A lényeg a sorok között van. A gyors töltésért kell ekkora árat fizetni nem a villanyautózásért. Aki ráér az olcsóbban tölthet illetve azért nem gyorstöltőn éli az életét au autó, van az otthon is, munkahelyi töltőn is.meg olyan.töltőn ami.lassan olcsón tölt de közben vásárol az ember.
Ki használta ezt a hálózatot itthon? nem lesz több a fizetős oszlop, csak az ionity lesz drágább.... nagyszerű.... meg jó pár év lesz az ingyenes töltésben...
Az már most is van no meg nem érdemes többért adni mint amennyiért még megveszik, ha pl. itt megfizethetetlenné válna és csak kevesen vennék akkor mi lenne az adóbevétellel? No meg ha eccercsak nem veszik akkor meg a termelők lejjebb vinnék az árát igaz most sem az előállítás drága hanem az adók, de azért csak olcsóbban adnák.
Ha ez igaz lesz akkor sokkal drágább lesz villanyautózni (ha nem otthon tölti az ember) mint akár a legnagyobb fogyasztású hagyományossal. http://www.portfolio.hu/gazdas...
kb 10x nagyobb a vas fajsúlya mint a zsírnak, simán ki lehet számolni még diploma nélkül is mennyi kell hogy biztosan lehúzza
zoli kb olyan bojler test mint és tehát egy 1,9m magas és 1,2m átmérőjű és zsírhengerrel számolj így már biztosan túl lesz súlyozva
Amúgy én meg mindig az autó bérlésben látom a jövőt. Az emberek többségének heti pár órára kell a kocsi.
zoli kb olyan bojler test mint és tehát egy 1,9m magas és 1,2m átmérőjű és zsírhengerrel számolj így már biztosan túl lesz súlyozva
Amúgy meg elég ha Zoli tudja