Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki kellene próbálni még +egy ventilátorral.
Lehet, Csőnek rossz a műszere, és téged akart szívatni!
Átnézted, OK, de kering is a víz benne? Mikor forrónak mutatja, akkor a hűtő ki-bemenő csöve is forró? ha nem, akkor megvan a hiba, ha igen, akkor a venti nem nyom rá eleget.
De ennek némiképp ellentmond az, hogy a volt Tiéd, ami már Ábrusé nem melegedett. És a Csövié sem melegszik. Tavaly erdélyben a gyílkos tónál volt egy kis dugó ahol egymás mellett araszoltunk, álltunk Csövivel. Az enyém a pirosat nyaldosta alulról, a Csövié tök középen állt. Pedig ugyanaz a helyszín, ugyan az a tempó egyszóval ugyan az a körülmény.
A keverékem nem hiszem, hogy szegény lenne, mert ,most hogy kiszedtem a gyertyákat teljesen szárazak, szépek voltak és sötét barnák.
A venti gyári rajta és látszólag tök jól forog. Lehet, hogy ez csak a látszat és nem pörög teljes fordulaton?
A Pirosnak 103C foknál kapcsol a ventilátor,és nyári melegben piros lámpánál ácsorogva nagyon lassan hűti vissza. Van hogy percek alatt megy csak le 98C fokra,ott ki is kapcsol a ventilátor. Ahogy van egy kis menetszél és megy a venti elég ha 30-40-nel megyek már sokkal gyorsabban hűl vissza a motor.
Mindegyik ilyen.
Sztem sehol. Valszeg nem elég neki az a kis venti, csak rövid ideig győzi. A motor körül van burkolva, nehezen tud hűlni, ha nincs elég légáram. Én ugye idom nélkül használtam, soha nem volt ilyen gondom, de miután felidomoztam, nekem is soxor beindult a venti.
Az is lehet még, hogy kicsit szegény a keveréked, akkor magasabb hőfokon üzemel a motor, és toporgásnál már pont sok.
...de majd jön Az Sűrú Szelek Ura, aki Minden Jahamák Attya, és majd ő hátha tud okosabbat
Szevasztok!
Ötleteket szeretnék kérni, h miért melegszik a kelleténél jobban a gépem, ha pl dugóban araszolok, vagy éppen városban lámpától lámpáig gurulok. Ilyenkor hamar a piros közeléig melegszik annak ellenére, hogy megy a ventilátor. Ez után amint szabad terepre jutok és legalább 3-4 km-t tudok menni 60-70-es tempóval már vissza is hűl legalább közép állásig. Vagyis az elmúlt sok évben ez volt a jelenség. Most, hogy elég alaposan szétszedtem, átnéztem sok mindent. A hűtőt kiszedtem és belenéztem. Gyönyörű tiszta, alu színű a belseje. A slagot rákötöttem, akadály nélkül ömlik át rajta a víz. A vízáratok sértetlenek, kb 2 10forintos részen vannak a lamellák kissé összenyomódva. A termosztát kb 75°-nál kezd kinyitni és 85-nél már biztosan teljesen nyitott. A vízpumpa sérülés mentes, csillogó, semmi lerakódás. A blokk oldalán lévő merev vízcsöveket is leszereltem, amennyire a furatokba beláttam, tiszták voltak. Akkor hol lehet a bibi?
Úgy néz ki az akksi megúszta. Három napja töltöttem fel,és szépen dinamikusan indított ma este.

Voltunk Balatonberénybe a hétvégén,hát nagyon jó volt. Szombaton áztattunk Hévízen,este bogrács,jó kis hétvége volt. Holnap rakják az új cserépkályhánkat,hát nagyon kíváncsi leszek.
Sziasztok!
Csak ne fújjon a szél 2-án mert akkor oda a taktika
Ez már nekem túl oldtájmer Azokat, amik fiatal koromban topon voltak (és a falamon poszteren), még megnézem, de ezekhez az öregekhez semmilyen kötődésem nincs.
Emléxem az E34 M5-re, többoldalas cikk róla az autós újságban - tudtam kívülről, annyit nézegettem akkoriban szereztem jogsit, mikor megjelent - mit nem adtam volna egy olyanért... de vettem egy 10 éves ezeröcsit, annak is 4 lámpája volt és azzal is nagy király voltam 22 évesen
Egyszerűbb megvárni a szélcsendet most pl. levél sem rezdül... délelőtt is hasonló volt A következő futam 10.03-án lesz, úgyhogy várok 10.02-ig a belövéssel
Igen, a sűrűbb hidegebb luft az elviszi felfelé. Szerintem vegyél egy egyszerű szélmérőt, a többit a kalkulátor megmondja, mert belövéshez használhatod, ha jól vélekszem, csak versenyen nem. Azért a 4 hely is igen tisztességes, a következő meg úgyis jobb lesz.
Az is jó gép.
Ezt a szürke 2800-at a mobile.de-ről vette az ember Svéd országból ilyen állapotban garázsban állhatott vegig. 49 évig volt egy gazdája megkímélt nem kellett felújítani. Amikor megérkezett tele volt a csomagtartó pót alkatrészekkel. Valószínűleg meghalt az öreg az örökösök meg eladták ami nem kell...
Nekem a piros 6-os BMW jobban bejön - katona koromban egyszer felvett egy ilyen, mikor stoppoltam. Addig szinte csak öreg és szar szoci autóban ültem, nyomot hagyott bennem - máig tart
Nagyon tetszik nekem is
Van, reggel. Akkor még alacsonyabb volt a hőmérséklet, ezért bő centivel felfelé szórt (de ezt tudjuk), és már akkor láttam, hogy jobbra megy... de mivel ott is volt egy kis kereszt szél, nem mertem eltekerni, mert azt hittem, az viszi el. Hát nem az volt
Igazából ez már csütörtökön el lett baxva, mert akkor állítottam be itthon az udvarban, és itt is volt szél tehát beletettem a hibát de szokás szerint az ucsó pillanatra hagytam, és már nem volt idő ellenőrizni de mondom, megjegyeztem, nem követem el ezt még1x.
Stipi stopi a piros gyönyörűség Tisztára gyerekkor mindentvivő autóskártya fíling
Van ott is idő belövésre nem?
Na meg volt az idei veterán versenyünk ismét jól sikerült.
200 km oda, 3 óra koncentrálás, 200 km haza - el is fáradtam bele
És még el is kurtam.
Nem hagyott nyugodni, kimentem próbálni, 20m-en 1,5 cm-t ment jobbra, 5 klikk kellett, hogy középre hozzam. Ezen ment el... tanultam ebből is.