alpokon és bármin át; Monza superbike futamra nem gondolt valaki legurilni ? No persze a cél a gurulas és nem hogy 3 napot a versenypályán tölteni
Az a vicces amikor ugyanabból rendelsz 2db és az is külön jön
- USB3.1- Usb Type-C kábel, de valami nagyon spéci - megjött 6 hét alatt, nem könyvelt küldeményként.
- USB QC-3 4 portos fali gyorstöltő - megjött 4 hét alatt, könyvelt küldeményként
- USB QC-3 4 portos szivargyújtós töltő - nem jött meg, a csomagkövetés szerint 2 hónapja valami reptéri terminálban csücsül Kínában - a mai napig.
Letelt a 60 nap, kértem a visszatérítést, 4 nap múlva visszaadták az árát.
Miért nem lehetett egy csomagban elküldeni az egészet?
(A 765 street S már a facelift-es változat lesz? ) - Ahogy később írtad, a 2020-as, faceliftelt Street Triple S 660 köbcentis. Az enyém még a 2019-es modell. az még 765-ös. Tavaly még volt az S, R és RS, azok mind 765 köbcentisek voltak, ill. az S-ből lehetett kapni egy A2-es 660 köbös verziót.
Aztán 2020-ra frissítették először az RS-t, majd most bemutatták az S-t, ami most már csak A2-esként lesz elérhető. Az eddigi 765-ös S verzió kiesik a palettáról. De jön majd egy R, ami 765-ös lesz, és tualjdonképpen valahol az eddigi S és R között lesz. Nem lesz rajta pl. már TFT műszerfal. Állítólag a Triumph élesebben el akarta választani egymástól az R és RS verziókat. Szerintem ezért is kapott az RS a középső fordulatszámtartományban egy kis nyomatékpluszt, hogy tudja utcán azt, amit eddig az R tudott. Mert 2019-ig bezárólag az RS inkább csúcsteljesítményre volt hangolva, míg az R középen nyomatékosabb volt.
De akkoris.