Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd nézd már meg légyszi, hogy neked a ventilátor és a hűtő között van-e valami tömítés.
Na de ez az! Tovább melegszik akkor is, de miért? És ha 60-70-el megyek, miért nem?
Vagy lemegyek 20m mélyre a tengerbe és viszek magammal egy lábast, meg egy vízforralót.
Hát, ha nincs kuktád, megemeled a nyomást a konyhában 2 bárra (ablakot-ajtót kívülről támasztani kell egy deszkával) vagy esetleg tömény sóoldatot hevíts
Ha megy a venti nem szabad tovább melegednie hiszen az hűti vissza utána kikapcsol. Ha te kézzel bekapcsolod akkor nem szabad tovább melegednie. (Persze nem alacson hőfokon hanem üzemin)
Hát igen, ez is egy x-akta.
Most már csak azt magyarázd el neki, hogy az edényben hogy melegítse a vizet 108 fokra
A hűrősapka szerintem ok. A venti kapcsolója is. A ventilátor fordulatát megmértem stroboszkóppal, szinte pont 1500-at pörög. Na azt nem tudom, hogy ez jó-e vagy sem. Viszont ami nem tetszett, hogy a ventilátor és a hűtő között volt 5mm rés körbe. Azt sem tudom, hogy gyárilag így volt-e, vagy volt-e a kettő között tömítés, de most már van.
Tök nagyot szív a hűtőn keresztül. Remélem 1-2 napon belül végzek az összerakással és akkor letesztelem.
Hűtősapkánál elmegy-e a nyomás? Ha igen, akkor hamarabb felmegy a hőfok. A venti kapcsolóját is tesztelheted, kell egy hőfokmérő meg egy multiméter. Belelógatod vizes edénybe, amit melegítesz, de az érintkezők ne kapjanak vizet. 98 C alatt szakadást kell mérned, 102-108 között vezetnie kell, amikor hagyod hűlni 105-98 között vezetnie kell. A termosztátnál 80-84 nél kell kezdenie nyitni és 95-nél teljesen nyitva kell lennie, legalább 8 mm-re, legalábbis Haynes szerint. A vizet működtetés után érdemes tesztelni CO2- ra - akvarisztikai teszt szerintem ok- ha van benne, az tömítés gond lehet, ami szintén okozhat felfutást.
Sztem semmi. Ha bekapcsol magától,akkor vissza kellene hűteni valamennyire,
Ha bekapcsolom a ventit idő előtt, miért nem szabad felmelegednie? Hiszen ha magától bekapcsol akkor is folyamatosan melegszik. Mi a különbség?
A hűtő belseje teljesen tiszta, fémtiszta. A lamellák csak 2 kis részen vannak kissé elhajolva, nem számottevő.
A hűtőben nincs lerakódás? Mert a tünetek alapján nekem eltömődött hűtőrendszernek tűnik.
Éppen az hogy gyengébb a szikra esetleg.
Vagy lehet csal a műszer nem kapja meg a 12V-ot esik a feszültség.
Ha bekapcsolod a ventit idő előtt nem szabad felmelegednie. Hűtő lamella között nincs retek?
Akkor nem tudom,nincs több tippem.
Elég alaposan szétszedtem és átnéztem a vízrendszerét és lerakódás mentesnek tűnik mindenhol. Se vízkövet se szennyeződést nem találtam.
viccet félretéve,még egy dolog lehet,csak nem tudom hol van az ezresen a termosztát.A 600/500-on külön házban van a termosztát két csőcsonk áll ki belőle,erre mennek a vízcsövek.Ez a legszűkebb keresztmetszet a vízhűtésben,és a csőcsonkok furatai nálam is be voltak rakodva vízkővel,le volt szűkülve a keresztmetszet.Egy megfelelő méretű csigafúróval kizenkoltam a furatokat,mindjárt jobb lett a keringés,Esetleg ez még lehet nálad is,mert a tied is öreg már,biztosan van benne vízkő.
A venti hamarabb kapcsolásának semmi értelmét nem látom. Bekapcsol az amikor eléri a kapcsolási hőmérsékletet. De annak ellenére is melegszik tovább. Tehát ha manuálisan bekapcsolnám akkor is felmelegedne, talán nyernék néhány percet.
Egyszerű,városban ne használd az utánégetőt!
Sehol,csak ez sportmotornak készült,nem városi pizzafutárnak.Azért is hogy elférjen a hűtő az idom allatt,viszonylag kicsi a hűtő,kell neki a menetszél is,akkor hűt vissza normálisan.Ha meg terheled is,csomag,két személy,pláne melegszik.Motoros felvonuláson mindig túlmelegszik a gép,ezért tettem direkt kapcsolót a Yamira is,a Kawára már Zsolti rakott,de nyáron ha beérek városba szintén be szoktam kapcsolni,hogy hűtse a venti.Ha esetleg nagyobb venti befér,érdemes lenne kicserélni.
Gyertya, a gyári előírt. Az intenzitáson azt érted, hogy intenzívebb a kelleténél? Mondjuk az igaz, hogy bármikor legyorsullak (persze csak tengerszinten )
Volt rá példa, hogy levettem a hűtő kupakot és megvártam amíg nyit a termosztát. Szóval nem gondolnám.
Nem igazán tudok másikat oda rögzíteni
Gyertya hőérték? Esetleg valami gyújtás intenzitás bibi pipa trafó kábel?
esetleg levegős?