Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyok biztos benne hogy megéri jelenleg, max ha a parkolást meg behajtási engedményeket figyelmbeveszem, de az inkább pesten jó.
azért egy átlag dolgozó be tud áldozni egy kis pénzt
épp most számoltattam egyet a merkantilnál 4 milla kölcsön 84 hónapra casco nélkül 63300ft
itt 1 milla az önrész így 10 évente mindig tud egy új kocsit venni
ha a régi lomra is ennyi vagy több a környezetvédelmi adó akkor szerintem a többség megveszi az újat
És a dízel legyen kizáró ok. Abból csak max. 3 éveset lehessen...
Nem.vagyok.biztos benne. De az se ésszerű hogy idehordják a tizenéves romokat. Lehessen behozni de legyn.mondjuk tíz év a plafon.
Nem.vagyok.biztos benne. De az se ésszerű hogy idehordják a tizenéves romokat. Lehessen behozni de legyn.mondjuk tíz év a plafon.
Szerintem meg azért is megteszi mert adóbóll eirható beruházás ha nem külső cég telepiti. Igy azért teljesen más számok jönnek ki. Alapból meg a vezetőség meg fogja.kapni az ingyentöltés lehetőségét, akkor a dolgozónak nem.mondhatja.hogy neked nem jár.
Ez most terjeszkedő, kiépülő folyamat, meg fog jelenni a legtöbb nagyobb munkahelyen.
És írom mindezeket úgy, hogy nagyon szeretnék villanyautót magunknak csak megnézem, hogy mennyire éri meg? Nyilván ha Ini jóslata válik be (azért annak is van esélye akár a közeljövőben) akkor nem lesz más választás, de ha nem akkor mérlegelni kell és a környezetvédelem érdekel ebben az esetben a legkevésbé.
Szerencsére különben a népnek nem lenne mivel járni.
Sztereotípia, már hosszú ideje nem lehet kannázni a legtöbb cégnél még a kismaszeknál sem mert minden kocsiban ott a figyelő eszköz ami azonnal jelez a főnökségnél ha hirtelen üa. fogyás történik és mire visszazárná a tanksapkát a sofőr már ott villognak a kékek. Az meg, hogy mekkora juttatás lenne nem tudom mert ugye most is jellemzően a 9ft-ot fizetik a cégek (felénk nagyon kevés ahol a 15-öt megadják, de akkor a fizetés vagy a meló szar) ami ugye a harmada egy kisfogyasztású autó fogyijának így ha a villannyal telibe kívánják támogatni a dolgozót akkor az drágább lesz amit nyilván nem tesz meg 1 cég sem, nem jótékonysági szervezet egyik sem.
Mert még mindig irdatlan mennxiségben hozzák be a német lepukkant autókat.
főleg úgy hogy az ipari áram vagy 3x annyi mint a lakossági....
a töltőhely kialakítás nem olyan őrült nagy összeg, pár tonna réz és kész is van
Igen az tényleg akár jó is lehetne csak nem ezekkel a jövedelmekkel és nem is nekünk lett kitalálva még, de remélem ez változik, én is szívesen vennék villanyautót vagy bármilyen újat csak nem tehetem pont úgy mint az összes kollégám, csak a főnöki parkolóban vannak 2-3 évesnél fiatalabb autók és ott is csak 4-5, a dolgozóknál a legfiatalabb talán 7-8 éves az átlag pedig a 14-18 év és nem azért mert azt szeretjük. Tehát rendben, hogy kívánatos lenne ezzel gerjeszteni a vásárlást csak dugába dől ha csak tiltás van míg a vásárlás elmarad oszt nézelődnek, hogy se újat nem vesznek se a régi után nem adóznak hanem ordít mindenki, hogy fejlesszék a tömegközlekedést, szívesen hisszük, hogy hülyék ülnek fent, de ez talán mégsem igaz teljesen.
Gondolom az is egy juttatási forma lehetne hogy ott dolgozzon a paraszt. Hosszútávon megtérülhet, hisz ugyis azon sirtok mindig hogy kevés a lé, vesztek elektromos autót és szarrá töltitek bosszuból mindennap kár higy kannázni nem lehet ezeket
a lényeg most is a vásárlás
akinek dolgozni járni kell a kocsi és nem tud-akar biciklivel járni (fater azért fiatalon még eljárt dolgozni biciklivel kb 15 km távra) és tömegközlekedés nincs vagy alkalmatlan az
-megtartja a régi kocsit és bevállalja hogy kurva sok pénzt kifizet a munkába járásért
-vesz egy újabb kocsit részletre és ismét kurva sok pénzért jár a melóba de boldog hogy van egy új kocsija
és itt a lényeg: van indok új kocsit venni
Így van viszont nem elhanyagolható a költség sem, amíg csak 1-2 főnöknek van addig nem gond, de pl. csak nálunk legalább napi 50-60 autó van a parkolóban és ha csak a fele tölti a kocsiját akkor már ipari árammal nem lesz túl olcsó a cégnek sem és ez nem kisszerűség, a merci parkolója hatalmas és három műszakban tele van kocsikkal, mennyi töltőt kéne telepíteni és meddig tudnák ingyen megtenni ezt a dolgozóknak?
Megtehetik mert a nép felhatalmazta őket de ha ezt itthon megteszik akkor ez a nép vajon mit fog tenni mikor az autók többsége bőven 10+ éven felüli
Persze nyilván az a jövőhogy megszűnik az ingyentöltés, de lesz elfogadható áron is.
Nem lesz drágább. Most sem kötelező autópályán tankolni, ahol jóval többe jön ki az autózás. De persze a cikk is ezt is ezt sugallja hogy jujj de drága lesz a villanyautózás. Elérte a célját
Amig egy töltő van addig biztosan lesz annak gazdája de amint terjed(és ez már most is tapasztalható) szaporodnak.a töltő helyek is. Sormáson pl a hotelnél vagy tiz töltőhely van ugyanezt meg lehwt valósitani munkahelyeken is. De persze amig az emberek kisszerűek és csak magukkal vagy a másikkal vannak elfoglalva addig ez biztos okoz gondot néhol. Irodaházak mélygarázsában már vannqk helyek.ahol most is több töltőoszlop van. Más nem állhat arra a helyre csak villanyautó.
Erről beszélek, hogy ha nagyon megemelnek bármit és a nép már nem tudja fogyasztani akkor adóbevétel sem lesz, mindent meg lehet szüntetni, emelni a végtelenségig csak vajon megéri-e?
Rákerestem és 2015-ös utolsó eladási árat találtam.
csak amikor lesz havi 50 vagy 80 ezer a dízeled adója akkor el fogsz gondolkodni megéri-e tartani a háznál
igazándiból csak pár apróbb törvénymódosítás és az autók fele abban a hónapban megy is a bontóba
Elengedni? Miért? Ez a jövő úgy ahogy a villanyautó is a jövő mert ahogy haladnak lesznek nagyon gyorsan tölthető akksik, de ha drágább lesz mint a hagyományos akkor sajnos inkább azt választják a népek már ha hagynak választást. Tehát elengedni az utópia elképzelésében nem nagyon lehet mert ugye pár éve még a villanyautó is futurisztikusnak tűnt mára meg a középosztály simán meg tudja venni és ha elterjed akkor a kormányok nem engedhetik meg, hogy lemondjanak a kieső adóbevételektől így valamilyen formában lesz jelentős adó talán még a saját napelemes rendszereken is.
A munkahelyihez, van egy kolléga, igen régi dolgozó és évekig villanybringával járt be és bevitte tölteni a raktárba míg melózott, ezt eccercsak valaki észrevette akit zavart és kitiltották a bringát, nyilván sokba került, úgy vélem, hogy felénk a melóhelyek simán az ecceri dolgozónak nem fogják engedni vagy fizetőssé teszik a töltést, mondjuk nekem fizetnek bejárást persze nem annyit amennyibe kerül, de azt épp kiválthatnák ha lenne villanyautóm.
Hol a fenébe szerzi ezeket a matuzsálemeket?