Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nehogy valami kamu lehúzós oldal legyen 😁 Este majd megnézem az alkatrész katalógusban szerintem ugyan az a rugó lehet mindkettőben.
Úgy nézem ez nem a "nagy" Ebay, mert nem enged bejelentkezni. Meg azt kéne még megtudni hogy ez a fordított villához is jó, vagy csak a hagyományoshoz.
Túl sok vibrátort rendeltél,nem maradt a kínai csajoknak. 😂. 😂. 😂.
Akkor meg kéne venni. Az a baj, hogy én nem tudom mert letiltottak az ebayon....
Szétszedtem a féknyergeket, mert fenn a főfékhenger csavarja is rozsdás volt, mikor vettem le a fékcsöveket. Az állásban ez lett a fékolajból. (Sanya állítólag cserélt benne)
Wirth? 1000% :)
Állítólag jobb cucc mint a gyári.
Ezért lassítottam vissza,1-foggal kisebb lánckerék van rajta elöl,de még ez sem volt elég,vissza kellett váltani.Azt viszont már most éreztem hogy a BMW-vel ilyen gond nem lesz,azt nemigen kellett vissza váltogatni.Látszik a konstrukciós különbség,a Kawa rövid löketű pörgős sportmotor,míg a BMW hosszú löketű alacsonyabb fordulatú,de nyomatékos túragép.
Olcsónak olcsó... Ritkán megy tönkre.
Aztán a Képesmotoron megnéztem a hírdetéseket. Találtam egy FJ karbisort 25e-ért. Meg volt oldva.
Ismeros szitu, igy akadtam ra anno a motorradbay-re. Meg a datum is stimmel.
Amikor megvettem az FJ-t 2009 őszén, pont ez volt az egyetlen komoly baja. Akkor még csak a gyári CV membránt lehetett kapni hozzá. Még nem ismertük az Ebay-t, úgyhogy beballagtam a haverhoz a Yamaha szalonba és rákérdeztem mennyibe fájna a 4db gyári membrán :
- Egy pillanat nézem a gépen, igen itt is van, hát Vilike neked ez nem kell.
-Mé' ?!
-63500Ft.-
- Ó az még belefér.
- Darabja.
- Ja akkor nem kell.
😁
A ZX-nek van nyomatéka Gyulám, csak mint minden sportgépnek, ennek is nagyon hosszú az 1-2-es fokozata.
Amikor a hegyekben mentünk szűk kanyargós úton felfelé (pl. a Gávián) ott az FZR-ek is 1-2-ben mentek, míg én a GTR-rel 3-4-ben mentem szinte váltás nélkül. (mivel ennek rövidebb áttételű a váltója)
Az első már túlért a kanyoron,csak egy kis gázt kellett volna adni,ezeknek van nyomaték alsó fordulaton is.A Mátrában is van ilyen emelkedős hajtűkanyar,ott vissza kellett raknom a Kawát egybe,mert még annak az állatnak sincs nyomatéka lent,de utána simán felment.
Hát, ehhez azért elég elvetemültnek kell lenni:
https://www.autoalkatresz.hu/m...
(ha engem felhív, egy komplett karbisort adtam volna neki 4 újszerű membránnal a töredékéért) 🙀
Ugyanezzel a módszerrel döntik be a bankokat is, amelyik nem tetszik... mint pl. most a Sbert. Meg ezért nem volt kovid elején liszt, cukor, meg WC papír 😅 az emberek bííííírkák 😠
Vidéken három napja este elkezdtek irogatni körbe az emberek, hogy nem lesz benzin, és tegnapelőttre teljesen behergelték magukat aztán ez lett a következménye. Minden vidéki ismerősöm egyszerre kezdte, ahogy körbeért futótűzként, a gyerek anyjának is küldözgették az otthoni ismerősok, azért láttam élesben is. Nagyon durva öngerjesztő folyamat volt.
Hát, ahol ilyen drágán is megveszik a benzint..... 😸
Ez gazdag ország??? Erre inkább nem írok semmit.
Áh, kalap szamóca. Elég esetlenek, az FXR óta nem tudnak rendes vázat és futóművet csinálni.
Jó lehet itt menni a sárkány farkán, szép hely.
"sima" Herlivel (régi Road King, Softail és Sportster) mentem, hát azok sem annyira ügyesek. Ez a 400 kilós romboló biztos hogy még nehézkesebb lehet, főleg utassal.
...és egy avaron kicsúszott elejű HD megint :D
Itt a kék FJR1300 menet közben:
http://youtu.be/mGRUHkg7Yzk