Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen volt az erdèlyi túra?
Kèpet nem csináltál?
Első fékbetétem az Erdély után kb. 0,5 mm... szerencsére van a Bárdinál, 14 a 4db, holnap reggel itt van.
Ezt nyilván minden márkakupára rá lehetne mondani... persze tudom, nem volt versenyképes a sor4-láncos japókkal.
Nyilván nem ismert márka, de sztem otthoni körülményekhez bőven megfelel. Elég masszívnak néz ki így képről.
Pedig az FZR úszóházán is van egy leürítő csavar. (ráadásul mindegyiken)
Én meg majd mindig odaírom (ahogy eddig is) hogy azért kellett saját kategóriát indítani nekik mert a sportmotorok közé sajnos csak lassító pályaelemnek voltak jók.
... és ezentúl, ha Józsi sportboxerezi, ezt mindig berakom!
http://youtu.be/hSUwrl2LBV4
A sportboxer. Az mindig elindult elsőre tavasszal. Kivéve, mikor elromlott, de nem azért volt, mert injektoros, vagy mert rossz a benzin, de te ezt tudod.
A frézikből mikor kipárolgott a benya, benne maradt a ződ trutyi. Mindig mind2-vel xoptam - ill. miután tudtam, mi Baja, eleve porlasztó pucolással kezdtem a szezont.
Hogy te nem jársz így, az nyilván a pálma pozitív aurája miatt van
Lyukas úszót Simsonban láttam utoljára vagy 25 éve (azt is azért mert addig volt nyomorgatva amíg elrepedt a forrasztásnál) szóval ezt szerintem kihúzhatjuk.
Lyukas membránnal sem találkoztam még 20 évesnél fiatalabb motoron. (de persze műszakilag jobb és egyszerűbb a befecskendező rendszer, ezt nem vitatom, csak én ilyen régi vágású vagyok)
Növényi adalékos benzinnel járok, télre leengedem a benzint az úszóházakból (de felesleges mert kb. 1 hét alatt elpárolog belőlük) indítgatás nincs (mivel körbe vannak rakva pálmákkal meg leanderekkel a motorok) tavasszal meg kitolom, csap nyit átfolyásra, 20 mp várás, szivató rá, indítózás és (egymás után) életre kelnek a hengerek.
Egyébként az FZR-ed vagy a "sportboxer" ( ) indult könnyebben tavasszal?
Ja így már értem
Különösen, ha 4 db van
Meg lyukas úszóval, membránnal
Háááát, HA nem tankolsz növényi adalékolt benzint, HA télen nem hagyod kiszáradni a karbit, HA indítgatod 2 hetente, akkor csak a szinkronnal, a keverékkel, a fúvókákkal, a magas heggyel lehet probléma.
...még képem is van fent róla... https://www.sportmotor.hu/foto...
Igen, ez a motor
Apámnak kb 76 tól majdnem hiánytalanul megvan minden szám talán 2000 ig... nem tudom pontosan mikor maradt abba...
Látom neked is bérelt helyed van az index bmw fórumon.
Javaslom elolvasni a betűket is.
Na,hát egy injektoroson egy esetleges pillangószelep szinkronon kívül minden felsorolt dolog kimaradhat.
Yamaha rajta sincs a listán. Talán a Bimotában van Yamaha blokk...
Nekem a karburátorossal sem kell "buzizni" ha rendben van.
A GTR-ét is rendbe raktam mikor megvettem, azóta csak idén néztem bele és tettem rá a szinkrontesztert. (bár most is feleslegesen)
Az elmúlt 16e km alatt nem volt velük semmi gond. A Hexagon karbiját beállítottam mikor három éve megvettem, az kora tavasztól késő őszig megy szinte mindennap de rá sem néztem azóta. (ez is vákumos-vizes Japán karburátor)
A haverom a GSX750-nel már vagy 65e km körül jár de még nem kellett csinálni vele semmit, egyszer volt talán szinkronizálva.
Egy ilyen 750-nel nem fájna a mindennap. Egyedül annyi hátránya van, hogy a srad 750 már injektoros, nem kell buzizni