Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél hozzá szinkronbizbaszt is. Állítólag hasznos.
Gondolkodók vázmérőn.Hol?
én voltam nem tudom milyen idiótáról beszélsz ha nem is azt írtam, hogy tisztább de legalább is nem szennyezi jobban a környezetet Nem a 20 évvel ezelőtti technikára gondoltam
Alapvetően én hiszek a villanyautó jövőjében Az áttörést nem lehet kiszámolni mikor lesz nagyobb arányban a mostaniakhoz képest. DE nézzünk egy kicsit a dízel mögé is. Elindult néhány éve egy mesterségesen kirobbantott hiszti. Végigsöpört egész európán. Mindenki azt szajkózza, hogy a dízel szar mert beledöglünk a füstjébe. Teszik ezt akkor amikor olyan változásokon ment keresztül az évek során, hogy töredékére esett a károsanyag kibocsájtása mondjuk egy 20-30 évvel ezelőttihez képest.
A sok marha pont akkor akarná kitiltani a dízelt amikor már elfogadható értékeket produkál Nem beszélve arról, hogy az összes gépjármű károsanyag kibocsájtása a globálishoz képest(pesze ez cikkek szerint változik) de legyen 2-13%-ig Alapvetően ez számomra azt jelenti, hogy a "Föld megmentését" nem is feltétlen és nem is elsősorban a gépjárműveinken kellene kezdeni
hát hol teremne nem ott tankolsz
mer nem
Gondoltam, mikor láttam ezen a szennyoldalon (napi.hu) Barnus agymenését, hogy megint vita lesz belőle
Olvass vissza. Ez pont nem volt kérdés.
Az nem baj ha teljes képet akarunk látni. Nyugodtan számoljuk csak hozzá az erőmű szennyezését, mert az önámításnak valóban nincs értelme, csak ne egyoldalú legyen ez, ahogy te is írod, mert az pont olyan önámítás.

Volt egy olyan "legenda" a villanyautósok között, hogy 100km-re elegendő benzin előállításához annyi villamos energia kell amivel egy villanyautó elmegy 100km-t.
Persze ez kb. annyira volt komoly és pont erre volt válasz amikor valami idióta benyőgte hogy a "diesel tisztább" mert pont ugyan annyi érvvel volt alátámasztva ez az állítás is.
Volt egy srác (baromira elfogult villannyautós) aki megpróbált utána járni.
https://villanyautosok.hu/2019...

Lényeg: Nagyjából 76milliárd km-re elegendő üzemanyag előállítása annyi energiával jár amivel 4 milliárd elektromos km tehető meg, tehát olyan 5%-al ra elég a Dunai finomító elektromos energia felvétele. Viszont nincs elég adat, mert elég sok energiát magából a kőolajból és melléktermékeinek elégetéséből nyernek, nem tudni milyen arányban, valamint nem csak üzemanyagot gyártanak, hanem más hasznos alapanyagot is, amire amúgy is szükség van.
Nem a villany a kerdeses, a tárolas jelenlegi modja es ennek hatranyai.
Azért ez az erőmű “károsanyag kibocsátás” indoklás kis fogyatékosságra vall.... a benzin és gázolaj sem a benzinkuton terem tessék akkor beleszámolni az olajkutak, tankhajók, finomítók, szállító kamionok stb. kibocsátását is
Ha nem trollkodni akarsz, akkor nincs anyázás.
Biztos érdekes, de semmi konkrétumot nem tartalmaz.
iPhone is túlárazott szar. Mégis megváltoztatta a világot, és hatására jött ki millió féle olcsó Androidos.
Elolvastam a véleményed, én inkább csak érdekesnek találtam az írást.
De ha épp.anyázni van kedved, felőlem.....
Te bedobtál egy cikket egy hibás érveléssel. Ezzel vagy állástfoglaltál a cikk tartalma mellett, vagy azért raktad be hogy véleményünket nyílvánítsuk rá.
Én ezt tettem.
De ezek szerint a "kurva anyád" verzió van, mert csak trollkodni akartál.
A tesla pont nem jó példa, mert drága és pillanatnyilag inkább státusz szimbólum mint alternatíva - jelenleg. Ráadásul a hagyományos autók is kezdenek tragédiák lenni, a háromhengeres meg henger kikapcsolásos verziókkal, abból se kéne egy darab se.
Nehéz napod lehetett.....''
Azzal nagyjából képbe vagy, hogy egy cikkel vitázol?
Ebben egyetértünk.
Amiért mégis az elektromos a jövő, mert távolra arányaiban kevesebbet utazunk. És ha már van egy elektromos, akkor kicsivel több energiával lehet olyat is ami távolra is alkalmas, így ki lehet küszöbölni a belsőégés minden kényelmetlenségét, és költségét. Nem kell fenntartani két különböző rendszert.
Jelenleg még valóban nagyon kevés embernek alternatíva ez, de 2 év múlva térjünk vissza erre a kérdésre, hogy akkor hogy látod.
Egyenlőre az autógyártók még csak alibiznek. Azért emlegetem oly gyakran a Teslát, mert ez az egyetlen cég aki komolyan gondolja jelenleg.
Viszont ez kikészeríti a változást. Ez olyan szellem amit már nem lehet visszatuszkolni a palackba a hagyományos autógyártók legnagyobb bánatára.
Tévedsz.
Cáfolhatok egy szerintem téves megállapítást. Ez nem elfogultság hanem vita.
Egy vita során érveket és ellenérveket ütköztetnek és az érvek alapján az egyik vagy másik fél elismeri a másik igazát...vagy nem.
Egy vitát nem az nyer, aki többször mondja a hülyeséget, vagy megpróbálja a másik érveit hitelteleníteni olyan hivatkozással hogy "elfogult" persze hogy az, a saját véleménye mellett mindenki az.

Tehát ha trollkodni akarsz akkor a kurva anyád, ha nem, akkor meg ne menekülj, hanem küzdj!
Engedd el!
Nem kell itt meggyőzni senkit Laci!
Eldönti a saját felhasználási szintjéhez mindeki, hogy milyen autót vesz!
Abszolút nem zavar ha valaki, benzines, diesel, elektromos autóval közlekedik.
Az viszont már jobban zavar ha valaki mindenhez érteni szeretne.
Na az van olyan veszélyes az emberiségre, mint a károsanyag-kibocsájtás
Egyébként meg az ökológiai lábnyom kimatekolása elég nehézkes mert minden érdekelt fél azt súlyoz és olyan mértékben ami számára kedvezőbb. Az mindenképp lényeges hogy a városok élhetöbbek lennének ha a helyi viszonylatot mindenki villanyautóval tudná le, az áramtermelés meg minél nagyobb mértékben megujuló vagy atomenergia lenne, ami a co terhelést távolabb is leredukálná.
Két eset lehetséges. Vagy viccből/hülyének néz mindenkit, vagy túlmisztifikálja.
Ennek a kettőnek az összesített valószínűsége 99,999999999999999999%.
A maradék az, hogy tényleg van értelme.
Bedobtam egy cikket mindenféle állásfoglalás nélkül, csak mert egyrészt érdekes másrészt mert visszatérő téma az e-autózás - márcsak a fejlődés okán is.
Te meg felháborodsz rajta ergo te is az elfogult közösséget erősíted
Nála sem működik, csak kifárasztja az áldozatot, ztán amikor ráhagyják, akkor azt hiszi igaza van