Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is van elektromos autóm, ott használom, ahova való. Budapesten belül, max agglomeráció. Ha hosszú útra megyek, akkor meg ott a dízel, ami hosszú távra jobb hatásfokú hajtás, mint a benzines. Nem látom, mi a baj vele.....
Világvége
Na hat erről beszélek pont a fele az iq-d a hazai átlagnak
Mert megy a dízel és áram imadat ,
Őszinteség imádnivaló , a vessző utáni majd a Zoli reagál -ha akar ,én nem fogok 63 iq-mal .Nem süllyedtek olyan mélyre ,onnan már nincs kiút
És ez miért is érdekes?
A munkahelyeden?
Ennyit a fogyasztásról és az értelméről ,Ducati panigale v4 vs eneos bike 190km hatotav Ducatival és 84 tud a drágaság
Nálunk elég sok léhűtőt tartanak arra hogy megnehezítsék az életünket
Még egy ilyen ganajtúróban is több mérnöki precizitás van mint a talált alkatrészekből összelegózott motorkádban
Ktm mikor volt menő ? Tan a ganajturo korban mikor dungey sorban nyert mert nem volt ellenfél
Szerintem egyszerűen "természetbeni juttatás"-ként kell elkönyvelni és kész is.

https://nav.gov.hu/nav/archiv/...

Nekem pl. eszembe sem jutna, hogy azonnal a NAV-hoz forduljak. le van írva minden érthetően.
Nem, sajnos a NAV bürokratái nincsenek felkészülve hogy villanyban adjad az utazási támogatást, illetve elvi lehetőség van de olyan macerás és körülményes, hogy nem is érdemes vele foglalkozni.

Abban igazad van hogy nem kötelező adni az utazási támogatást, de mivel elég jó az adózása érdemes adni.
pedig minden tekintetben jobb mint a hitvány benzines menetdinamikában, és károsanyagkibocsájtásban is
Nem feltétlenül így van. Az utazási költségtérítés az adhaTÓ, tehát nem feltétlenül lesz nekem mint munkáltatónak kiadása ebből. HA adok, akkor nyilván választhatók a buszbérlet és az ingyen konnektor között.
A valódi probléma azonban ezzel az, hogy amíg az egyik ingyen fog tölteni, a másik abban a pillanatban tüntetni fog, az, aki városhatáron belül lakik - mert annak ugye nem jár semmi ilyen - de közlekedni neki is kell de ő nem kap semmit. Vagy odapofátlankodik a konnektorra.
mik ezek?
Cégnél tipikusan nincs értelme ilyennek.
8 órát ott van a melós minimum. Ennyi idő alatt minimális teljesítmény is elég hogy feltöltsön, és ezek a töltők olcsóbbak is jóval, mivel lényegében egy konnektorról van szó, csak spéci a formája hogy mást ne lehessen rádugni, meg beleraktak pár olcsó védelmi áramkört, fi relét, meg biztosítékot.
Akkor az alábbi mire vonatkozik?

Az új szabályozás szerint a 2020. évi vagy azt követő támogatási keretből kiadott támogatási jogosultságokra a kötelező átvételi bázisár:

csúcsidőszak 25,42
völgyidőszak 25,42
mélyvölgyidőszak 25,42 Ft/kWh

https://www.portfolio.hu/uzlet...

A rendelet egyúttal csökkenti a megújuló alapon termelt áram kötelező átvételi bázisárát, valamint a pályázati eljárás alá nem tartozó zöld prémium támogatott bázisárát is. Amennyiben az energiahivatal a kötelező átvétel mennyiségére és időtartamára vonatkozó határozatát 2019 május elseje után adja ki, akkor a napenergiával termelt villamos energia kötelező átvételi bázisárai a 2020 előtti támogatási keretből kiadott támogatási jogosultságokra:

csúcsidőszak 31,77
völgyidőszak 31,77
mélyvölgyidőszak 31,77 Ft/kWh.

A kettő között én különbséget látok.
Minek nekem. Dizelre hajtok.
Nincs. Úgy sem akarsz villanyautót.
ennyi, tudsz te is geci kapitalista vállakozó lenni ha akarsz
Képletesen. Két kijelző van nyilván az egyik a fogyasztást a másik a visszatermelést mutatja.
Amúgy is előre pörögne ha nem lenne benne kilincsmechanika a visszapörgetés ellen.
Nem a menőség számít hanem a legjobbság! Dízel autó, KTM motor! Ezek a legjobbak !!