Ejj, ha lett volna még 800 ezrem (nem mertem annyi adósságot bevállalni pluszba), akkor a digitklímás, kulcsnélküli indításos, bőrüléses, alufelnis, gyári navis, digit műszerfalas, tolatókamerás verziót hozhattam volna el, 4,8 milláért. De pénzem nem volt, meg gyáva voltam hitelt /lízinget felvenni. Most ugyanez (de már csak 90 lovas, xar motorral) nem áll meg 5,8 millerből.
Csak a listaára vagy 400 ezerrel ment feljebb egy év alatt - tehát az aktuális akciókat ne keverjük bele. Ez kb. 8-10 % drágulás.
Igaz, változott a műszaki tartalom is: most már a fapados Zen felszereltséghez csak elöl jár villanyablak, hátul kurblis (!!!!) lett.
Ja, meg 10 lóerővel gyengébb lett a motor, és lett bele közvetlen befecskendezés, meg DPF is. Állítólag lusta, életunt dögöt csináltak belőle (kereskedő mondta), a hat fokozatú váltójával együtt is (az enyém még 5-ös, és qrva jó az egész cucc!)
Igaz, változott a műszaki tartalom is: most már a fapados Zen felszereltséghez csak elöl jár villanyablak, hátul kurblis (!!!!) lett.
Ja, meg 10 lóerővel gyengébb lett a motor, és lett bele közvetlen befecskendezés, meg DPF is. Állítólag lusta, életunt dögöt csináltak belőle (kereskedő mondta), a hat fokozatú váltójával együtt is (az enyém még 5-ös, és qrva jó az egész cucc!)
De skot vagyok.
Ebbol van valami pro is.