Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kívülről fújom már a faszságokat ami ilyenkor elő szokott jönni.
Pipinél eddig működött......
Hát miről? Ha elég sokszor leírják a hülyeséget akkor igaz lesz?
Mivan, menstruálsz?
Az sokkal rosszabb. Majd mindjárt linkelnek az okosok olyat hogy a napelem előállítás 3* annyi CO2-t termel mint amit az alatt a 2-3 év alatt megtermel amig tönkre nem megy. Szóval ez is csak egy úri huncutság, hogy megnyugtasd a lelkiismereted, semmi jövője, csak a sok hülye zöld itt hájpolja és nem látja az igazságot
Tudom, te a linkek hive vagy
De nem is meggyőzésről volt szó.
Gondolom nem olvastad el. Remélem azért gondolom megy, így józan paraszti ésszel is észre lehet venni a különbséget.
Amit linkeltél cikket eleve semmi konkrétumot nem tartalmaz, szóval szart sem ér.
Az az ADAC tanulmány ami tartalmaz konkrétumot tökéletesen úgy igaz ahogy megállapították....a probléma csak az vele hogy egy autót nem 100ezer km után zúznak be, nem 100% foszillis egy országban sem az elektromos áram energiamixe, a villanyautónál még a melósok dohányzási szokásait is hozzááadta, a dieselnél viszont semmit. Így persze hogy kihozta hogy ugyan ott van.

Persze egyszerűbb ráfogni hogy a villanyautósok.hu elfogult, pedig elég tényszerűen összeszedte ezeket forrás megjelöléssel, vagyis az egész sokkal hitelesebb.

De igazából tökmindegy. Nekem nem szükséges senkit meggyőznöm. A világ fejlődik, változik. Akkor is ha vannak akik félnek ettől.
Tovább fokozza a problémát, mivel nagyságrendekkel több napelem kell hozzá.
és ha majd a napelemeket is napelemből származó energiával állítják majd elő
nem gondoltam semmire furcsának találtam, kérdeztem
Nyilván.akkor majd a napelem előállitás co2 tartalmára hivatkoznak majd.
És ha napelemről termelem meg az áramot az elektromos autóhoz? akkor mennyi a co2 kibocsátás
Lehet, hogy az önélező funkciót kiegészítette az önfűszerezővel is. A pörköltbe ezentúl nem kell se bors se paprika ha ezzel szabják bele a húst.
Miér, azt gondoltad hogy belediffundál az acélba?
Én még nem láttam ilyet, pedig sok Youtube videót megnéztem
Na Takata, ezért is lett Joysson
Ezt is olvastam anno, talán még linkeltem is.
De a konkluzió ami fontos talán, hogy az e-autó csak városi vagy rövidtávú helyközi ingázásokban nyerő, egy dizel is jobb döntés pl Bécsbe menni. Kivéve persze a benzines teslát.
De azt be kell látni, hogy az elektromos autózással kapcsolatban meglehetősen elfogult az azt preferáló populáció.
na más
https://azuzlet.hu/eletveszely...

6 milla autót hívnak vissza a japók melyik német gyártó csinál meg ilyet? (a dízelbotrányos sztori nem ér )
aha Szóval a fűszerek nem szabvány tartozékok szerinted sem Ilyesmire gondoltam én is
Ezt mondom én is.... város és agglomeráció elektromos, hosszú távra dízel
Szerintem simán faszság.
Azt leszámítva teljesen korrekt a munkamódszere.
A tégely belselyét valami agyaggal keni ki, hogy le tudja szedni a golyókról a kovácsolás után is.
Az aljára szort por folyasztószer, hogy ne oxidálódjon a melegítés során a fém felülete, mert akkor nem lehetne összekovácsolni, szétrepedne.
A fűszerek is valami ilyesmi célt szolgálnak. Elég a melegítés közben, és elvonja az oxigént, de erre én simán szénport vagy fűrészport használnék. Biztos valami okostóni kitalálta hogy az ERŐSpaprikától erősebb lesz

Miután pedig kiszedte a tégelyből a csapágygolyókból készített tömböt, sima szabvány kovácsmunka.
http://youtu.be/yDsVZD6Q5Wc miután megnéztem ezt találtam
Nekem vannak hiányosságaim fémipari alapismeretek terén bevallom Értem én, hogy damaszkuszi pengét csinál a faszi olyan körülményes módon, hogy a műhely összes gépét bemutatja közben
De azt árulja már el nekem valaki, hogy a bors, meg az erős paprika az minek kell bele koózás előtt?
Ahol annyi aszfaltozott út van , (mint az oroszoknál) minek kekk oda lánctalpas??