Az sokkal rosszabb. Majd mindjárt linkelnek az okosok olyat hogy a napelem előállítás 3* annyi CO2-t termel mint amit az alatt a 2-3 év alatt megtermel amig tönkre nem megy. Szóval ez is csak egy úri huncutság, hogy megnyugtasd a lelkiismereted, semmi jövője, csak a sok hülye zöld itt hájpolja és nem látja az igazságot
Gondolom nem olvastad el. Remélem azért gondolom megy, így józan paraszti ésszel is észre lehet venni a különbséget.
Amit linkeltél cikket eleve semmi konkrétumot nem tartalmaz, szóval szart sem ér.
Az az ADAC tanulmány ami tartalmaz konkrétumot tökéletesen úgy igaz ahogy megállapították....a probléma csak az vele hogy egy autót nem 100ezer km után zúznak be, nem 100% foszillis egy országban sem az elektromos áram energiamixe, a villanyautónál még a melósok dohányzási szokásait is hozzááadta, a dieselnél viszont semmit. Így persze hogy kihozta hogy ugyan ott van.
Persze egyszerűbb ráfogni hogy a villanyautósok.hu elfogult, pedig elég tényszerűen összeszedte ezeket forrás megjelöléssel, vagyis az egész sokkal hitelesebb.
De igazából tökmindegy. Nekem nem szükséges senkit meggyőznöm. A világ fejlődik, változik. Akkor is ha vannak akik félnek ettől.
Ezt is olvastam anno, talán még linkeltem is.
De a konkluzió ami fontos talán, hogy az e-autó csak városi vagy rövidtávú helyközi ingázásokban nyerő, egy dizel is jobb döntés pl Bécsbe menni. Kivéve persze a benzines teslát.
De azt be kell látni, hogy az elektromos autózással kapcsolatban meglehetősen elfogult az azt preferáló populáció.
Szerintem simán faszság.
Azt leszámítva teljesen korrekt a munkamódszere.
A tégely belselyét valami agyaggal keni ki, hogy le tudja szedni a golyókról a kovácsolás után is.
Az aljára szort por folyasztószer, hogy ne oxidálódjon a melegítés során a fém felülete, mert akkor nem lehetne összekovácsolni, szétrepedne.
A fűszerek is valami ilyesmi célt szolgálnak. Elég a melegítés közben, és elvonja az oxigént, de erre én simán szénport vagy fűrészport használnék. Biztos valami okostóni kitalálta hogy az ERŐSpaprikától erősebb lesz
Miután pedig kiszedte a tégelyből a csapágygolyókból készített tömböt, sima szabvány kovácsmunka.
http://youtu.be/yDsVZD6Q5Wc miután megnéztem ezt találtam
Nekem vannak hiányosságaim fémipari alapismeretek terén bevallom Értem én, hogy damaszkuszi pengét csinál a faszi olyan körülményes módon, hogy a műhely összes gépét bemutatja közben
De azt árulja már el nekem valaki, hogy a bors, meg az erős paprika az minek kell bele koózás előtt?
De nem is meggyőzésről volt szó.
Amit linkeltél cikket eleve semmi konkrétumot nem tartalmaz, szóval szart sem ér.
Az az ADAC tanulmány ami tartalmaz konkrétumot tökéletesen úgy igaz ahogy megállapították....a probléma csak az vele hogy egy autót nem 100ezer km után zúznak be, nem 100% foszillis egy országban sem az elektromos áram energiamixe, a villanyautónál még a melósok dohányzási szokásait is hozzááadta, a dieselnél viszont semmit. Így persze hogy kihozta hogy ugyan ott van.
Persze egyszerűbb ráfogni hogy a villanyautósok.hu elfogult, pedig elég tényszerűen összeszedte ezeket forrás megjelöléssel, vagyis az egész sokkal hitelesebb.
De igazából tökmindegy. Nekem nem szükséges senkit meggyőznöm. A világ fejlődik, változik. Akkor is ha vannak akik félnek ettől.
De a konkluzió ami fontos talán, hogy az e-autó csak városi vagy rövidtávú helyközi ingázásokban nyerő, egy dizel is jobb döntés pl Bécsbe menni. Kivéve persze a benzines teslát.
De azt be kell látni, hogy az elektromos autózással kapcsolatban meglehetősen elfogult az azt preferáló populáció.
https://azuzlet.hu/eletveszely...
6 milla autót hívnak vissza a japók melyik német gyártó csinál meg ilyet? (a dízelbotrányos sztori nem ér )
https://villanyautosok.hu/2017...
Azt leszámítva teljesen korrekt a munkamódszere.
A tégely belselyét valami agyaggal keni ki, hogy le tudja szedni a golyókról a kovácsolás után is.
Az aljára szort por folyasztószer, hogy ne oxidálódjon a melegítés során a fém felülete, mert akkor nem lehetne összekovácsolni, szétrepedne.
A fűszerek is valami ilyesmi célt szolgálnak. Elég a melegítés közben, és elvonja az oxigént, de erre én simán szénport vagy fűrészport használnék. Biztos valami okostóni kitalálta hogy az ERŐSpaprikától erősebb lesz
Miután pedig kiszedte a tégelyből a csapágygolyókból készített tömböt, sima szabvány kovácsmunka.
Nekem vannak hiányosságaim fémipari alapismeretek terén bevallom Értem én, hogy damaszkuszi pengét csinál a faszi olyan körülményes módon, hogy a műhely összes gépét bemutatja közben
De azt árulja már el nekem valaki, hogy a bors, meg az erős paprika az minek kell bele koózás előtt?