Már nem, ahogyan tudom 2020 évben valamikortól már változás lesz, ha jól emlékezem, olyan 20% körül lesz az eltérés a termelt és a visszahasznált energia ára között.
Nekem van pont egy olyan, lehet, eladnánk. Nyáron lesz 5 éves, nincs még benne 30 ezer. Vidéken használt, nemdohányzó középkorú doktornő tulaj, terepen sosem használt, garázsban tartott - és közben meg tényleg
Az asszony szeretne Jimnyt, én meg próbálom lebeszélni, mert a drágább és szarabb, viszont az tetszik neki
ez is csak megszokás kérdése
pl tökmindegy mikor megy az ember a teszkóba 8 órakor vagy 10 órakor, a vonat pl felén 2 óránként jár, érdekes mód mindenki elfogadja hogy a páros órában van vonat, nem akar se 7 kor se 9 kor vonatozni
pesten szerintem a kocsik 2/3 része parkol szóval ha fele ennyi bérautó lenni mint ami most van az is bőven elég volna a népnek minimális kényelmetlenség mellett
Az a baj, ha pl. Szegedről megyel az Bécsnek várossába - akkor baszhatod az otthon töltést
A 280 Ft/kW brutális, mai áron az kb. 10 liter benyának felel meg - annak majd' feléből megyek egy jobb autóval.
Ha ugyanannyi ember akarna - egyszerre - munkába / boltba járni kocsival mint most, akkor kb. ugyanannyi autó is kellene. Talán csak a hozzám hasonlóan nagyon keveset autózóknak érné meg alkalomszerűen bérelni...
Mennyi lenne a kölcsönzési díj? Jelenleg azt hiszem olyan 3000/nap körül lehet kapni 15-20 éves stifteket a jobbak napi 5-6000-től indulnak, na ennél még venni is olcsóbb. Ha erre tömegesen lenne igény akkor talán havi 30-40000-ért már lenne valami pár éves, de azért ehhez óriási flotta kéne, hogy minden településen mindenkinek azonnal elérhető járművet adjanak.
lehet kell a bizalom
de nézzük a lehetőségeket(bicikli-busz kilőve)
- autó kölcsönre 60-80ezer/hó
-munkásszálló 60-90 ezer/hó
-albérlet 60-150/hó
-nem dolgozni és éhenhalni ingyen
szerintem ha szavaznák a többség ahol család van az autót kölcsönözne
Nem beszéltek le teljesen - csak anyagiak híján a dolog későbbi időre lett eltolva. Mondjuk egy évvel... ...akkor is kelleni fog hozzá hitel, de már csak 1,2-1,3 millió forint. Az meg talán akkor is bevállalható lesz.
Az új autónak (pláne egy szívócső-befecskendezéses, szívó benyás Suzuki Swiftnek) elenyészőek a fenntartási költségei egy öreg, pláne "prémium-katóriás" 10 éveshez képest.
Nekem nincs bajom a diesellel ha jó és ugye egy nagyobb autóban csak annak elviselhető a fogyasztása mint pl. a tied féle közepesben is egy diesel literekkel enne kevesebbet és aki használja is annak ez számít. Egy kis benzines mint amit néztél az beéri 5 körül vagy akár alatta is, de a tied sem eszik már ennyit míg dieselből ennyi lenne.
Mert az rövidtávú és sokan nem engedhetik meg maguknak hitel nélkül akár egy tv vásárlását sem így kénytelenek hitelből felújítani, vásárolni stb., de csak kisebb összeg (1-2milla) és rövid időre.
Azért ha otthon tudom tölteni akkor jelenleg azt hiszem valami 36ft 1kw ára és ha a cikkben írtakat nézm abból 14-18-at használ el 100km-en egy villanygép akkor az azért még elég olcsó főleg napelemmel így ha elérhető áron lesz autó töltővel akkor szívesen vennék a napi 100km-es melóbajárásomra mert annyit a leggyengébb akksis is kibír.
A hitel nem ördögtől való még autó esetében sem. Tudatosan és körültekintően kell eljárni. Aki erre nem képes az tínyleg inkább ne vegyen fel mert akár rosszabbul is járhat.
Ennek.ellenére virágzik a provident........
Tudod egy hosszútávú kölcsönhöz bizalom kell és ebben nincs túl jó tapasztalat, egy 2-4 év alatt lejáró kisebb hitel még talán, de azért sokan emlékszünk még a 10 évvel ezelőtti időkre. No meg a kezdőrészlet az is több mint egy milla az olcsó autóknál is és elgondolkodtató, hogy annyiért már kap egy 10 éves német valamit ami azért még nem annyira rossz, ha jól emlékszem Bogyót is nemrég épp itt beszélték le az új autó hiteléről mondván jó az amit vett ne vágjon hitelbe.
Ennyirenem vagyok dizel ellenes, ez is csak felfujt dolog. Közben meg kibasszák a résuecskeszűrőt mert drága holott pont attól okádja láthatatlanul a rákkeltő anyagot a páréves dizel, vagy a sok koromokádó mert trendi a dyrti diesel attól meg megfulladsz. Ha ezeket megoldanák semmivel se.lenne rosszabb a dizel.
Aki meg igen az fizesse meg, a vonaz se viszi ingyen
De tankolást is a drágább üzrmanyaggal számold.
Az asszony szeretne Jimnyt, én meg próbálom lebeszélni, mert a drágább és szarabb, viszont az tetszik neki
pl tökmindegy mikor megy az ember a teszkóba 8 órakor vagy 10 órakor, a vonat pl felén 2 óránként jár, érdekes mód mindenki elfogadja hogy a páros órában van vonat, nem akar se 7 kor se 9 kor vonatozni
pesten szerintem a kocsik 2/3 része parkol szóval ha fele ennyi bérautó lenni mint ami most van az is bőven elég volna a népnek minimális kényelmetlenség mellett
A 280 Ft/kW brutális, mai áron az kb. 10 liter benyának felel meg - annak majd' feléből megyek egy jobb autóval.
de nézzük a lehetőségeket(bicikli-busz kilőve)
- autó kölcsönre 60-80ezer/hó
-munkásszálló 60-90 ezer/hó
-albérlet 60-150/hó
-nem dolgozni és éhenhalni ingyen
szerintem ha szavaznák a többség ahol család van az autót kölcsönözne
Az új autónak (pláne egy szívócső-befecskendezéses, szívó benyás Suzuki Swiftnek) elenyészőek a fenntartási költségei egy öreg, pláne "prémium-katóriás" 10 éveshez képest.
Ennek.ellenére virágzik a provident........