De nem szükséges.
Az ilyen akkukban lévő nyersanyagok értékesek. Bőven megéri feldolgozni, és újrahasznosítani akku gyártáshoz, pedig most még nincs is túl sok ezekből.
Leginkább csak a gyártási selejttel dolgoznak.
Amúgy ha vennék pont leszarnám, hogy ki miképp dolgozza fel ha az eladó cég garantálja, hogy nekem ebből semmi hátrányom nem származik, felőlem az északi-déli vagy bármelyik tengerbe dobhatják a bébifókák közé, majd megszokják.
Tudni kell, hogy adott járműnél mit kell csinálni, hogy az abs nyitva legyen, anélkül mindegy milyen módszerrel akarod légteleníteni vagy cserélni a folyadékot.
Erről természetesen kuss van volt amikor az i8-as bmw álló helyben kigyulladt. Fura de akkor sem lett nagy híre annak, hogy az akkuk mennyire veszélyesek egy balesetnél.
Érdekes de gondolom hamarosan jön itt egy okos magyarázat
A régi, 6V-os Trabimat átalakítottuk 12V-osra. Egy Dacia generátora lett beépítve, ami amúgy tök jól működött is, de egyszer az átalakított generátor felfogató konzol eltört és menet közben elhagytam azt a szart. Persze felvettem, azzal nem is volt baj, de ezzel együtt ugye megszűnt a ventilátoros hűtés is egyben.
A városunkban történt az eset, így lábon hazament a Trabi, de annyira felmelegedett, hogy az sem állt le még a gyújtáskulcs kihúzása után sem.
A megoldás a lefullasztás volt, de annyira forró volt a motor, hogy majdnem kigyulladt. felnyitottam a géptetőt, úgy füstölt szegény, mint a kibaszott Winnettou sátra disznóöléskor.
bratyesz zsigulójába is került a cuccból. Ott csak annyi lett a reakció,hogy miután kivetted a gyújtáskulcsot még jó néhány másodpercet elröfögöt a verda mielőtt leállt
Én Ladával jártam hasonlóan.Még akkoriban el kellett mennem az utca végére telefonálni /telefonfülkébe/,kulcs ki-motor jár tovább, igaz darabosan,vissza ülök kulcs be-gyújtás ráad irány haza.Ukrán benya-picit tuning motor kombináció.
Ha megéálem kivárom az utolsó dinóbólpréselt cseppeket is,es beletankolom a szürkébe.
Meg a dizelpower a tuti.